CHIPTUNING
silników diesla turbo doładowanych
CHIPTUNING AUDI A5 2.0 TFSI 140KW CVKB BOSCH OBD
z HAMOWNIĄ PODWOZIOWĄ 4X4 CARTEC 28104WD-TLM
NIE WGRYWAMY GOTOWCÓW NISZCZĄCYCH SILNIK, TURBOSPRĘŻARKĘ, WTRYSKIWACZE I PODZESPOŁY!!!
Proponujemy Państwu usługę zwiększenia mocy i momentu obrotowego poprzez modyfikację oprogramowania w sterowniku silnika ECU. Każdy program modyfikowany jest indywidualnie na życzenie klienta!!!
INDYWIDUALNA, BEZPIECZNA, EKONOMICZNA
( modyfikacja na życzenie klienta nawet do 30-70KM / 50-150 Nm )
Posiadasz inna markę, model, silnik, brakuje w nim mocy, dynamiki, elastyczności, lub zbyt dużo pali?
Zapraszam do kontaktu znajdziemy rozwiązanie i dla Ciebie!
KONTAKT: Tel: +48 510 664 724 Tel: +48 669 305 737 email: biuroadt@gmail.com
Profesjonalny Chiptuning
Chiptuning-ReMAP jest sprawą indywidualną dla eksploatowanego silnika i nie ma '''uniwersalnych profesjonalnych'' „programów-wsadów-plików-virusów-ect” każdy silnik jest inny wiec potrzebuje indywidualnej bezpiecznej modyfikacji. Wszystkie nasze modyfikacje są na bazie oryginalnego oprogramowania sczytanego z Państwa pojazdu, dlatego nie powodują żadnych niepożądanych efektów takich jak: zapalanie się kontrolek, szarpanie przy przyspieszaniu, chwilowe utraty mocy, problemy z uruchomieniem, falowanie obrotów, nadmierne dymienie, uszkodzenie silnika i podzespołów układu napędowego, czy problemów z komunikacja komputerami diagnostycznymi lub innym interfejsami. Indywidualny ReMAP zwiększa moc i moment obrotowy zachowując margines bezpieczeństwa nie wpływając na trwałość silnika, koncerny motoryzacyjne mocno ograniczają programowo możliwości jednostki, dlatego nasza usługa ma na celu indywidualne zestrojenie wszystkich podzespołów do faktycznego stanu i możliwości jednostki silnikowej co za sobą niesie podniesienie mocy, momentu obrotowego, eliminację częstych błędów w oprogramowaniu koncernu, co w ostatecznym efekcie skutkuje większą dynamiką, elastycznością, często mniejszym spalaniem przy zachowaniu dotychczasowego tempa zużycia silnika lub nawet wydłużenia mu życia!(oczywiście przy zachowaniu właściwego serwisowania i wymiany materiałów eksploatacyjnych.)
Wykonanie Chiptuningu
Polega na modyfikacji parametrów w programie dawki paliwa, zwiększenia ciśnienia doładowania wprost proporcjonalnie do ilości paliwa, dynamiczny kąt wtrysku w zależności od ilości paliwa gdyż większa ilość paliwa musi spalać się dłużej aby nie powodowało to dymienia. W silnikach wyposażonych w system wtryskowy Common Rail zwiększa się również ciśnienie na głównej szynie CR. Bardzo ważnym elementem od którego zależy bezpieczeństwo silnika jego podzespołów i przeniesienia napędu jest ograniczenie momentu obrotowego i tutaj indywidualna modyfikacja pozwala precyzyjnie zdefiniować (ustawienia) przebiegu krzywej momentu tak aby przyspieszające auto zachowało pełna płynność (łagodność) i dynamikę, a zarazem aby przebieg momentu zaczynał się wcześniej i kończył później, co ma ogromne znaczenie dla przeniesienia napędu. Modyfikację programu przeprowadza się tak aby zachować równowagę paliwowo-powietrzną AFR co ma znaczący wpływ na bezpieczeństwo wraz z EGT(temperatura spalin). Odczyt i zapis może być przeprowadzony przez OBDII (90% ), PINOUT, BDM-BOOT MODE na stanowisku diagnostycznym poprzez igły testowe. Zalety Modyfikacji nadanie tzw. ,,drugiego życia'' silnikowi, obniżenie spalania nawet od 1-1,5 litra, możemy skorygować parce wielu innych parametrów i podzespołów takich jak np: uszkodzony MAF(przepływomierz), zawór recyrkulacji spalin AGR/EGR, wyłączyć system Start/Stop, EVAP, DPF/FAP, AdBlue, ELAB, TVA, VSA/Swirl flaps, NOX, LO1, LO2, Limitera prędkości, Hot Start, oraz wiele innych drobnych anomalii. HOW TO DO: Przed podjęciem jakichkolwiek kroków związanych z ReMAP wykonujemy test na hamowni obciążeniowej, diagnostykę, oceniamy stan jednostki i jej podzespołów. Następnym krokiem jest sczytanie oryginalnego oprogramowania. Następnie modyfikacja programu sterującego silnikiem z uwzględnieniem oczekiwań klienta oraz bezpieczne możliwości, wgranie modyfikacji, test na HAMOWNI, PEŁNA DIAGNOSTYKA! Ewentualna korekta, test na HAMOWNI, PEŁNA DIAGNOSTYKA! Masz wątpliwości zadzwoń podaj hasło Alledrogo i pytaj jesteśmy do Twojej dyspozycji!!!.