ChipTuning ProRacing CS2
KOMPLETNY ZESTAW, KTÓRY ZWIĘKSZY MOC I ZMNIEJSZY SPALANIE SAMOCHODU.
CHIP SKONFIGUROWANY I PRZYGOTOWANY DO MODYFIKACJI AUTA :
MARKA: FIAT
MODEL:SEICENTO
POJEMNOŚĆ SILNIKA:1.1 (187AXB , 187AXB1A)
MOC SILNIKA:54KM
ROK PRODUKCJI:01.1998-01.2010
PowerBox CS2 ProRacing posiada regulację mocy. Urządzenie ustawiamy pod każde auto indywidualnie przez klienta - jest to bardzo łatwe a jak to zrobić dowiadujemy się z dokładnej instrukcji dołączonej do urządzenia.
ZESTAW PRODUKTU ZAWIERA:
- PowerBox ProRacing Digital CS2
- Szczegółowa instrukcja montażu urządzenia (zdjęcia i opis)
- Przewody z gotowymi wtyczkami - podłączenie Plug&Play
- Oryginalne pudełko
- Dowód zakupu
GRATISY W ZESTAWIE
W zestawie otrzymasz od nas dodatkowo:
- Ochronne etui na PowerBox ProRacing (dodatkowa ochrona przed wilgocią oraz nalotem spod maski)
- Metalowe wentyle - 5 różnych kolorów (kolor wybierany losowo)
- Okładka na dowód rejestracyjny firmy ProRacing
- Opaski montażowe do zamontowania PowerBoxa
PRORACING TO WIĘCEJ MOCY
Właściwa kalibracja ustawień z PowerBox PRORACING CS2 zwiększa moc samochodu w przedziale 20 - 45KM. Różnica w czasie przyspieszania oraz podczas szybkiej jazdy jest od razu zauważalna!
Zwiększa się również prędkość maksymalna, a auto lepiej reaguje na pedał gazu.
PRORACING TO MNIEJSZE ZUŻYCIE PALIWA
Optymalizacja pracy silnika przez PowerBox CS2 PRORACING gwarantuje ograniczenie zużycia paliwa i emisji szkodliwych substancji w silnikach diesla.
Przykład: W silnikach diesla zużycie paliwa spada o ok. 0,8 – 1,5L/100KM
!!! Najwyższa jakość produkcji !!!
- Certificate IPC: 7711 / 21
- Certificate IEC: 61340-4-1
Nasza produkcja spełnia najwyższe standardy międzynarodowego stowarzyszenia zrzeszającego producentów przemysłu elektronicznego IPC oraz polskie i międzynarodowe normy produkcji. Certyfikaty IPC są uznawane na całym świecie za gwarancję jakości wykonywanych produktów i usług w branży elektronicznej. Stosowanie przy produkcji norm PN-IEC gwarantuje wysoką jakość produkcji oraz powtarzalność procesu technologicznego. Certyfikat pokazuje nam iż sprzedawane na tej aukcji urządzenie jest wyprodukowane w Polsce w oparciu o najwyższe standardy jakości.
:::: PAMIĘTAJ! ::::
Przyrost mocy i momentu obrotowego uzależniony jest od pojemności, mocy wyjściowej i stanu technicznego pojazdu. Ograniczenie zużycia paliwa po użyciu chipa PRORACING CS2 możliwe jest jeżeli użytkownik nie zamierza nadmiernie wykorzystywać poprawionych osiągów - urządzenie nie zastępuje eco-drivingu, ale pomaga osiągnąć lepsze rezultaty przy zrównoważonej jeździe.
CHIP BOX DIGITAL PRORACING CS2 DZIAŁA ZARÓWNO Z AUTOMATYCZNĄ JAK I MANUALNĄ SKRZYNIĄ BIEGÓW.
CO ZYSKUJESZ PO PODŁĄCZENIU CHIPA CYFROWEGO PRORACING CS2 PRORACING?
- Płynne przyśpieszanie auta od niskich obrotów.
- Większą dynamikę jazdy, uzyskaną poprzez wzrost momentu obrotowego.
- Mniejsze spalania.
- Pewność bezawaryjnego działania – układ elektroniczny został zalany specjalnie przygotowaną żywicą do elektroniki, która zabezpiecza go przed wilgocią i kurzem.
- Skuteczną ochronę silnika – urządzenie wyposażono w funkcję zapobiegającą przegrzaniu się silnika przy dużym obciążeniu.
- Likwidację tzw. turbo dziury w autach z turbiną.
JAK DZIAŁA CHIP DO TUNINGU PRORACING CS2 ?
- W zależności od modelu samochodu (systemu wtryskowego) urządzenie podłączamy pod czujnik ciśnienia MAP, przepływomierz MAF lub w oddzielny czujnik zasysanego powietrza IAT.
- Urządzenie odczytuje parametry auta i dostosowuje przyrost mocy w zależności od obrotów silnika zawsze w taki sposób, aby nie spowodować nadmiernego obciążenia ani nadmiernego dymienia z rury wydechowej.
- Parametry modyfikowane są tylko na czas podłączenia, po ewentualnym wypięciu urządzenia samochód wraca do ustawień fabrycznych.
DLACZEGO DZIAŁA TO TAK DOBRZE?
Po pierwsze: Urządzenie poprzez zmianę sygnałów z danego czujnika wymusza na sterowniku ECU zmianę mapy paliwowo-powietrznej oraz ciśnienia doładowania w autach z turbiną.
Info: W autach bez turbiny zmienia się ciśnienie w kolektorze ssącym.
Po drugie: Dzięki zwiększeniu masy zasysanego powietrza, jego temperatury oraz większej dawce paliwa zwiększa się ciśnienie gazów podawane na turbinę w autach turbodoładowanych oraz wydłuża się czas wtrysku paliwa.
JAKI JEST EFEKT?
Zwiększa się realna moc na kołach co przekłada się na lepszy moment obrotowy który powoduje mniejsze spalanie przy ekologicznej jeździe!
OSTATECZNY REZULTAT?
WIĘKSZA MOC I LEPSZY KOMFORT JAZDY!
MONTAŻ I UŻYTKOWANIE CHIPA PRORACING -TO BARDZO PROSTE!
- Kupujesz CHIP BOX DIGITAL CS2 PRORACING.
- Wysyłasz do nas następujące dane: MARKA, MODEL, POJEMNOŚĆ I RODZAJ PALIWA, ROCZNIK, MOC (ILOŚĆ KONI MECHANICZNYCH lub KW z dowodu auta).
- Otrzymujesz ustawione urządzenie z dobranymi oryginalnymi wtyczkami PLUG&PLAY, a następnie wpinasz je jak „przejściówkę” w miejsce pokazane na szczegółowej instrukcji ze zdjęciami.
- Żadnych wizyt u mechanika i w warsztacie!
- Cieszysz się lepszą, bardziej komfortową jazdą.
GDZIE PODŁĄCZAMY CHIP CYFROWY CS2?
Wszystko uzależnione jest od modelu i marki auta.
Po zakupie dostaną Państwo dokładną instrukcję ze zdjęciami lub schemat rysunkowy, wraz ze szczegółowym opisem miejsca wpięcia chipa.
Chip CS2 może być podłączony:
- pod czujnik ciśnienia MAP
- przepływomierz MAF
- oddzielny czujnik zasysanego powietrza IAT
1. Chip Proracing CS2 - widok ogólny.
2. Odłączanie wtyczki od MAP sensora
3. Podgląd na typ złącza
4. Podłączenie wtyczki do chipa cyfrowego za pomocą dedykowanego przewodu.
5 i 6. Podłączenie wtyczki od chipa do MAP sensora.
A - Czujnik zasysanego powietrza IAT
B - Czujnik ciśnienia MAP
C - Przepływomierz MAF
CO TRACIMY JEŻDŻĄC BEZ CHIPA PRORACING ?
... bez chipa ProRacing:
- auto gorzej przyspiesza
- wydajesz więcej pieniędzy na paliwo
- samochód ma mniejszą moc i mniejszy moment obrotowy
- auto gorzej reaguje na pedał gazu
Auto bez chipa ProRacing jest po prostu słabsze !
PRZYPOMINAMY - WAŻNE!
PO ZAKUPIE POTRZEBUJEMY OD PAŃSTWA NASTĘPUJĄCYCH INFORMACJI
- MARKA
- MODEL
- POJEMNOŚĆ
- MOC (ILOŚĆ KONI MECHANICZNYCH)
- ROK PRODUKCJI