Dbamy o Twoją prywatność
Dzięki plikom cookies i technologiom pokrewnym oraz przetwarzaniu Twoich danych, możemy zapewnić, że dopasujemy do Ciebie wyświetlane treści.Wyrażając zgodę na przechowywanie informacji na urządzeniu końcowym lub dostęp do nich i przetwarzanie danych (w tym w obszarze profilowania, analiz rynkowych i statystycznych) sprawiasz, że łatwiej będzie odnaleźć Ci w Allegro dokładnie to, czego szukasz i potrzebujesz.Administratorem Twoich danych będzie Allegro oraz niektórzy partnerzy, z którymi współpracujemy.
Ułatwienia korzystania z naszych stron, prezentowania spersonalizowanych treści i reklam oraz ich pomiaru, tworzenia statystyk, poprawy funkcjonalności strony.Zgodę wyrażasz dobrowolnie. Możesz ją w każdym momencie wycofać lub ponowić w zakładce Ustawienia plików cookies na stronie głównej. Wycofanie zgody nie wpływa na legalność uprzedniego przetwarzania.
polityka plików cookiespolityka ochrony prywatności- 549,97 zł
- Chip Tuning OBD2 Honda CR-V 1.6 i-DTEC 2.2 CDTi
- 558,96 zł z dostawą
- 1500,00 zł
- Silnik Honda Civic CRV 2.2 i-dtec N22B4
- 1730 zł z dostawą
- 999,00 zł
- SILNIK HONDA 2.2 ictdi n22a2 civic accord cr-v KPL
- 1199 zł z dostawą
CHIP TUNING Honda Civic 2.2 CDTI I-DTEC do 2010 (6025723556)
Opis
|
|
|
Przedmiotem aukcji jest indywidualny CHIP TUNING przeznaczony dla modeli :
Honda Civic FK 2.2 i-CTDI oraz i-DTEC do 2010 roku.
Przykładowe przyrosty osiągów u naszych klientów:
Honda Civic 2.2 CTDI DPF 140 KM / 340 Nm, po modyfikacji 172 KM / 430 Nm
Honda Civic 2.2 i-DTEC 150 KM / 350 Nm, po modyfikacji 190 KM / 400 Nm
Opis usługi
- przed każdą modyfikacją dokładnie sprawdzamy parametry pracy silnika - program indywidualnie piszemy do każdego samochodu za pośrednictwem najnowszego programatora Dimsport Genius - wydajemy certyfikat oraz gwarancję na świadczoną usługę - współpracujemy z licznymi ośrodkami badawczymi w Niemczech, Polsce oraz Kanadzie - moc po modyfikacji zostaje potwierdzona wydrukiem z hamowni
Korzyści po chip tuningu
- niższe zużycie paliwa - podniesienie mocy i momentu obrotowego - poprawa kultury pracy silnika - łatwiejszy rozruch silnika podczas ujemnych temperatur ze względu na zmienioną dawkę paliwa - brak zjawiska "turbo dziury"
Modyfikacje przeprowadzamy również w maszynach rolniczych i ciągnikach siodłowych.
|
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu.