ZŁĄCZE ECU CHIP TUNING GALLETTO 1260 OBD ZGRYWANIE WSADU MAP
Oferowany na aukcji interfejs Galletto 1260 w wersji USB to profesjonalny sprzęt diagnostyczny do chiptuningu. Urządzenie jest wyspecjalizowane w modyfikowaniu pamięci flash sterownika silnika (ECU), co pozwala na m.in. zwiększenie mocy, momentu obrotowego i usunięcie filtra DPF.
◉ [ SPECYFIKACJA ]
- Stan: Fabrycznie nowy
- Produkt: Interfejs diagnostyczny
- Typ złącza: EOBD, adapter VAG 2x2 (OBDI do OBDII)
- Kolor: Czarny
- Kod produktu: 04A6
UWAGA!
Zestaw nie zawiera wsadów, map, ani programów służących do chip tuningu / diagnostyki
Interfejs jest kompatybilny praktycznie z każdym komputerem posiadającym złącze USB. Współpracuje z systemami Windows zarówno 32, jak i 64 bitowymi. Dzięki dołączonemu do zestawu adapterowi VAG 2x2, urządzenie może połączyć się także ze starszymi rodzajami aut, które nie są wyposażone w złącze OBD2.
UWAGA!
Nie współpracuje z system Windows 10
Chiptuning za pomocą Galletto 1260 polega na podniesieniu mocy oraz momentu obrotowego, w celu poprawy jego osiągów.
Cały proces zamyka się w kilku punktach:
- Podłącz interfejs do złącza w samochodzie;
- Zmodyfikuj parametry przy użyciu programu np. WinOLS i ponownie wgraj zawartość pamięci.
- Parametry można edytować ręcznie lub wgrywając już zmodyfikowane mapy.
Interfejs obsłuje następujące sterowniki:
- BOSCH
- EDC15
- EDC16
- MEX.X
- DELCO
- DELPHI
- SIEMENS
- MARELLI
- i wiele innych
Przykładowe zastosowanie:
- Zwiększenie mocy silnika
- Poprawa dynamiki (zwiększenie momentu obrotowego)
- Poprawienie składu mieszanki
- Zwiększenie ciśnienia doładowania ( w samochodach wyposażonych w turbosprężarkę)
- Usunięcie ogranicznika prędkości maksymalnej
- Usunięcie filtra FAP/DPF
Chip tuning to elektroniczne zwiększenie mocy silnika samochodu. Daje radość z jazdy i podnosi Twoje bezpieczeństwo na drodze. Pozwoli Ci odkryć Twój samochód na nowo – szybszy, sprawniejszy, palący mniej paliwa. Chiptuning polega na wykorzystaniu rezerw, jakie zostawił producent Twojego auta. Takie rezerwy istnieją także w autach bez turbiny. Samochód posiada urządzenie nazywane sterownikiem silnika (ECU). Jest to komputer odpowiadający za pracę silnika w każdych warunkach prędkości i obciążenia. ECU dysponuje wiedzą o tym, jak sterować paliwem i zapłonem w dowolnych warunkach. Parametry wpisane do ECU są przygotowane tak, aby trwałość auta była jak najwyższa, ale jednak niekoniecznie tak, aby silnik rozwijał największą moc i moment obrotowy i palił najmniej paliwa.
Efekty chip tuningu można zaobserować na wykresie obok, po dokonaniu pomiaru mocy np. na hamownii
◉ [ KOMPATYBILNOŚĆ:]
Oferowany interfejs znaduje zastosowanie w następujących autach:
ALFA ROMEO, AUDI, BMW, CHRYSLER, CITROEN, FERRARI, FIAT, FORD, HONDA, HYUNDAI, JEEP, KIA, LANCIA, MERCEDES, MINI, NISSAN, OPEL, PEUGEOT, RENAULT, ROVER, SKODA, SMART, SSANGYONG, SUZUKI, TOYOTA, VOLKSWAGEN, VOLVO