Zapraszamy do elektronicznego podniesienie mocy silnika państwa samochodu.
Zabieg polega na wprowadzeniu zmian oprogramowania elektronicznego modułu
sterowania silnika.
Dzięki modyfikacji oprogramowania można zmienić:
– prędkość maksymalną samochodu
– maksymalne obroty silnika
– ciśnienie doładowania (jeśli auto wyposażone jest w turbo o zmiennej geometrii
łopatek lub zawór upustowy / recyrkulacyjny sterowany elektronicznie)
– stosunek paliwa do powietrza (air-fuel ratio)
– kąt zapłonu
– kąt i czas wtrysku
W silnikach spalinowych, producenci pozostawiają pewną rezerwę mocy oraz
momentu obrotowego w seryjnym oprogramowaniu sterownika silnikowego. Jest w tym
pewien cel…mianowicie, ma to zapewnić bezpieczeństwo jednostce napędowej, w przypadkach
bardzo wysilonej pracy ewentualnie bardzo złych warunków pracy dla silnika.
Bezpieczne modyfikacje polegają na niewielkich, aczkolwiek odczuwalnych przyrostach mocy:
– silniki wolnossące to ok. 5% oryginalnej mocy
– silniki doładowywane to ok. 20% orginalnej mocy, a nawet 50% nominalnej mocy
Dlatego też bezpiecznego tuningu, który oferujemy, nie należy się obawiać (pod warunkiem,
że jest on przeprowadzony według powyższych zasad).
Nie bazujemy na gotowcach , dzięki którym po wgraniu do samochodu często zapalają się
kontrolki awarii lub też uszkodzeniu ulega sam silnik.
Do każdego samochodu podchodzimy indywidualnie, wszystkie obróbki wykonujemy
na orginalnym sofcie wyczytanym z centralki.
Poniżej znajdziesz poglądową fotografie filtra DPF