Speeduino 0.4.4 Jest to gotowa płytka bez Arduino.
Speeduino to samodzielny open source ECU skierowany do osób, które szukają niezwykle opłacalnego sposobu sterowania swoim silnikiem.
Wykorzystuje oprogramowanie TunerStudio do mapowania i konfigurowania ecu.
Plansza 0.4 przeznaczona jest dla osób, które chcą stworzyć więcej rozwiązań typu "podłącz i używaj" z wykorzystaniem istniejących wtyczek i złączy.
Proszę mieć na uwadze, że jest to projekt open source i będzie wymagał pewnych umiejętności majsterkowicza.
********* Mam zestaw linków materiałowych do strony z każdym komponentem potrzebnym do złożenia płytki drukowanej 0.4.4.
ECU działa na Arduino Mega2560
Płyty v0.4 zawierają następujące funkcje:
4 kanały wtryskiwaczy
4 Wyjścia zapłonu
W pełni zabezpieczone kanały wejściowe dla CLT, IAT, TPS i O2
Opcjonalnie VR do czujników innych niż halla czujnika wału jak i wałka rozrządu
Miejsce montażu czujnika MAP
Miejsce montażu modułu krokowego DRV8825 do silniczka krokowego
4 wyjścia prądu średniego z prądem (np. Pompa paliwowa, wentylator termiczny, regulator doładowania, VVT itp.)
5 niezapełnionych / skonfigurowanych opcjonalnych wolnych wyjść niskoprądowych w sekcji "proto", w tym wyjście tachometru
Pojedyncze 40-pinowe złącze IDC zawiera wszystkie szpilki wymagane do płyty, z wyjątkiem wejścia 12v
Łączność przez bluetooth z komputerem. Jak również z telefonem i aplikacją MSDroid z google play
Sprawdź https://speeduino.com/wiki/index.php/Speeduino, aby uzyskać więcej informacji
Obecnie obsługiwane koła korbowe / krzywkowe
Podstawowe impulsy, które są odpowiednikiem pulsu lub pulsu dystrybutora
GM 7X Multi puls zęba
4G63 Używany w wielu 4-cylindrowych Mitsubishi i NA / NB Miata / MX-5
GM 24X Powszechnie stosowany w GM LS1 V8
Jeep 2000 6 cylindrów silników Jeep od '91 do 2000
Silniki Audi 135 z 135 impulsami na obrót
Honda D17 Honda 4-cylindrowy silnik D17
Miata 99 1,8 l Miata / MX5 od '99 do '00
Non-360 Wersja dekodera z podwójnym kołem, która może być używana z licznikami zębów, które nie dzielą się równomiernie na 360
Koło krzywkowe Nissan 360 z zębami wykorzystywane w wielu silnikach 4 i 6-cylindrowych.
Subaru 6/7 Silniki Subaru wykorzystujące 6-zębowe koło korbowe + 7-zębowe koło krzywkowe
Daihatsu +1
Subaru 360-2-2-2
Płytka jest bez map sensora (MPX4250AP) ale można a wrecz trzeba podłączyć inaczej nie bedzie działać płytka. można podłączyć od audi 250kpa lub GM 1bar i inne, już w programie gotowe ustawienie do wyboru
Posiadam również zapasowe deski VR, które będą potrzebne w przypadku niektórych samochodów. Deski vr potrzebne do czujników dwu pinowych o zmienym napięciu. Czujniki Halla już nie potrzebują vr
W razie pytań pisać na e-mail podany niżej .Wsparcie po zakupie na e-mail: speeduinopoland@wp.pl