Chevy K5 Blazer z 1985 roku, 5.7V8, przebieg 90200mil lub 145000km, pojazd w pełni sprawny, kupiłem kilka lat temu w stanie "do zrobienia".
Silnik: 5,7, oryginalnie 165KM, w tym egzemplarzu ok.220KM - założone głowice od Corvette + sportowy wałek rozrządu (czuć tą moc i zdecydowanie się przydaje), wymienione wszystkie płyny, świece, filtry, założony nowy aparat zapłonowy, podstawka pod gaźnik (wyrównuje obroty), gaźnik po regulacjach. Co ciekawe i ważne, silnik jest kompletnie suchy i nigdzie nic nie cieknie, co jak na amerykański samochód jest nie lada wyczynem. Stan BDB.
Skrzynia biegów: oryginał trzy biegowy, wymieniony płyn i filtr, założony nowy mechanizm zrzucania biegów. Stan BDB.
Reduktor: uszczelniony i zalany nowym płynem, bez wycieków, lekko przerzuca we wszystkie tryby i pracuje w sposób właściwy. Stan BDB.
Mosty: wymienione płyny, uszczelnione, ciche, suche, blokadki WARN. Stan BDB.
Nadwozie: Stan najlepszy w kraju, nie ma dziur czy innych niespodzianek lakierniczych, na progach pokazały się burchelki jakiś czas temu, ale zrobiłem to (wymienione na nowe progi), znaczy blacharz zrobił. Stan DB+ (dałbym BDB ale BDB to dla mnie fabryka).
Podwozie: wszystko co trzeba zostało zrobione, choć nie było niespodzianek, zawieszenie kompletne wymienione na nowe Rough Country, łącznie z resorami przednimi i tylnymi. Pojazd podniesiony o 6 cali (15cm). Stan BDB
Koła: Felgi 15# w chromie, nowe, opony również nowe 35x12.5x35 Cooper Discoverer STT. Stan BDB.
Wnętrze: Jest w stanie w jakim go nabyłem, jest kompletne i sprawne, wymaga drobnej kosmetyki, dramatu absolutnie nie ma. Stan DB-
Ulepszenia plus naprawy: zrobiona elektryka, wszystko działa, trąbi, świeci, tylna szyba opuszcza się ładnie przy pomocy przycisku ale także przy pomocy kluczyka, co widziałem pierwszy raz, że można. Szyby boczne działają bez zarzutu, wycieraczki ze spryskiwaczem również. Wydech założony nowy, cały. Na lusterka naklejone są szkła lekko oddalające, daje to większe pole widzenia. Założona nowa wyciągarka WARN PowerPlant 12. Wyciągarka o uciągu 5500kg (12000 funtów). Zaopatrzona w kompresor, linę tekstylną, zaczepy, szekle i inne pierdoły oraz pilot. Wszystkie rzeczy oryginalne WARN. Cena samej windy to 12000pln, z dodatkami wyszło naprawdę sporo. Dodatkowo zbudowana płyta pod wyciągarkę od podstaw przez specjalistów. Blazer posiada hak (sprawny i wbity w dowód).
Pojazd w pełni sprawny, nigdy nie jeżdżony w terenie (ja raczej wolę płaskie drogi, choć jestem miłośnikiem Big Footów).
W dowodzie wpisany pojazd ciężarowy i 5 osób, DMC 2775kg (można odliczać część Vatu od paliwa). Badanie techniczne ważne do 02-2019. Ubezpieczenie do 12-2018 i tu ciekawostka, jako że pojazd ma status pojazdu kolekcjonerskiego, to OC rocznie kosztuje mnie 390pln.
Sprzedaję z żalem, ale mam inne plany, które muszę ratować. W Blazera włożyłem mnóstwo serca, czasu (dwa lata) i worek pieniędzy. Cena, którą winszuję nie pokrywa wydatków związanych z doprowadzeniem Blazera do ładu i stanu w jakim się znajduje. Zasadniczo można poruszać się nim na codzień, ponieważ po regulacji gaźnika zaczął jakoś mało palić. Interesuje mnie raczej tylko sprzedaż, zamiana tylko na coś naprawdę nietuzinkowego z dopłatą dla mnie. Zapraszam na południe Warszawy - Ursynów, lub Konstancin-Jeziorna. Telefon: 509-938-078 w godz.10.00-21.00
Chevy był przygotowywany przez: Akademia 4x4 oraz Chester and Wasyl Garage.