Motostacja
Wybieraj tylko sprawdzone części oryginalne ASO lub części zamienne premium, akcesoria i dobrą chemię motoryzacyjną.
CERAMIZER ZESTAW SILNIK + 2X SKRZYNIA + PALIWO
Informacje o produkcie
Stan: Towar oryginalny, fabrycznie nowy i zapakowany
Przedmiot zakupu: Zestaw do regeneracji silnika, skrzyni biegoacute;w i uszlachetniacz paliwa firmy CERAMIZER
Zakup dotyczy ilość: 1 zestawu
Numer katalogowy: CERAM CS i 2x CERAM CB i CERAM CP
Ceramizer CS - Regeneruje i zabezpiecza silnik
Najwyższą efektywność w stosowaniu Ceramizerareg;, uzyskuje się przestrzegając ściśle zaleceń i instrukcji
- W trakcie całego procesu ceramizacji 1,5 tys. km lub 25 motogodzin nie wymieniać oleju. Olej wymienić w terminie wymiany.
- Ceramizerreg; można mieszać z dowolnym rodzajem oleju i stosować do wszystkich rodzajoacute;w silnikoacute;w spalinowych: benzynowych, Diesla z: pompowtryskiwaczami, wtryskiem bezpośrednim typu commonrail, pompami sekwencyjnym i rozdzielaczowymi oraz silnikoacute;w zasilanych gazem, z turbodoładowaniem, z katalizatorem spalin, z sondą lambda.
- Zaniżona doza ceramizera nie przyniesie oczekiwanych rezultatoacute;w obroacute;bki.
- Zawyżona np. 2 x większa doza Ceramizerareg; nie powoduje żadnych skutkoacute;w ubocznych jedynie wydłuża się czas trwania obroacute;bki.
- Dla bardzo wyeksploatowanego ponad 85 zużycia silnika należy zwiększyć o 50 dawkę ceramizera. W przypadku bdquo;braniardquo; oleju w ilości powyżej 0.4 l/1000 km, dawkę Ceramizerareg; należy zwiększyć dwukrotnie.
- Dla silnikoacute;w stosowanych w sporcie motorowym i w ekstremalnych warunkach eksploatacji, zaleca się podwojenie dawki Ceramizerareg;, w stosunku do ilości określonej w tabeli.
Ilość preparatu liczbę dozownikoacute;w, potrzebną do ceramizacji powierzchni par tarcia
Ilość oleju w silniku w litrach --gt; 2-8 l 9-16 l 17-24 l 25-33 l
Przy przebiegu: 5-50 tys. km 1/2 doz. 1 doz. 2 doz. 3 doz.
Przy przebiegu: 50-300 tys. km 1 doz. 2 doz. 3 doz. 4 doz.
Przy przebiegu: powyżej 300 tys. km 2 doz. 3 doz. 4 doz. 5 doz.
Opakowanie zawiera
- Jeden dozownik łatwo rozpuszczalnego w oleju preparatu o masie netto 4 gram.
- Niniejszą instrukcję,
Zalecenia
- Wykonać pomiar ciśnienia końca sprężania przed i po obroacute;bce w cylindrach silnika - celem potwierdzenia skuteczności działania Ceramizerareg;.
- Stosować na każdym etapie eksploatacji, najlepiej bezpośrednio przy wymianie oleju, aby jak najdłużej do kolejnej wymiany oleju kontynuować jazdę z Ceramizeremreg;.
- Stosować przede wszystkim profilaktycznie, dla zabezpieczenia silnika przed skutkami tarcia, przedłużając znacząco jego żywotność i czas bezawaryjnej pracy.
- Można stosować z każdym rodzajem oleju.
- W trakcie pełnej obroacute;bki 1500 km nie wymieniać oleju.
- Stosować razem z Ceramizeremreg; do skrzyń biegoacute;w, tylnych mostoacute;w, układu wspomagania kierownicy, uszlachetniaczem do paliwa.
- Preparat można stosować w silnikach spalinowych dowolnych maszyn i urządzeń przemysłowych po wcześniejszej konsultacji z producentem Ceramizerareg;.
Instrukcja
- Rozgrzać silnik do temperatury roboczej 80-90 oC, np. po jeździe lub, co najmniej po 10-cio minutowej pracy silnika na biegu jałowym.
- Wyłączyć silnik.
- Odkręcić korek wlewu oleju i oproacute;żnić dozowniki do otworu wlewu oleju.
- Zakręcić korek wlewu oleju.
- Uruchomić silnik i pozostawić na biegu jałowym przez 15 min.
- Przejechać ostrożnie 200 km nie koniecznie jednorazowo - można podzielić odcinek na etapy, nie przekraczając prędkości obrotowej silnika 2700 obr./min lub w przypadku braku obrotomierza zograniczoną prędkością samochodu do 60 km/h.
- Uwaga: 200 km przebiegu - można zastąpić 4 godzinną pracą silnika na biegu jałowym. Jedna godzina na biegu jałowym - odpowiada 50 km jazdy.
- Dla silnikoacute;w, ktoacute;rych praca ujęta jest w motogodzinach mth należy eksploatować silnik tak jak przy docieraniu w ciągu 5 mth niekoniecznie jednorazowo, z ograniczoną prędkością obrotową silnika do 2700 obr./min.
- Po pokonaniu odcinka 200 km lub po 4-ech godzinach na biegu jałowym można jeździć bez ograniczeń prędkości. Tworzenie warstwy ceramiczno-metalowej trwa jeszcze do 1500 km przebiegu, ale już w normalnych warunkach eksploatacji. W tym czasie nie wymieniać oleju
- Dla silnikoacute;w, ktoacute;rych praca ujęta jest w motogodzinach mth po wykonaniu pracy 5 mth można eksploatować silnik bez ograniczeń. Zaleca się jednak nadal łagodne traktowanie silnika do momentu przepracowania w sumie 25 mth, czyli do całkowitego zakończenia procesu ceramizacji par tarcia.
- W przypadku stosowania zwiększonej ilości preparatu np. 2 dawek zaleca się zastosowanie pierwszej dozy według załączonej instrukcji, a nastepnie po przejechaniu ok. 500 km zastosowanie w ten sam sposoacute;b drugiej kolejnej dozy zwiększa to efektywność tworzenia się warstwy ceramiczno-metalowej w miejscach tarcia.
Uwagi
- W przypadku wcześniejszego stosowania dodatkoacute;w do oleju z molibdenem lub teflonem zaleca się wymianę oleju z przemyciem silnika przed stosowaniem Ceramizerareg;. Inaczej skuteczność obroacute;bki ceramizerem będzie zmniejszona a czas ceramizacji wydłuży się.
- W przypadku uszkodzeń mechanicznych silnika np. pęknięty lub zapieczony pierścień tłokowy, nieszczelne zawory, głębokie rysy na gładzi cylindra itp. należy naprawić usterki, po czym zastosować obroacute;bkę Ceramizeremreg;.
- W przypadku wykonania remontu silnika, należy przejechać 1000-3000 km od momentu remontu i dopiero woacute;wczas zastosować Ceramizerreg;.
- Ceramizerreg; nie regeneruje miejsc gdzie występuje tarcie gumy lub tworzyw sztucznych o metal.
- Jeśli silnik jest wyposażony w odśrodkowy filtr oleju, należy przed zastosowaniem Ceramizerareg; wyczyścić filtr, a najlepiej na czas obroacute;bki wyłączyć go z obiegu oleju, stosując przewoacute;d obejściowy jeśli jest to konstrukcyjnie możliwe. W tego rodzaju filtrach, cząsteczki preparatu mają skłonność do osadzania się i tym samym znacząco mniejsza ich ilość dociera do powierzchni tarcia.
- Dozowniki/ strzykawki, ktoacute;re posiadają nieduży wyciek spod tłoczka są uważane także za prawidłowo napełnione.
Bezpieczeństwo
- Produkt jest bezpieczny zgodnie z normą UE 91/155/EEC.
- Przechowywać w temperaturze poniżej +40 oC. W przypadku gdy temperatura przechowywania przekroczy +40 oC produkt może sedymentować, woacute;wczas należy preparat wstrząsnąć i schłodzić do temperatury poniżej +40 oC aby go bezpiecznie użyć.
- Nie zapycha filtroacute;w oleju ani kanałoacute;w olejowych.
- Nie zawiera teflonu ani molibdenu.
- Filtr cząstek stałych to metalowa puszka wypełniona w środku metalowymi lub ceramicznymi włoacute;knami, na ktoacute;rych osadzają się cząsteczki sadzy, ktoacute;re są w określonych warunkach eksploatacji pojazdu dopalane. Ceramizerreg; nie zmienia reologicznych parametroacute;w oleju, nie powoduje tworzenia cząsteczek sadzy, popiołoacute;w siarczanowych, fosforu i siarki, w związku z tym nie wpływa na pracę DPF i można go bezpiecznie stosować w silnikach z DPF.
- Chronić przed dziećmi.
Skuteczność
Wytworzona warstwa ceramiczno-metalowa pozostaje skuteczna i trwała na około 70 000 km przebiegu lub 1200 mth. Po tym przebiegu zaleca się ponownie zastosować Ceramizerreg; do silnika.
Ceramizer CB - do regeneracji skrzyni biegoacute;w
Regeneracja przeprowadzana jest bez demontażu urządzeń, w trakcie ich normalnej eksploatacji, wystarczy dodać preparat do oleju w skrzyni biegoacute;w, tylnym moście. Warstwa ceramiczno-metalowa narasta we wszystkich miejscach gdzie występuje tarcie metalu o metal, a w szczegoacute;lności w miejscach zużytych wytartych.
Warstwa ta wyroacute;wnuje i pokrywa mikrodefekty, rysy i deformacje powierzchni podlegających tarciu. Można to poroacute;wnać do mikronadspawania cienkiej warstwy materiału w zużytych miejscach. Proces narastania warstwy trwa do około 1500 km przebiegu.
Korzyści
- Zmniejsza lub eliminuje zgrzyty, haczenia podczas zmiany biegoacute;w.
- Poprawia płynność i lekkość zmiany biegoacute;w.
- Wycisza uciążliwe hałasy i tzw. wycie skrzyni biegoacute;w.
- Wydłuża trwałość mechanizmu nawet 5-cio krotnie.
- Zabezpiecza skrzynię biegoacute;w przed zużyciem do 100 000 km cenna korzyść w pojazdach mocno eksploatowanych.
- Pozwala w wielu przypadkach uniknąć kosztownych napraw.
Procesy regeneracji i tworzenia warstwy ceramicznej odbywają się podczas normalnej eksploatacji i bez demontażu jednostki napędowej.
Najwyższą efektywność w stosowaniu Ceramizerareg;, uzyskuje się przestrzegając ściśle zaleceń i instrukcji
- Technologia jest przeznaczona do zabezpieczenia nowych i regeneracji zużytych, ale nieuszkodzonych mechanizmoacute;w.
- Można stosować z każdym rodzajem oleju przekładniowego i stosować do wszystkich rodzajoacute;w przekładni i reduktoroacute;w.
- Zaniżona doza Ceramizerareg; nie przyniesie oczekiwanych rezultatoacute;w obroacute;bki.
- Zawyżona np. 2 x większa doza Ceramizerareg; nie powoduje żadnych skutkoacute;w ubocznych jedynie wydłuża się czas trwania obroacute;bki.
- W przypadku wcześniejszego stosowania dodatkoacute;w do oleju z molibdenem lub teflonem zaleca się wymianę oleju z przemyciem mechanizmu przed zastosowaniem Ceramizerareg;. Inaczej skuteczność ceramizacji będzie zmniejszona a czas obroacute;bki wydłuży się.
- Trwałość wytworzonej powłoki ceramicznej wynosi w zależności od warunkoacute;w pracy urządzenia do 2 lat przy ciągłej pracy urządzenia lub do 100 000 km przebiegu.
- Ceramizację powierzchni ceramizerem można powtarzać wielokrotnie.
- Ceramizerreg; można stosować do dowolnych urządzeń roacute;wnież przemysłowych po wcześniejszej konsultacji z jego producentem.
Ilość preparatu liczbę dozownikoacute;w, potrzebną do ceramizacji powierzchni par tarcia
Ilość oleju w skrzyni lub przekładni w litrach. 1-2 l 2-5 l 5-8 l 8-11 l
Ilość dozownikoacute;w doz. 1 doz. 2 doz. 3 doz. 4 doz.
Opakowanie zawiera
- Niniejszą instrukcję.
- Dwa dozowniki - łatwo rozpuszczalne w oleju preparat o masie netto 4,5 g każda sztuka.
Zalecenia
- Charakterystycznym objawem początku regeneracji jest zmniejszenie szumu mechanizmu już po kilkudziesięciu kilometrach przebiegu.
- W przypadku znacznego zużycia mechanizmoacute;w a w szczegoacute;lności wtedy, gdy podczas regeneracji po przejechaniu 100-200 km zauważamy nieznaczną poprawę pracy mechanizmoacute;w zaleca się podwojenie dozy Ceramizerareg;.
- W przypadku, gdy po przejechaniu 100ndash;200 km poprawa pracy mechanizmu nie jest zauważalna - może to świadczyć o dokonaniu błędnej oceny stanu zużycia mechanizmu lub mechanicznym uszkodzeniu urządzenia.
- W przypadku zespolonych skrzyń biegoacute;w układoacute;w napędowych - zaleca się podwojenie dozy Ceramizerareg;.
- W przypadku skrzyń biegoacute;w i przekładni stosowanych w sporcie motorowym i w ekstremalnych warunkach eksploatacji, zaleca się podwojenie dozy Ceramizerareg;.
- Stosować na każdym etapie eksploatacji, najlepiej bezpośrednio przy wymianie oleju, aby jak najdłużej do kolejnej wymiany oleju kontynuować jazdę z ceramizerem.
- Stosować przede wszystkim profilaktycznie, dla zabezpieczenia mechanizmoacute;w przed skutkami tarcia, przedłużając znacząco ich żywotność i czas bezawaryjnej pracy.
- W trakcie całego procesu ceramizacji 1,5 tys. km lub 25 motogodzin nie wymieniać oleju. Olej wymienić w terminie wymiany.
- Stosować razem z Ceramizeremreg; do silnika, układu wspomagania kierownicy i uszlachetniaczem do paliwa.
Instrukcja do skrzyń biegoacute;w, tylnych mostoacute;w
- Rozgrzać olej w skrzyni biegoacute;w, tylnym moście - przejeżdżając kilka km.
- Wyłączyć silnik.
- Odkręcić korek wlewu oleju do skrzyni biegoacute;w lub korek wlewu oleju do tylnego mostu i oproacute;żnić dozowniki do otworu wlewu oleju przestrzegając wymaganego poziomu oleju.
- Zakręcić korek wlewu oleju.
- Przejechać jednorazowo odcinek nie mniejszy niż 10 km z prędkością do 90 km/h. oraz 100 - 300 m na wstecznym biegu.
- Tworzenie warstwy ceramiczno-metalowej trwa jeszcze do 1500 km przebiegu, ale już w normalnych warunkach eksploatacji. W tym czasie nie wymieniać oleju.
Instrukcja do reduktoroacute;w
- Rozgrzać olej w reduktorze ndash; uruchomić reduktor na co najmniej 30 min.
- Zatrzymać reduktor.
- Odkręcić korek wlewu oleju do reduktora i oproacute;żnić dozowniki do otworu wlewu oleju przestrzegając wymaganego poziomu oleju.
- Zakręcić korek wlewu oleju.
- Tworzenie warstwy ceramiczno-metalowej trwa jeszcze do 60 godzin pracy reduktora w normalnych warunkach eksploatacji. W tym czasie nie wymieniać oleju.
Nie stosować
- Do automatycznych skrzyń biegoacute;w.
- W sprężarkach śrubowych.
- W mechanizmach roacute;żnicowych zawierających Szperę lub LSD ndash; są to mechanizmy o zwiększonym tarciu wewnętrznym.
Uwagi
- W przypadku wcześniejszego stosowania dodatkoacute;w do oleju z molibdenem lub teflonem zaleca się wymianę oleju z przemyciem mechanizmu przed stosowaniem Ceramizerareg;. Inaczej skuteczność obroacute;bki Ceramizeremreg; będzie zmniejszona a czas ceramizacji wydłuży się.
- W przypadku uszkodzeń mechanicznych np. wyłamany ząb, głębokie rysy, znaczne zużycie itp. należy naprawić usterki, po czym zastosować obroacute;bkę Ceramizeremreg;.
- Ceramizerreg; nie regeneruje miejsc gdzie występuje tarcie gumy lub tworzyw sztucznych o metal.
- Dozowniki/ strzykawki, ktoacute;re posiadają nieduży wyciek spod tłoczka są uważane także za prawidłowo napełnione.
Bezpieczeństwo
- Produkt jest bezpieczny zgodnie z normą UE 91/155/EEC.
- Przechowywać w temperaturze poniżej +40 oC. W przypadku gdy temperatura przechowywania przekroczy +40 oC produkt może sedymentować woacute;wczas należy preparat wstrząsnąć i schłodzić do temperatury poniżej +40 oC aby go bezpiecznie użyć.
- Nie zawiera teflonu ani molibdenu.
- Chronić przed dziećmi.
Ceramizer CP - uszlachetniacz do paliwa
Skład oraz sposoacute;b wytwarzania uszlachetniacza opartego na molekułach GP został zastrzeżony w krajach Europy, Ameryki, Australii i Azji. Uszlachetniacz oparty na molekułach GP został zbadany i dopuszczony do stosowania przez: Instytut Medycyny Pracy w Łodzi oraz Klinikę Dermatologiczną w Gdańsku. Posiada atest Instytutu Lotnictwa w Warszawie.
Sposoacute;b użycia
Podczas tankowania, bezpośrednio przed wlaniem paliwa zawartość dozownika oproacute;żnić do wlewu zbiornika paliwa i napełnić zbiornik 30 ndash; 50 litrami paliwa.
Zalecenia
- Stosować co około 10 tys. km.
- Uszlachetniacz do paliw zaleca się stosować razem z Ceramizeramireg; do silnika, skrzyni biegoacute;w, tylnego mostu, układu wspomagania kierownicy.
- Dozowniki/ strzykawki, ktoacute;re posiadają nieduży wyciek spod tłoczka są uważane także za prawidłowo napełnione.
Korzyści
- Zapewnia prawidłową i roacute;wnomierną pracę silnika.
- Utrzymuje silnik w czystości usuwa nagar z komoacute;r spalana, grzybkoacute;w zaworoacute;w.
- Ułatwia rozruch zimnego silnika, szczegoacute;lnie w niskich temperaturach.
- Zmniejsza emisję substancji szkodliwych CO w spalinach - nawet o 50.
- Zobacz pełną listę korzyści po kliknięciu dochodzą poniższe punkty
- Powoduje wzrost mocy silnika o 1 - 3 .
- Zapobiega powstawaniu osadoacute;w i nagaroacute;w w komorze spalania także na grzybkach zaworoacute;w i końcoacute;wkach rozpylaczy.
- Wspomaga odblokowanie wtryskiwaczy i pierścieni tłokowych.
- Zmniejsza skutki stosowania paliw gorszej jakości.
- Sprzyja dokładniejszemu katalitycznemu spalaniu paliwa.
- Zapewnia prawidłową i roacute;wnomierną pracę silnika.
- Chroni środowisko naturalne.
- Nie jest szkodliwy dla działania i trwałości katalizatoroacute;w.
- Nadaje się do wszystkich rodzajoacute;w benzyn i oleju napędowego.
- Preparat można stosować do dowolnych urządzeń roacute;wnież przemysłowych po wcześniejszej konsultacji z producentem Ceramizeroacute;wreg;.
Bezpieczeństwo
- Produkt jest bezpieczny zgodnie z normą UE 91/155/EEC.
- Przechowywać w temperaturze poniżej +40 oC.
- Nie zapycha filtroacute;w paliwa.
- Chronić przed dziećmi.
Skuteczność
Skuteczność działania uszlachetniacza szacowana jest na około 10 tys. km przebiegu. Po tym przebiegu zaleca się ponownie zastosować uszlachetniacz do paliwa.
Dobieraj części po katalogu TecAlliance, katalogu ASO VIN
Data w nawiasach oznacza całościowe lata produkcji danego modelu auta. Nie są to konkretne lata zastosowania części w tym samochodzie. Producent mógł w tych samych latach stosować 2 lub więcej różnych typów. Jeżeli nie jesteś pewien dopasowania części po wymiarze i numerze katalogowym, skonsultuj zakup wiadomością do sprzedającego. Dopasowanie części powinno byc sprawdzone po numerze nadwozia VIN. Jeżeli nie jesteś pewien, przed zakupem porównaj wymiary części z założonymi w twoim samochodzie, ponieważ wyświetlone występowanie nie powinno być traktowane jako jedyne źródło informacji podczas doboru części zamiennych.