CERAMIZER CERAMIZER DO REGENERACJI SILNIKÓW MOTOCYKLOWYCH CZTEROSUWOWYCH
CERAMIZER DO REGENERACJI SILNIKÓW MOTOCYKLOWYCH CZTEROSUWOWYCH
Korzyści:
- wycisza i wyrównuje pracę silnika, poprawia dynamikę motocykla
- zabezpiecza silnik przed zużyciem i wydłuża jego trwałość
- regeneruje powierzchnie tarcia, dzięki czemu zmniejsza zużycie paliwa (od 3 do 15 %) oraz zużycie oleju
- chroni silnik przed korozją (szczególnie istotne podczas zimowania motoru)
- w silnikach posiadających wspólny ze skrzynią biegów układ olejenia (większość silników czterosuwowych motocykli), poprawia płynność zmiany biegów i wydłuża trwałość mechanizmów nawet 5-cio krotnie
- skuteczny zarówno w motocyklach rekreacyjnych jak i sportowych
- regeneruje powierzchnie tarcia podczas eksploatacji, bez demontażu obrabianego zespołu. Efektywna trwałość odbudowanej powierzchni na około 30 000 km przebiegu
- zastępuje w większości przypadków naprawy, zmniejszając wielokrotnie koszty naprawy w porównaniu z tradycyjnym remontem
- niski współczynnik tarcia poniżej 0,02 tj. 10-cio krotnie mniej niż przy styku "stal-stal"
- wydłuża o min. 50% przebiegi między wymianami oleju silnikowego
- zabezpiecza podzespoły przed korozją i agresywnymi substancjami chemicznymi (ważne w przypadku gdy stosowany olej silnikowy, paliwo może mieć niską jakość)
- zmniejsza emisje toksycznych składników spalin
- zmniejsza niebezpieczeństwo blokady pierścieni tłokowych
- utwardza i podwyższa odporność na zużycie trących się powierzchni, nawet 10-cio krotnie. Mikrotwardość - 4000-4500 MPa (400 - 450 kG/mm 2 ) (dla porównania mikrotwardość stali wynosi przeciętnie 60 kG/mm 2 ). Wytrzymałość na ściskanie: 2500 MPa (250 kg/mm 2 )
- chroni środowisko naturalne
Procesy regeneracji i tworzenia warstwy ceramicznej odbywają się podczas normalnej eksploatacji i bez demontażu jednostki napędowej.