Centrala VoIP UCM6202
1 328,90
UCM6202
Centrala VoIP UCM6202
Seria UCM6200 to elastyczna i wydajna centrala VoIP oparta na Asterisku. W niespotykanie korzystnej cenie oferuje usługi transmisji głosu, wideo i danych oraz usługi mobilne, a także zaawansowany interfejs internetowy umożliwiający zdalne zarządzanie. Idealna dla małych i średnich przedsiębiorstw, kompleksów mieszkalnych, szpitali, placówek handlowych i ośrodków zdrowia, seria UCM6200 oferuje trzy modele, różniące się pod względem liczby portów FXO, liczby obsługiwanych użytkowników i liczby jednoczesnych połączeń.
Decydując się na centralę IP z serii UCM, uwalniasz się na zawsze od opłat licencyjnych, a także opłat za dodatkowe funkcje i aktualizacje oprogramowania wewnętrznego. Centrala VoIP UCM to gotowe rozwiązanie oferujące małym i średnim firmom funkcje biznesowe bez żadnych dodatkowych kosztów. Koszt całego sprzętu i oprogramowania jest wliczony w cenę zakupu.
Instalacja, konfiguracja i zarządzanie wymagają dosłownie kilku kliknięć przy użyciu niezwykle prostego i intuicyjnego interfejsu użytkownika. Interfejs internetowy centrali VoIP oferuje funkcję Zero Configuration, umożliwiającą automatyczną konfigurację punktów końcowych, dzięki czemu stworzenie kompletnego systemu IP PBX zajmuje nie więcej niż kilka minut.
Seria central VoIP UCM6200 zawiera zaawansowany zestaw funkcji głosowych, dostępnych zazwyczaj w systemach wdrażanych przez duże przedsiębiorstwa. Obsługuje wszystkie najważniejsze kodery/dekodery głosu, liczne funkcje połączeń i ochronę przy użyciu najnowocześniejszych algorytmów szyfrowania, dzięki czemu stanowi idealne rozwiązanie dla małych i średnich firm troszczących się o prywatność połączeń głosowych.
Wspomagaj produktywność dzięki połączeniom wideo w czasie rzeczywistym z klientami i pracownikami seria central IP UCM6200 obsługuje połączenia wideo pomiędzy dowolnymi urządzeniami zgodnymi z protokołem SIP, takimi jak wideotelefony, kamery-wizjery, urządzenia do wideokonferencji czy kamery do monitoringu.
Centrala umożliwia monitorowanie zachowań użytkowników i rejestrację historii połączeń dzięki obsłudze szczegółowych raportów połączeń (CDR). Obsługuje również książki telefoniczne LDAP (które mogą być konfigurowane przez PBX zamiast w każdym telefonie IP oddzielnie), pocztę głosową i przekierowanie faksów na adresy e-mail oraz automatyczne tworzenie kopii zapasowych systemu.
Platforma umożliwia ci dostęp do firmy z każdego miejsca na świecie. Przy użyciu zgodnych aplikacji softphone można wykonywać i odbierać połączenia w firmowej sieci telefonicznej bezpośrednio na smartfonie, mieć podgląd firmowych kamer monitoringu i otrzymywać powiadomienia niezależnie od miejsca pobytu.
Informacje o produkcie
Rodzaj bramki
Analog
Architektura sieci (switche)
GigabitEthernet
PoE
Tak
Liczba portów LAN
2
Liczba portów FXS
2
Liczba portów FXO
2
Port RJ-21 Telco 50pin
Nie
Pozostałe porty we/wy
1 x USB
Funkcja routera
Tak
Obsługiwane protokoły (VoIP)
SIP
Kodeki audio
G.722
Funkcje telefonii IP
- Możliwość konfiguracji kolejkowania wielu połączeń
- Automatyczna dystrybucja połączeń (ACD) w oparciu o umiejętności agenta / dostępność agenta / natężenie pracy
- Komunikaty dla oczekujących w kolejce połączeń
Bezpieczeństwo
- SRTP
- TLS
- HTTPS
- SSH
Funkcje specjalne
- Parkowanie połączeń
- Przekazywanie połączeń
- Przekierowywanie połączeń
- DND
- Grupa numerów wewnętrznych rozdzielających połączenia
- Przywoływanie/interkom
Kolor (wyliczeniowy)
Czarny
Wymiary
226 x 155 x 34,5 mm
Waga
0.51 kg
Parametry
- Architektura sieci (switche): GigabitEthernet
- Rodzaj bramki: Analog
- Liczba portów LAN: 2
- Funkcja routera: Tak
- Obsługiwane protokoły (VoIP): SIP
- PoE: Tak