Centrala telefoniczna IPT-15
Co kupujesz na przedstawionej aukcji ?
Skonfigurowaną centralę telefoniczną
Centrala bez limitów numerów wewnętrznych
Główną zapowiedź powitalną w systemie np. "Witamy w firmie .... "
Dziesięć telefonów Cisco VoIP
Konfiguracja systemu (prace zdalne)
Szkolenie z systemu (prace zdalne)
Czego oferta nie obejmuje ?
Usługi operatorskiej VoIP natomiast można skorzystać z naszej oferty operatora VoIP
Etapy zakupu:
Kupujesz sprzęt na aukcji i opłacasz zamówienie
Przygotowujemy konfigurację potrzebujemy kilku dni i kontaktu z Tobą
Wysyłamy przygotowany zestaw
Podłączasz
Uruchamiamy system zdalnie
Szkolenie z systemu zdalnie
Co potrzebujesz, żeby uruchomić system ?
1. Biuro z publicznym stałym adresem IP
2. Przy biurku gdzie chcesz uruchomić telefon IP, port RJ45 i gniazdo elektryczne do zasilania telefonu
3. Dobrej jakości łącze internetowe
4. Operatora VoIP - możesz w naszej firmie uruchomić trakt w celu konfiguracji numeru miejskiego lub możesz przenieść aktualną numerację (aukcja nie obejmuje usługi operatorskiej - wyceniania dodatkowo)
Możliwości systemu
Nieograniczona ilość numerów wewnętznych
Zapowiedzi głosowe
Działanie systemu w oparciu o warunki czasowe
Nagrywanie połączeń
Moduł callback - oddzwanianie
Moduł konferencyjny
Numery wewnętrzne możliwość przekierowania połączeń przychodzących na numery komórkowe pracowników
IVR - system menu wybory np. Dział obsługi klienta wybierz 1, Serwis wybierz 2, Księgowość wybierz 3.
Moduł Kolejki systemu - system kolejkowania połączeń oczekujących w momencie gdy wszyscy użytkownicy prowadzą rozmowy
Odgrywanie informacji pozyji w kolejce, możliwość odgrywania reklam
Warunki czasowe kierowania połączeń Dni robocze, godziny pracy, Święta
Poczta głosowa
Komunikaty systemu odgrywane są w języku polskim
SIP-trunk czyli trakt skonfigurowany z operatorem telekomunikacyjnym VoIP
Reguły połączeń wychodzących
Moduł statystyk bazujący na systemie kolejek posiada raporty takie jak:
- Ilość odebranych połączeń przez agenta
- Ilość połączeń odebranych przez kolejkę
- Powody połączeń rozłączonych
- Ilość połączeń nieodebranych
- Ilość połaczeń nieodbranych przez kolejkę
- Dzienna dystrybucja połączeń
- Godzinowa dystrybucja połączeń
- Dzienna dystyrbucja połączeń
- Podgląd połączeń na żywo
- eksport połączeń do pliksu csv lub pdf
Moduł analizy wszystkich połączeń CDR
Moduły funkcjonalne systemu
- Różne poziomy dostępu administracyjne systemu
- Książka telefoniczna
- Moduł kopii zapasowej / backup
- Moduł blacklist - blokowanie numerów / połączeń
- Firewall - zabezpieczenia sieciowe systemu
- fail2ban - zabezpieczenie nieupoważnionych logowaniań do kont
- Muzyka na czekanie - możliwość wgrywania własnych plików
Specyfikacja Centrali PBX
- Komputer Dell Optiplex 3020 (poleasingowy)
- Procesor Intel Core i5 4gen
- 8GB RAM
- 2x Dysk 240GB SSD (RAID1 w celu bezpieczeństwa danych)
- 1x port sieciowy 10/100/10000 Gigabit
Specyfikacja telefonu VoIP (poleasingowy)
- Cisco 502G
- zasilanie PoE
- 1 konta SIP
- 1 klawisz linii
- głos HD
Dostęp do systemu poprzez dowolną przeglądarkę internetową.
Idealna dla rynku SMB, małych firm, niewielkich oddziałów, punktów usługowych lub sklepów, liczących do nawet dziesięciu pracowników, a także dla domów jedno- i wielorodzinnych.