Mam do sprzedania używaną centralę telefoniczną Slican CCT-1668.EU
Moduły w niej zawarte:
- CCT1VoIP
- CCT1CPU
- CCT4S2U
- CCT2U
- CCT8AB - razy trzy
- CCT4ASS - razy dwa
Cechy sprzętowe:
- w standardzie 8 kanałów VoIP – bezpieczeństwo, niezawodność, gwarancja wysokiej jakości rozmów – obsługa protokołów SIP oraz IAX2 (kodeki G.711)
- wewnętrzna brama GSM obsługująca małe karty SIM dowolnego operatora GSM (900/1800) – optymalizacja kosztów połączeń oraz wsparcie dla pracy mobilnej (czytaj o Slican MobilePhone), obsługa sms
- współpraca z ISDN-BRA (2B+D), ISDN PRA (30B+D) i POTS (Clip-FSK, wybieranie tonowe i impulsowe)
- zintegrowany system nagrywania – Embedded Recording – do 36 kanałów nagrywania oraz do 10 880 godzin nagrań – wygodna i szybka obsługa nagrań z programem Slican RecordMAN
- modem zdalnego zarządzania serwerem (opcja)
- monitoring i zarządzanie CCT-1668 poprzez firmową sieć LAN lub zdalnie – poprzez modem lub Internet
- współpraca z cyfrowymi telefonami systemowymi oraz systemowymi telefonami IP Slican serii CTS-102, CTS-202 i CTS-203
- współpraca z bramofonami Slican
- współpraca z systemem Slican DECT-IP
- współpraca z adapterami Slican MAB-1101 oraz MSB-1102
Cechy funkcjonalne:
- wsparcie dla protokołów TAPI (integracja z MS Outlook), CTIP (rozwiązania CRM), HOTELP (aplikacje hotelowe)
- aplikacja Slican TelefonCTI – obsługa połączeń oraz innych funkcji centrali, obsługa sms i odsłuchiwanie nagrań za pomocą komputera – estetyczny, wygodny i przyjazny dla użytkownika panel graficzny programu
- aplikacja Slican TouchCTI – zarządzanie ruchem telefonicznym oraz konferencjami z poziomu ekranu dotykowego monitora
- rozwiązania dedykowane dla hoteli, hosteli, pensjonatów, szpitali, sanatoriów Slican PayMAN
- inteligentna dystrybucja połączeń – Slican ACD – dystrybucja w oparciu o prefixy lub nr abonenta
- wsparcie dla pracy mobilnej – rozwiązania Slican MobilePhone – telefon równoległy wraz z opcją Callback – telefon stacjonarny i komórkowy dostępny pod jednym numerem
- program taryfikacyjny Slican BillingMAN – informacja o kosztach i strukturze połączeń oraz analiza efektywności pracy agentów call center
- system DISA umożliwiający dostęp do numerów wewnętrznych
- INVENIO – funkcjonalność IVR (Interactive Voice Response) – interaktywne głosowe kierowanie połączeń przychodzących
- INVENIO API – integracja z zewnętrznymi bazami danych – wsparcie pracy działów call i contact center, handlowych i obsługi klienta, obsługa konkursów i ankiet
- do 99 zapowiedzi łącznie oraz możliwość odtwarzania do 32 jednoczesnych zapowiedzi na Infoliniach INVENIO / lub DISA
- PATHFINDER – funkcja automatycznego wyszukiwania ścieżki połączenia na podstawie numeru wybranego przez inicjatora połączenia i jego prezentacji
- TELEKONFERENCJE – do 12 uczestników konferencji
- system Poczty Głosowej
- usługa SUPERVISOR – nadzór pracy agenta call center
- redukcja kosztów – funkcja LCR (Least Cost Routing) – automatyczny wybór najtańszej drogi połączenia
- abonenci wirtualni (konta)
- AUTOMATYKA – zastosowanie telefonu GSM jako pilota bramowego, sterowanie klimatyzacją /ogrzewaniem / oświetleniem za pomocą kalendarza centrali, SMS informujący o zagrożeniu lub wykonaniu zadania
Zdjęcia przedstawiają faktyczny wygląd centrali. W razie dodatkowych pytań prosimy o tel. pod nr 58 667-49-49 wewn. 122.