Ważne informacje
Kod przedmiotu
Uwaga! W celu przyśpieszenia obługi Twojego zapytania dotyczącego wystawionego na naszej aukcji przedmiotu prosimy o podanie poniższego kodu.
Kod przedmiotu to:
01711
Kontakt
Telewizja Przemysłowa i Telekomunikacja
35-111 Rzeszów
ul. Sportowa 3
Telefony
(17) 250 86 54
(17) 785 18 16
bcs_rzeszow@rettpol.pl
GG
- Marcin Szumiel
Płatności
Przy przedpłacie przelewem na konto w polu tytułu proszę podać:
Twoj nick z allegro, oraz nr aukcji wylicytowanego przedmiotu!
Dla Państwa wygody oraz szybkości przeprowadzania transakcji mamy konta w poniższych bankach:
Przesyłka
Przesyłki wysyłamy w każdy dzień roboczy kurierem DPD.
CT PROXIMA JB PLUS jednostka bazowa
IP PBX Server Proxima plus to platforma VoIP dla call centers, hoteli, szpitali, zakładów przemysłowych i firm usługowych. Dedykowana jest dla średnich i dużych przedsiębiorstw i instytucji, które obsługują intensywny ruch telefoniczny przychodzący lub wychodzący lub którym zależy na zapewnieniu łączności dla nawet tysiąca osób, pracujących w jednej lub wielu lokalizacjach.
Inteligentna Dystrybucja Ruchu wraz z kolejkowaniem oczekujących połączeń, pocztą głosową, rozwiniętymi scenariuszami menu głosowego i praktycznie nieograniczoną liczbą jednoczesnych połączeń profesjonalnie obsłużą nawet intensywny ruch telefoniczny.
Proxima Plus jest atrakcyjną alternatywą dla zewnętrznych systemów nagrywania rozmów - nagrywa do kilkudziesięciu jednoczesnych rozmów. Może w pełni wykorzystać technologię VoIP jako zaawansowana centrala pure IP, pełnić rolę wielokanałowej bramki GSM lub bramki VoIP-GSM. Proxima plus to jeszcze więcej możliwości w niewielkiej, kompaktowej i uniwersalnej obudowie.
Konfiguracja
IP PBX Server Proxima plus to kompaktowe urządzenie w obudowie do montażu w szafie rackowej o wysokości zaledwie 1U. Po dołączeniu odpowiedniego uchwytu, obudowę można powiesić na ścianie. Do dyspozycji jest 7 uniwersalnych slotów, które umożliwiają podłączenie:
- do 14 linii miejskich analogowych
- do 16 łączy ISDN BRA (2B+D)
- do 2 łączy ISDN PRA (30B+D)
- do 28 linii wewnętrznych analogowych
- do 28 cyfrowych portów systemowych (w miejsce analogowych LW)
- do 4 kart VoIP 64 - obsługa do 256 kanałów VoIP (dla kodeka G.711), do 1000 portów VoIP
- do 14 obsługiwanych kart SIM (portów GSM)
- do 30 kanałów nagrywania
Cechy produktu
- Praktycznie nieograniczona liczba jednoczesnych połączeń dzięki bezblokadowemu polu komutacyjnemu IP
- Wbudowane wielokanałowe nagrywanie rozmów
- Kolejkowanie i Inteligentna Dystrybucja Ruchu z profesjonalnymi komunikatami systemowymi i miłymi dla ucha melodiami
- Innowacyjne rozwiązanie Zobacz, Kto Mówi - wideorozmowy dla dowolnej liczby użytkowników
- Organizacja telekonferencji w pokojach konferencyjnych
- Pełna dowolność numeracji wewnętrznej i usług
- Zdalne i lokalne zarządzanie przez przeglądarkę internetową
- Praca w systemach Windows, Linux, Mac OS X dzięki aplikacji opartej na środowisku Java
- Zintegrowana wewnętrzna Poczta Głosowa dla wszystkich użytkowników
- PZK® Program Zarządzania Kosztami
- Strefa Użytkownika dostępna przez przeglądarkę internetową
- Zdalny dostęp dla instalatorów przez platformę mojacentrala.pl
- Obsługa wielu kart SIM – tanie rozmowy do sieci komórkowych
- Sterowanie urządzeniami zewnętrznymi – automatyczne lub z dowolnego telefonu
- Współpraca z oprogramowaniem dla call center Naso CC, dla firm taksówkarskich (Taxi123, Tiskel), z oprogramowaniem hotelowym
- Współpraca z aplikacjami CRM, SWD, Microsoft Outlook®, typu softphone - z wykorzystaniem sterownika Platan TAPI
- Kompaktowa, grafitowa, uniwersalna obudowa do szafy RACK 19” (zaledwie 1U wysokości!) lub do powieszenia na ściani
Call center w serwerze Proxima plus
- schematy dzwonienia - system wielopoziomowego menu głosowego organizującego ruch przychodzący przy wykorzystaniu IVR (Interactive Voice Response - Interaktywna Obsługa Głosowa), do dyspozycji praktycznie nieograniczona liczba poziomów i samych Infolinii, do 1h nagrań w standardzie!
- kolejkowanie rozmów z informowaniem o pozycji w kolejce i przewidywanym czasie oczekiwania, z możliwością ustawienia max. liczby oczekujących osób i/lub czasu oczekiwania
Kolejkowanie połączeń w IP PBX Serverze Proxima
- profesjonalne nagrania zapowiedzi i komunikatów systemowych oraz miłe dla ucha melodie
- nawet 25 osób dzwoniących jednocześnie może odsłuchiwać daną zapowiedź głosową
- Inteligentna Dystrybucja Ruchu = precyzyjny wybór adresata:
- równomierna dystrybucja ruchu - UCD,
- połączenia wg specjalizacji,
- automatyczne połączenia wg zidentyfikowanego numeru abonenta dzwoniącego - ACD
- przenoszenie wywołań na inne numery wewnętrzne lub miejskie w trybie bezwarunkowym, gdy abonent nie odbiera, gdy zajęty, gdy niedostępny
- czarne listy - tworzenie list niepożądanych numerów, z których wywołania są ignorowane lub obsługiwane w zdefiniowany sposób
- statusy VIP - definiowanie numerów mających np. pierwszeństwo w kolejce osób oczekujących na połączenie
- Czas na Notatkę - definiowalny czas przeznaczony dla osób odbierających telefony w ramach Grupy Wspólnego Wywołania na sporządzenie notatki po każdej przeprowadzonej rozmowy, wpisanie danych do bazy itp., w tym czasie nie będą do tej osoby kierowane kolejne wywołania
Automatyczna dystrybucja ruchu (ACD) i Interaktywna Obsługa Głosowa (IVR) w IP PBX Serverze Proxima
- wbudowane nagrywanie nawet 30 jednoczesnych rozmów wraz z aplikacją Agent 003
- możliwość włączenia nagrywania rozmów na dowolnym poziomie zapowiedzi
- precyzyjne definiowanie nagrywanych rozmów (wewnętrzne, miejskie przychodzące, miejskie wychodzące) i użytkowników, którzy mają być nagrywani
- opcja oznaczenia użytkownika, którego rozmowy nigdy nie będą nagrywane (np. dyrektora)
Strumieniowe odsłuchiwanie rozmów w programie Agent 003
- globalna książka telefoniczna do 3000 wpisów
- 128 indywidualnych książek telefonicznych
- pełna identyfikacja numerów CLIP na portach systemowych i analogowych
- współpraca z dedykowanym oprogramowaniem Naso CC - oferującym zaawansowany system statystyk i funkcjonalność rozbudowanego Call Center
- współpraca z oprogramowaniem dla korporacji taksówkarskich
PZK - Program zarządzania kosztami
- aplikacja Grosik - indywidualne rozliczanie kosztów rozmów telefonicznych
- statystyki rozmów w formie tabelarycznej oraz graficznej
Graficzna prezentacja połączeń w module Grosik
- zintegrowany GSM - dzwoń ze zwykłego telefonu w ramach sieci GSM
- karta I/O - moduł audio oraz sterowanie urządzeniami zewnętrznymi (8 wejść/8 wyjść)
- system 1000 indywidualnych kont rozliczeniowych
- do 1000 bezpośrednich numerów DDI (dzwonienie do konkretnego użytkownika bez wybierania numeru wewnętrznego)
- bufor rozmów do 100.000 rekordów
- system restrykcji - ograniczanie niepożądanych połączeń
- do 1000 abonentów wirtualnych
- funkcja ARS/LCR - automatyczny wybór najtańszej drogi połączeniowej z możliwością zdefiniowania ponad dwóch tysięcy krajowych i zagranicznych prefiksów w 4 tablicach LCR.
VEK - Voipowy eliminator kosztów
- dostęp do taniej telefonii internetowej bez dodatkowych bramek i kart
- obsługa wielokanałowych łączy VoIP (Platan SIP trunk)
- obsługa faksów w T.38 (standard zapewniający dobrą jakość transmisji faksów w sieciach IP)
- łatwa rozbudowa do nawet 1000 telefonów IP
- unikalna funkcja Call Through - dzwoń z komórki przez VoIP
Call Through w serwerze Proxima plus - rozmawiaj taniej z komórki przez VoIP
Miej wszystko pod kontrolą
- Strefa Użytkownika - Twoje ustawienia online, dostępne przez przeglądarkę internetową:
- historia połączeń
- stan zalogowania do grup wspólnego wywołania GWW
- ustawione przeniesienia rozmów na numery wewnętrzne lub miejskie (bezwarunkowe, gdy nie odbiera przez określony czas, gdy zajęty, gdy niedostępny/wylogowany)
- status Poczty Głosowej (aktywna/nieaktywna, ilość nowych i wszystkich wiadomości, limit wiadomości)
- podręczna pomoc z aktualnymi numerami funkcji wybieranych z poziomu telefonu
- podgląd globalnej książki telefonicznej dla użytkowników aparatów systemowych i IP
Okno Strefy Użytkownika w IP PBX Serverze Proxima plus
Integracja z sieciami IP
- Zintegrowany VoIP:
- możliwość zastosowania do 4 kart VoIP64 - NOWOŚĆ!
- obsługa do 256 kanałów VoIP i do 1000 telefonów IP,
- protokół VoIP: SIP 2.0
- kodeki: G.711 uLaw, G.711 aLaw, G.726, G.729a, GSM
- praktycznie nieograniczona liczba jednoczesnych połączeń (bezblokadowe pole komutacyjne IP)
- wyższa jakość połączeń faksowych dzięki obsłudze faksów w rekomendowanym dla sieci IP standardzie T.38
- Platan Intelligent Networking (PIN) - inteligentne sieciowanie przy wykorzystaniu łączy i kart VoIP:
- sieciowanie do pięciu serwerów Libra, Proxima i Proxima plus
- obsługa do 1000 użytkowników w jednolitym systemie o spójnym planie numeracyjnym
- prostota wybierania numerów w ramach systemu
- wykorzystanie funkcji serwera - przenoszenia wywołań, przekazywania połączeń, dzwonienia w ramach GWW, identyfikacji numerów CLIP itp.
Platan Intelligent Networking (PIN) - inteligentne sieciowanie serwerów Proxima i Libra z wykorzystaniem VoIP
- interfejs Proxima Web - do konfiguracji przez przeglądarkę internetową
- zdalny dostęp do serwerów Proxima plus poprzez platformę mojacentrala.pl
- praca w systemach Windows, Linux, Mac OS X dzięki aplikacji opartej o środowisko Java
- zintegrowany, szybki interfejs ethernet (LAN) 10/100 Base-T w standardzie
- zwiększone bezpieczeństwo dzięki różnym poziomom dostępu oraz złożonym hasłom
- współpraca z oprogramowaniem Platan CTI poprzez interfejs LAN
- zarządzanie zdalne lub lokalne poprzez sieć ethernet
- zdalny dostęp poprzez modem ISDN, wbudowany modem analogowy V.32 oraz program offline ProximaPC
- otwarty interfejs programowy PCTI do współpracy z systemami CTI, oprogramowaniem call-center (w tym dedykowanym oprogramowaniem Naso CC), oprogramowaniem dla korporacji taksówkarskich (np. Taxi123, Tiskel)
- interfejs hotelowy do współpracy z oprogramowaniem hotelowym
- możliwość współpracy z aplikacjami zewnętrznymi wykorzystującymi do komunikacji interfejs TAPI dzięki sterownikowi Platan TAPI Service Provider
- współpraca z aparatami systemu IP DECT
- uniwersalna, kompaktowa obudowa - zabudowa w szafie RACK 19" (wysokość 1U) lub możliwość powieszenia tej samej obudowy na ścianie
Proxima Web i moduł Grosik
Wymiary IP PBX Servera Proxima
Wysokość | Szerokość | Głębokość | Masa |
---|---|---|---|
44 mm (1U) |
483 mm (19") |
287 mm |
ok 5 kg |
Jesteśmy wieloletnim i certyfikowanym partnerem firmy Platan.
Nasi konsultanci posiadają fachową wiedzę na temat instalacji i konfiguracji central, oraz udzielą Państwu wszelkiej niezbędnej pomocy, oraz doradzą rozwiązanie najbliższe Państwa potrzebom.
Na cyfrowe centrale Platan udzielamy 24 miesięcznej gwarancji!
Wszelkie prawa zastrzeżone © Rett-Pol