centrala w konfiguracji:
10 linii miejskich analogowych
64 wewnętrzne w tym:
8 wewnętrznych cyfrowych - systemowych
56 wewnętrznych analogowych
karta VoIP 16 kanałów (zamiennie z 16 portami wewnętrznymi)
możliwość zdalnego nadzoru - programowania lub/i przez USB
instrukcja instalacji i obsługi
płyta CD-R z programem
kabel USB
możliwość zakupu telefonów systemowych - wystawione w innym ogłoszeniu
możliwość wystawienia faktury lub paragonu
za 1 zł netto możemy ją zdalnie zaprogramować wg wskazań klienta
możemy też zainstalować - koszt uzależniony od zakresu prac instalacyjnych
używana centrala z demontażu
100% sprawna
najnowsza wersja oprogramowania 4.06.04
możliwość dalszej rozbudowy o:
karty GSM
kartę PRA (30B+D)
karty linii miejskich analogowych
karty ISDN BRA (2B+D)
kartę i licencje na kanały VoIP do 128
kartę 2 lib 4 telefonów systemowych Panasonic
karta CLIP
------------------------------------------------------------------------
Abonencka cyfrowa centrala telefoniczna OPTIMA jest kontynuacja doskonale przyjętej przez rynek Sigmy. Charakteryzuje ja otwartosć na współpracę z oprogramowaniem i urzadzeniami zewnętrznymi, sprawna i skuteczna komunikacja oraz zastosowanie najnowszych swiatowych technologii.
Optima adresowana jest do firm i instytucji liczacych od kilkudziesięciu do ponad 100 użytkowników.
Oferuje nowoczesna komunikację telefoniczna i ułatwia sprawna obsługę klientów, dzięki takim możliwosciom jak:
- zintegrowana wewnętrzna Poczta Głosowa,
- wielopoziomowy system zapowiedzi - Infolinie oraz system Platan CTI,
- możliwosć stosowania wielu modeli telefonów, w tym cyfrowych aparatów systemowych.
Jest optymalnym wyborem dla odbiorców poszukujacych niedrogich, a komfortowych i technicznie zaawansowanych rozwiazań.
Dostępne konfiguracje:
wyposażenia miejskie
- do 16 linii analogowych
- do 24 uniwersalnych łaczy ISDN BRA (2B+D) uniwersalnych
- do 2 wyposażeń ISDN PRA (30B+D)
wyposażenia wewnętrzne
- do 128 linii analogowych
- do 24 uniwersalnych łaczy ISDN BRA (2B+D) uniwersalnych
- do 32 portów dla aparatów systemowych i / lub konsol (w miejsce analogowych LW)
- do 32 portów VoIP
Integracja z sieciami IP:
- współpraca z oprogramowaniem Platan CTI, również poprzez kartę LAN
- otwarty interfejs programowy PCTI do współpracy z systemami CTI, oprogramowaniem call-center i CRM oraz interfejs hotelowy do współpracy z oprogramowaniem hotelowym
- zarzadzanie przez programowy modem, USB, RS-232 lub przez kartę LAN centrali
- możliwosć zabudowy w szafie stojącej 19" (wersja RACK)
Call Center w centrali:
- INFOLINIE - system 16-poziomowego menu głosowego organizujacego ruch przychodzacy przy wykorzystaniu IVR (Interactive Voice Response - Ineraktywna Obsługa Głosowa)
- grupy agentów obsługujacych ruch przychodzacy wg zadanych kryteriów (równomierna dystrybucja ruchu - UCD, połaczenia wg specjalizacji na podstawie zidentyfikowanego numeru - ACD)
Dodatkowe funkcje:
- pełna identyfikacja numerów CLIP na portach cyfrowych, systemowych i analogowych
- zintegrowana wewnętrzna, 16-kanałowa Poczta Głosowa
- współpraca z rejestratorami rozmów, systemami pagerów
- uniwersalne łacze ISDN (2B+D) może być skonfigurowane jako port miejski lub wewnętrzny
System redukcji kosztów:
- rejestracja połaczeń wychodzacych na indywidualnych kontach (do 256 użytkowników centrali - abonentów fizycznych i wirtualnych)
- optymalizacja czasu pracy dzięki rejestracji połaczeń wewnętrznych i przychodzacych oraz inteligentnej dystrybucji ruchu
- zaawansowana taryfikacja oparta na programie BilCent
- kierowanie ruchu do sieci różnych operatorów - wybór najtańszej drogi połaczeniowej LCR
- dzięki współpracy z bramkami VoIP możliwosć wykorzystania szerokopasmowych łaczy internetowych do darmowej komunikacji głosowej
- możliwosć doposażenia centrali w kartę VoIP.
W cenie centrali:
■ przełacznica z zabezpieczeniami (wewnatrz obudowy centrali – wykonanie szczelina)
■ 64 zapowiedzi głosowych (do około 4,5 h) dla funkcji DISA oraz INFOLINII
■ zintegrowana wewnętrzna Poczta Głosowa (16-kanałowa, do 4,5h nagrań)
■ 4 polifoniczne melodie dla połaczeń oczekujacych
■ wejscie i wyjscie AUDIO
■ CLIP_LW (w wersji FSK) na wszystkich analogowych liniach wewnętrznych
■ odbiorniki CLIP_LM (FSK) dla wszystkich analogowych linii miejskich
■ rejestracja i taryfikacja rozmów wychodzacych - bufor 25 000 rekordów
■ rejestracja rozmów przychodzacych i wewnętrznych
■ odbiorniki teletaksy dla wszystkich analogowych linii miejskich
■ rozpoznawanie sygnału faksu na wszystkich liniach miejskich
■ wspieranie protokołu V.90 (56 kbps) dla analogowych linii wewnętrznych
■ 4 przekazniki do sterowania (zegarowego lub telefonicznego) urzadzeniami
zewnętrznymi (tylko w standardowej obudowie)
■ możliwosć podłaczenia bramofonów typu DB
■ wejscie dla sygnału z centrali alarmowej z funkcja powiadomienia o alarmie
■ złacza: USB oraz 2 x RS 232
■ wewnętrzne, serwisowe modemy (analogowy oraz ISDN) do zdalnego zarzadzania
■ interfejsy hotelowe (PlatanHotel.dll) – współpraca z oprogramowaniem hotelowym
■ otwarty, programowy interfejs CTI - umożliwiajacy integrację centrali z systemami
Call Center, CRM oraz innymi aplikacjami i urzadzeniami
■ program do obsługi taryfikacji wraz z kablami RS 232 i USB.