CENTRALA TELEFONICZNA Alcatel OmniPCX Office
Wyposażenie
- 40 portów
Cechy i funkcje
Alcatel OmniPCX Office łączy w ramach jednego pakietu centralę abonencką (PBX) do realizacji usług głosowych oraz serwery komunikacyjne obsługujące standardy nowej generacji. System jest przeznaczony dla małych i średnich firm, oferując im zaawansowane usługi telefoniczne - zarówno TDM jak i IP, współdzielony, bezpieczny i szybki dostęp do Internetu, pocztę elektroniczną oraz obsługę sieci LAN. To pierwszy system e-komunikacji, który pozwala firmom korzystać z zalet konwergencji głosu i danych, unikając jednocześnie skomplikowanego procesu wdrażania i integracji produktów pochodzących od różnych producentów.
Rozwiązanie to składa się z prekonfigurowanego serwera, umożliwiającego każdemu pracownikowi firmy efektywne korzystanie z komunikacji głosowej, przesyłania danych, dostępu do Internetu i poczty elektronicznej, co w istotnym stopniu podnosi ich efektywność współpracy z klientami. Alcatel OmniPCX Office to rozwiązanie komunikacyjne nowej generacji, które usprawnia prowadzenie działalności biznesowej i jednocześnie pozwala zoptymalizować inwestycje IT. Łatwość obsługi Alcatel OmniPCX Office daje małym i średnim firmom możliwość skoncentrowania się na prowadzeniu podstawowej działalności, eliminując konieczność poświęcania uwagi aspektom technicznym wdrożonego rozwiązania.
OmniPCX to skonfigurowany fabrycznie serwer, integrujący pełną gamę usług komunikacyjnych:
•telefonię ("tradycyjną" lub VoIP)
•automatyczny operator
•kontrolowany dostęp do Internetu
•serwer poczty elektronicznej
•telefonia bezprzewodowa DECT
•ochrona sieci (Firewall, Proxy, NAT)
•wbudowana aplikacja telefonii komputerowej - Pimphony
•zintegrowany serwer CTI (TAPI, CSTA)
•interfejsy do obsługi sieci lokalnych Ethernet LAN 10/100 Mb/s
•usługi sieciowe (DNS, DHCP)
System obsługuje do 236 stanowisk roboczych. Dzięki zintegrowanej przełącznicy w standardzie RJ45 jest przystosowany do montażu w szafach okablowania strukturalnego. Stosując koncepcję licencji programowych, w prosty sposób można zbudować rozwiązania z gotowych modułów, co pozwala na pełną kontrolę kosztów i prostą rozbudowę.
Aparaty telefoniczne, które stanowią naturalne uzupełnienie oferty central telefonicznych wyposażone są w następujące funkcje:
•zestaw ikon sygnalizujących funkcje aparatu
•duże, czytelne przyciski
•zestawy narzędzi do łatwej konfiguracji funkcji
•klawiatura alfanumeryczna pozwalająca na intuicyjny dostęp do centralnej książki telefonicznej
•możliwość łatwej rozbudowy liczby klawiszy
•doatkowe moduły: ISDN, Analog, V24, VoIP, DECT
Najważniejsze cechy:•Zintegrowany, a jednocześnie modułowy system udostępniający zaawansowane usługi telefonii tradycyjnej i IP, Internet, pocztę elektroniczną oraz obsługę sieci LAN małym i średnim firmom w ramach pojedynczego, prostego w obsłudze i zarządzaniu systemu.
•Inteligentna i przyjazna dla użytkownika komunikacja głosowa: rozwiązania do zarządzania połączeniami - filtrowanie i dystrybucja rozmów, wbudowana poczta głosowa, osobisty asystent, usługi CTI (computer-telephony integration - integracja telefonii z komputerem), szeroki wybór terminali i interfejsów (analogowe, cyfrowe, IP, DECT i PC Softphone).
•Telefonia IP: głos może być przesyłany przez sieć IP LAN lub WAN, co redukuje w dużym stopniu koszty połączeń międzymiastowych i międzynarodowych. Telefony Alcatel IP-Reflexes mogą być stosowane jednocześnie z telefonami cyfrowymi oferując identyczny poziom usług.
•Zintegrowane komponenty: serwer proxy, cache, IP VPN, poczty elektronicznej, intranetu oraz firewall udostępniają możliwość korzystania z bezpiecznego, w pełni kontrolowanego szybkiego dostępu do Internetu (ISDN, ADSL, linie dzierżawione).
•Wbudowany serwer poczty elektronicznej umożliwia bezkosztowe korzystanie z poczty elektronicznej bez konieczności instalacji zewnętrznego, dedykowanego serwera LAN.
•Integracja poczty głosowej i elektronicznej w ramach ujednoliconego systemu wiadomości.
•Obsługa wszystkich standardowych klientów poczty elektronicznej (POP3/IMAP4) oraz możliwość dostępu do wiadomości głosowych i poczty elektronicznej z wykorzystaniem przeglądarki internetowej.
•Zintegrowane rozwiązania i usługi LAN takie, jak: DHCP, DNS, serwer plików, ułatwiające wdrażanie i zarządzanie infrastrukurą sieci danych w firmie.
•Obsługa otwartych technologii i standardów.
•System wykorzystujący środowisko Linuxa.
•Obsługuje wszystkie standardy internetowe oraz komunikacji głosowej i transmisji danych.
Najważniejsze korzyści:
•Specjalnie zaprojektowany dla małych i średnich firm nie posiadających wykwalifikowanych specjalistów IT.
•Optymalizuje inwestycje IT dzięki zastosowaniu konstrukcji "wszystko w jednym" oraz modułowej i skalowalnej architekturze.
•Zmniejsza koszty przez eliminację niepowiązanych ze sobą komponentów pochodzących od różnych dostawców, w konsekwencji redukując wydatki związane z instalacją, integracją, utrzymaniem i szkoleniami.
•Łatwe w obsłudze rozwiązanie z przyjaznym dla użytkownika sposobem korzystania z usług telefonicznych, dostępu do Internetu, e-maila, systemu ujednoliconych wiadomości oraz z jednym interfejsem do administrowania wszystkimi elementami systemu.
•Modułowa, rozszerzalna konstrukcja umożliwiająca sprostanie wymaganiom stawianym przez firmę obecnie i w przyszłości.
•Klienci mogą bez problemu przejść z tradycyjnej telefonii do telefonii IP oraz do konwergencji danych i głosu.
•Rozwiązanie przygotowane na wyzwania przyszłości dzięki wykorzystaniu systemu Linux i obsłudze głównych standardów.
Galeria
Specyfikacja techniczna:
- E-SERVER
- Współdzielony dostęp do Internetu: ISDN do 128 kbps (2B), Zewnętrzny modem ADSL lub router do 2 MB/s
- Autentykacja: PAP/CHAP
- Liczba użytkowników Internetu: 200
- Firewall: Filtrowanie IP/NAT
- Proxy/cache: 1,5 Go for web caching
- e-mail serwer: POP3/SMTP/MIME/ETRN
- Liczba skrzynek e-mail: 200
- Pojemność serwera e-mail: 3,5 Gb
- VPN: PPTP/IPSec
- USŁUGI ORAZ INFRASTRUKURA LAN
- Wbudowany switch LAN: Ethernet 100 BT, Auto - sensing 10/100 BT
- Porty LAN: do 60 portów
- Usługi LAN: DHCP/DNS
- SERWIS TELEFONICZNY
- Poczta głosowa: od 2 do 8 portów
- Czas zapisu poczty głosowej: do 200 godzin
- Automatyczny operator: 2 poziomy / 10 pozycji na poziom
- Grupy poszukiwawcze: Dystrybucja połączeń, Cykliczna / równoległa / sekwencyjna
- Wiadomości powitalne: Do 8
- Music on hold: do 10 min
- Języki: Do 4
- Książka telefoniczna: 3000
- ARS (Automatic Route Selection): 500 pozycji
- TERMINALE
- Abonenci ogółem: 236
- Abonenci IP: 200
- Abonenci H323: 100
- MOBILNOŚĆ
- Stacje bazowe (IBS): 60 (zdalnie zasilanie), 199 (lokalne zasilanie)
- Mobile Reflexes: 249
- SERWER CTI
- Wbudowany serwer CTI: CSTA
W komplecie : centrala telefoniczna.
Bardzo dobra cena. Urządzenie jest po profesjonalnym przeglądzie, testach.
Zapraszamy na zakupy
Wszystkie zdjęcia są naszego autorstwa. Zdjęcia przedstawiają sprzedawany produkt aczkolwiek mogą nieznacznie odbiegać od rzeczywistości.
Kopiowanie zabronione.