Oferujemy Interfejs Diagnostyczy CDP+ Multidiag do samochodów osobowych, dostawczych, autobusów i ciężarowych.
Kontakt: 511-392-244
Ważna Informacja !!!!!
Nasze głowice.
Większość głowic tego typu nie łączy się z wieloma modelami BMW, niektórymi Audi, VW, Seatem, Skodą, Fordem, MAN-em oraz Wabco.
Nasze głowice nie mają tej wady i dzięki najlepszej jakości płyty głównej (FULL CHIP OKI) w 100% łączą się ze wszystkimi samochodami łącznie z tymi powyżej bez najmniejszych problemów. Obok przedstawiony jest wygląd naszej płyty głównej, pozwalającej na wieloletnią komunikację ze wszystkimi samochodami bez najmniejszych problemów.
Tych głowic unikaj.
Tak wyglądają tańsze (a niejednokrotnie droższe) głowice. Brak komunikacji z BMW, Fordem, większością ciężarówek. Najczęściej urządzenie uszkadza się w pierwszym miesiącu użytkowania.
Głowica obsługuje wszystkie protokoły występujące na rynku:
SAE J2411 , SW CAN, ISO 11898-2, 2 x HS CAN, ISO 9141-2 - K/L, SAE J1850 - VPW, SAE J1850 - PWM,, SAE J1708 - RS485, TTL , SPI.
W zależności od modelu i wyposażenia pojazdu można diagnozować następujące systemy/układy:
- silnik (zapłon, wtrysk, ZI, ZS),
- Air-bag,
- ABS,
- SRS,
- automatyczna klimatyzacja,
- automatyczna skrzynia biegów,
- elektroniczne zawieszenie,
- kontroli trakcji,
- immobilizer,
- instrument (deska wskaźników),
- funkcje komfortu, itd.
OBSŁUGIWANE POJAZDY (wszystkie roczniki)
Abarth, Jaguar, Renault, Alfa-Romeo, Jeep, Rolls-Royce, Audi, Rover, Bentley, JMC, Saab, BMW ,KIA, Samsung, Cadillac, Lamborghini, Seat, Chevrolet, Lancia, Shuanghuan, Chrysler, Land Rover, Skoda, Citroen, Lexus, Smart, Dacia, Lotus, SsangYong, Daewoo, Mahindra, Subaru, Dodge, Maserati, Suzuki, Ferrari, Mazda, Toyota, Fiat, Mercedes, Volkswagen, Ford, MG, Volvo, Foton, Mini, Yuchai, GWM, Mitsubishi, Honda, Nissan, Hyundai, Opel/Vauxhall, Isuzu, Peugeot, Iveco, Porsche.
OBSŁUGIWANE SAMOCHODY CIĘŻAROWE I AUTOBUSY (wszystkie roczniki):
Autosan, Allison, Chevrolet, Citroen, Dacia, DAF, Dennis Eagle, EvoBus Chassis, Fiat, Ford, Generic Bus Systems, Generic Truck Systems, Hyundai, Irisbus, Isuzu, Iveco, Iveco Trucks, Kamaz, Kia, Lancia, Mahindra / Renault, MAN, MAN Bus Chassis, Mazda, Mercedes Sprinter, Viano, Vario, Vito, Vaneo, Mercedes Truck, Mitsubishi, Nissan, Opel / Vauxhall, Peugeot, Renault Trucks, Scania, Scania Bus Chassis, Seat, Skoda, Solaris, Toyota, Volvo Bus chassis, Volvo Trucks, Volkswagen.
Interfejs Posiada możliwość serwisowego wypalenia filtrów cząstek stałych DPF
w wielu popularnych modelach. Bardzo dobrze radzi sobie z "francuzami" czego nie da się powiedzieć np. o markowych diagnoskopach takich jak KTS, TEXA czy LAUNCH.
Procedury adaptacji, kodowań i programowania są opisane krok po kroku
a jasno opisane instrukcje poprowadzą Cie przez cały etap np. kodowania kluczy,
kodowania wtryskiwaczy i wielu innych czynności serwisowych.
Bezproblemowo można wykonać takie czynności jak:
Odczyt wartości/parametrów rzeczywistych podzespołów
- Odczyt oraz kasowanie błędów ze sterowników,
- wykonać testy elementów wykonawczych,
- autotest, samodiagnoza,
- wykonać kodowania/adaptacje sterowników oraz podzespołów (czujnik kąta skrętu, EGR, przepustnica, turbina itd.),
- wykonać kalibrację/reset wtryskiwaczy,
- aktywować lub dezaktywować różne funkcje (np. tempomat, światła do jazdy dziennej)
- wykonać kodowanie kluczyków,
- wykonać regenerację/wypalanie filtra cząstek stałych,
- wykonać reset przeglądu (service).
Zestaw Zawiera:
- Interfejs Diagnostyczny CDP+ (bez żadnych ograniczonych ilości uruchomień itp.)
- Kabel OBD2
- Kabel USB
- Płyta DVD
- Dokładna instrukcja w j. polskim.
Towar dostępny od ręki !!!!!!!!!!!!!
Wysyłka z Polski, zatem towar będzie u kupującego do 2 dni a nie tak jak u większości za miesiąc bo wysyłany jest z Chin.
Ponadto kupując towar wysyłany z Chin trzeba będzie przy odbiorze zapłacić VAT i CŁO w kwocie ponad 200 zł o czym sprzedający nie informują.
DAJEMY WŁASNĄ GWARANCJĘ 12 MIESIĘCY. W TYM OKRESIE WYMIENIAMY GŁOWICĘ NA NOWĄ BEZ ODSYŁANIA DO PRODUCENTA.
PROWADZIMY RÓWNIEŻ SERWIS POGWARANCYJNY. NAPRAWIAMY GŁOWICĘ.