Zapraszamy do zapoznania się z naszymi pozostałymi aukcjami. Zawsze można dorzucić coś za jedną przesyłką ;)
CASTROL TRANSMAX Z 1L
Typowa jazda po mieście do pracy i z powrotem, w czasie której pojazd pokonuje średnio 16 km, przekłada się na 88 000 ZMIAN BIEGÓW I 18 000 CYKLI ZATRZYMYWANIA SIĘ I RUSZANIA ROCZNIE – skrzynia biegów i olej przekładniowy stoją więc przed dużym wyzwaniem. Warunki te mogą prowadzić do zużywania się zwykłych olejów przekładniowych, a w efekcie do hałasu, drgań oraz uszkodzenia części.
Castrol Transmax z technologią
Smooth Drive Technology
™ automatycznie dostosowuje poziom tarcia do zmian obciążenia kluczowych elementów skrzyni biegów. Płynniejsza zmiana biegów zapewnia dłuższy okres eksploatacji pojazdu oraz sprawia, że jazda staje się przyjemniejsza.
Oleje do przekładni automatycznych Castrol Transmax z technologią Smooth Drive Technology ™ wybierane są przez 2/3 czołowych producentów pojazdów do napełniania fabrycznego. Produkty te opracowano w centrum technologicznym Castrol w Niemczech, dlatego możesz mieć pewność, że będą odpowiednie dla pojazdów Twoich klientów.
CASTROL TRANSMAX Z z technologią Smooth Drive Technology ™
- W pełni syntetyczny płyn do przekładni automatycznych, zapewniający płynniejszą zmianę biegów i lepszą ochronę
- Szczególnie zalecany do automatycznych i półautomatycznych przekładni samochodów, busów i autokarów
SPECYFIKACJE I APROBATY
- Aprobata MAN 339 Typ Z3, MAN 339 Typ Z12, MAN 339 Typ V2; ZF TE-ML 04D,11B,14C,16M, 20C; VW 501 60; Aprobata MB 236.81; Voith H55.6336.xx; JASO 1A
- Zalecany do użycia tam, gdzie wymagane są oleje Toyota T, T II, T III, T IV, WS; Nissan Matic D, J, S; Mitsubishi SP II, IIM, III, PA, J3, SP IV; Mazda ATF M-III, M-V, JWS 3317, FZ; Subaru F6, Red 1; Daihatsu AMMIX ATF D-III Multi, D3-SP; Suzuki AT Oil 5D06, 2384K, JWS 3314, JWS 3317; Hyundai/Kia SP III, SP IV; przekładnie Aisin wymagające użycia JWS 3309; Honda/Acura DW 1/Z 1; Isuzu (gdzie wymagany jest olej Toyota T-IV)
- Odpowiedni do stosowania w 5-biegowych automatycznych przekładniach BMW, VW, Audi i Jaguar oraz 4- i 5-biegowych automatycznych przekładniach MB.
PONAD 2 RAZY DŁUŻSZY OKRES PŁYNNEJ ZMIANY BIEGÓW*
*Transmax Z w porównaniu z dostępnym na rynku produktem DEX III (ATF), na postawie badania zgodności ze standardami przemysłowymi LVFA.
- Volkswagen/Skoda/Audi: 501.60
- Mercedes-Benz/Daimler/Chrysler: 236.81
- JASO: 1A
- MAN: 339 Z3, 339 V2, 339 Z12
- ZF TE-ML: 04D, 11B, 14C, 16M, 20C
- Voith: 55.6336.xx (G1363)
- Mazda: ATF M-3, ATF M-V
- Toyota: T-II, T-III, T-IV, T, WS (JWS 3324)
- Nissan: Matic Fluid D, Matic Fluid J, Matic Fluid S
- Mitsubishi: SP-II, SP-III, SP-IIM, PA, J3, SP-IV
- Suzuki: AT Oil 5D06, 2384K
- Daihatsu: AMMIX ATF DIII Multi, D3-SP
- Honda: ATF Z1, DW-1
- Subaru: F6, Red 1
- Hyundai: SP-III, SP-IV
- Kia: SP-III, SP-IV
- Aisin Warner: JWS 3309, JWS 3314, JWS 3317, FZ