Transmax DUAL jest w pełni syntetycznym olejem przekładniowym o lepkości 75W dla przekładni wyposażonym w podwójne mokre sprzęgło
(DSG, DTC, PDK).
Zalety i korzyści
- wyjątkowe własności synchronizowania , połączone ze zbalansowaniem charakterystyki tarciowej
- wyśmienita stabilność termiczna i oksydacyjna
- wyjątkowe własności płynięcia w niskich temperaturach
- działanie przez redukcję temperatury na redukcję tarcia
- bardzo dobre zachowanie na wysokie naciski(EP) i redukowanie zużycia złuszczeniowego ( anti-pitting)
- wysoka odporność na ścinanie - utrzymanie stałej lepkości przez całą żywotność
- dobra kompatybilność z uszczelnieniami
Typowa charakterystyka
Kolor Ocena wizualna - Zielony
Temperatura płynięcia DIN-ISO 3016 °C -72
Gęstość w 15°C DIN EN ISO 12185 g/ml 0.8376
Lepkość kinematyczna w 100°C ASTM D445 mm²/s 7.2
Lepkość kinematyczna w 40°C ASTM D445 mm²/s 35.5
Indeks lepkości DIN ISO 2909 None 166
Lepkość Brookfield-a przy -40°C DIN 51398 mPa.s (cP) 7500
Specyfikacje i dopuszczenia
VW G 052 529 (for Audi applications)
Recommended for use in:
Ford WSS-M2C-936-A (Dual Clutch)
Volvo, Chrysler (Europe), Mitsubishi, Peugeot using Getrag DCT
VW, Seat, Skoda 6-speed Dual Clutch Transmission (DSG)