!!! WAŻNE:
PRZED ZAKUPEM KONIECZNIE ZAPOZNAJ SIĘ Z OPISEM 0 SPRZEDAWCY PROSZĘ SPRAWDZIĆ CZAS REALIZACJI
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------
CASTROL OPTITEMP LG 2
Niskotemperaturowe smary, kompatybilne z plastikiem
pojemność 1KG
Optitemp™ LG to syntetyczne smary, oparte na bazie polialfaolefin z zagęszczaczem litowym. Zostały specjalnie zaprojektowane do pracy w niskich temperaturach oraz do łożysk pracujących z dużymi prędkościami w normlanym zakresie temperatur. Posiadają dobrą kompatybilność z plastikami i elastomerami.
Optitemp LG 2 posiada dopuszczenia:
- VW/AUDI - TL-VW 778 A
- BMW - GKM No.0127 403, 0127 473
- DBL - 6827.40
- Brose - 002-563501-104 grupa 3
Optitemp LG 0:
- Opel - B 040 0060
_________________________________________________________
!!! WAŻNE:
PRZED ZAKUPEM PROSZĘ SPRAWDZIĆ CZAS REALIZACJI
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Zastosowanie
Cylinderki zamków i zamki w pojazdach.
Łożyska ślizgowe i toczne, łożyska sprzęgieł, piasty kół, eksploatowanych w długich okresach oraz w niskich temperaturach.
Łożyska pracujące z dużymi prędkościami (n x dm - współczynnik powyżej 1 000 000).
Smarowanie powierzchni ślizgowych od -50°C do +100°C (LG 0) lub do +120°C (LG 2).
Optitemp LG 0, ze względu na swoją miękką, półpłynną konsystencję smaru jest szczególnie polecany do smarowania punktów tarcia w mechanizmach precyzyjnych.
Szeroki zakres temperatur stosowania:
Optitemp LG 0: -50°C do +100°C
Optitemp LG 2: -50°C do +120°C
Zalety
Łatwy rozruch urządzeń w niskich temperaturach.
Kompatybilny z plastikami, takimi jak poliacetal (np."Delrin") i poliamid (np."Ultramid").
Kompatybilny z elastomerami, opartymi na syntetycznych materiałach (np. NBR, CR) oraz NR, a także z gumą.
Nie reaguje z farbą powierzchniową np. w pojazdach.
Optymalna ochrona przed zużyciem ciernym.
Dobra ochrona przed korozją.
Niezwykła odporność na wodę.
Dodatkowe informacje
- Obudowy łożysk wypełniać tylko do połowy.
- Przestrzegać zaleceń producentów łożysk.
- Dokładnie wyczyścić łożysko przed nałożeniem nowego smaru.
- Nie mieszać z innymi smarami. W razie wątpliwości należy się kontaktować z Serwisem Technicznym Castrol w celu weryfikacji zgodności z produktami konkurencji.
S4/P163/37/2