UWAGA - przed KUP TERAZ proszę o kontakt w celu weryfikacji dostępności roweru.
Cena katalogowa 15.999 PLN.
Rowery nowe, sprowadzane na indywidualne zamówienia, z imiennym rachunkiem w obcej walucie i gwarancją producenta.
Dostępne rozmiary M.
Odbiór osobisty lub po dopłacie dowóz do Klienta.
AUTENTYCZNIE UNIWERSALNY
W przeciwieństwie do innych „uniwersalnych” rowerów, Trigger nie idzie na żadne kompromisy i niczego nie udaje. Unikalny tłumik DYAD oferuje jedyną w swoim rodzaju możliwość zmiany skoku, zależnie od trasy przed tobą. To najbardziej wszechstronny rower szlakowy.
PROFIL UŻYTKOWNIKA:
Rower idealny na długie wyprawy w pełnych górach, wspomagający umiejętności każdego kolarza górskiego, zarówno na zjazdach, jak i podjazdach.
SKOK – tył:
85 lub 140 mm, regulowany w czasie jazdy; przód: 140 mm.
LEKKI, SZTYWNY I WYTRZYMAŁY
Trigger ma lekkość roweru XC i sztywność solidnej maszyny all mountain. Modele z ramą karbonową BallisTec są w stu procentach wykonane z włókien węglowych, a modele aluminiowe z ramami SmartFormed stanowią przykład, ile dziś można wycisnąć z lekkiego stopu, mając takie doświadczenie, jak Cannondale.
DYAD RT2
Tłumik działa podobnie, jak w modelu Jekyll, oferując charakterystykę lepiej dostosowaną do roweru ścieżkowego. 85 mm skoku w trybie ELEVATE poprawia skuteczność w czasie jazdy pod górę, 140 mm w trybie FLOW daje dużo stabilności i pewności siebie na zjazdach."
REGULACJA GEOMETRII
Przełączenie tłumika DYAD w tryb ELEVATE skraca jego ugięcie wstępne, podnosi środek suportu i zmienia kąt główki ramy na bardziej stromy – w sam raz na podjazdy! W trybie FLOW Trigger bardziej osiada, jest bardziej stabilny i wykorzystuje więcej skoku. "
SUPERMAX
Lefty SuperMax to nowa jakość w kategorii widelców o skoku 140 mm. Jest sztywny bocznie i wzdłużnie, a jego tłumik hydrauliczny z regulacją Trail Tune spisuje się świetnie zarówno na podjazdach, jak i na stromych zjazdach.
KOŁA 27,5”
Większe w stosunku do kół 26 cali, posiadają lepsze właściwości trakcyjne, przejeżdżają szybciej przez przeszkody i są zdolne do ostrych przyspieszeń.
WIDEŁKI ZERO PIVOT W RAMACH CARBONOWCYH
Lżejsze i sztywniejsze poprzecznie, niż klasyczne widełki z osią obrotu umieszczona w pobliżu osi koła, korzystają z elastyczności materiału. Dodatkowo redukują masę nieamortyzowaną, poprawiając dynamikę pracy zawieszenia.
ECS-TC SYSTEM
Szerokie osie o średnicy 15 mm w dźwigni tłumika i w wahaczu zastępują klasyczne wałki i znacząco podnoszą sztywność konstrukcji i jej odporność na skręcanie.
SPECYFIKACJA
Kolor Acid Red w/ Fine Silver, Matte - RED
Rama Trigger 27.5, 140/85mm, SmartFormed Alloy, BB30, ISCG03, 1.5 Si headtube
Widelec FOX 34 Float Performance Series FIT 4 Damper, Tapered Alloy Steerer, 15mm Thru Axle, 51mm offset
Amortyzator tylny Fox DYAD RT2, Dual Travel/Dual Geometry 140/85mm adj. travelKorbaCannondale Si, BB30, 36/22 CNC Rings
PedałyN/A
Wkład suportu Cannondale BB30
Przerzutka tylna Shimano XT M786, Shadow Plus
Przerzutka przednia Shimano Deore, direct mount
Manetki Shimano SLX, i-Spec
Kaseta Shimano HG-50, 11-36, 10-speed
Łańcuch KMC X10, 10-speed
Hamulce Shimano SLX w/ Metal Pad, 180/180mm
Dźwignie hamulcowe Shimano SLX
Obręcze WTB Frequency Race i23, TCS Tubeless Ready, 27.5"
Piasty Formula, DC-51 15mm thru axle front, DC360 142x12mm rear
Szprychy DT Swiss Champion
Opony Schwalbe Nobby Nic Performance, 27x2.35, Folding
Kierownica Cannondale C3 riser, 9 degree upsweep, 4 degree backsweep, 760x15mm
Mostek Cannondale C3, 6061 Alloy, 1-1/8", 31.8, 55mmSteryTange Seiki 1.5", integrated
Siodło WTB Silverado
Sztyca Trans-X Dropper, 31.6mm, 120mm travel Extra High pressure shock pump