Nie żartujemy, to naprawdę jest najszybszy rower szosowy na świecie.
Najszybszy nie tylko w tunelu aerodynamicznym i nie tylko pod kilkoma wybranymi zawodnikami w ściśle określonych warunkach, ale najszybszy wszędzie i dla wszystkich spragnionych prędkości.
Nazywaj to redukcją oporów. Nazywaj przewagą aerodynamiczną.
My nazywamy to darmową prędkością, która stanowi kulminację wieloletniego, systemowego podejścia do wydajności i osiągów, przekładającego się na realne zastosowania.
To pokaz tego, co można osiągnąć, gdy cała maszyna - a nie tylko rama i widelec - zostanie zoptymalizowana do jednego celu: dostarczania prawdziwej prędkości, prawdziwym kolarzom, w prawdziwym świecie, prawdziwie szybko.
Prędkość na szóstkę.
Nowy system SystemSix jest najlepszym przykładem tego, że na końcowy wynik składa się znacznie więcej, niż suma części.
Jego doskonałość wynika z zastosowania pełnej integracji i projektowania systemowego.
Sześć punktów, sześć spójnie działających elementów. Rama. Widelec. Wspornik siodła. Kierownica. Mostek. Koła.
Zaprojektowane jako nierozłączna całość, aby razem pokonać wspólnego wroga: opór aerodynamiczny, zapewniając jednocześnie właściwości jezdne, responsywność i wybuchową wydajność niezbędną, aby każdy wat w nogach wykorzystać w stu procentach.
Ponieważ stworzenie samej ramy i widelca aero nigdy nie przyniosłoby takich wyników, jakie zakładaliśmy. I osiągnęliśmy.
Krótko mówiąc, SystemSix zapewnia większą prędkość, w większej liczbie sytuacji, niż jakikolwiek inny rower dostępny na rynku.
Szybszy na podjazdach.
Dzięki przewadze aerodynamicznej, SystemSix jest szybszy od lekkich wspinaczkowych szosówek, takich jak nasz SuperSix EVO, na każdym wzniesieniu o nachyleniu do 6%, lub większym, zależnie od stosunku mocy do wagi zawodnika.
W praktyce, średnie nachylenie podjazdów kategorii HC w Tourze rzadko przekracza 7-8%.
Szybszy na zjazdach.
Na zjeździe o nachyleniu 5% pokonywanym z prędkością 60 km/h, kolarz na nowoczesnym lekkim rowerze jak EVO, musiałby wygenerować ponad 300 watów tylko po to, aby nadążyć za pedałującym z regeneracyjnym obciążeniem 200 W zawodnikiem na SystemSix.
Oznacza to, że jadąc na SystemSix, faktycznie się regenerujesz, zostawiając cierpienie rywalom.
Szybszy na płaskim.
W porównaniu z nowoczesnym, lekkim rowerem wyścigowym, takim jak nasz SuperSix EVO, przy prędkości 48 km/h SystemSix oszczędza ponad 50 watów.
To ogromna różnica, biorąc pod uwagę przeciętną funkcjonalną moc progową (FTP) zaawansowanego amatora wynoszącą około 350 watów. Nawet podczas draftingu, wciąż zyskujesz do 60% tej przewagi. Jeśli nie jesteś na bieżąco z pomiarem mocy, zaufaj nam - to wystarczająco dużo, żeby od razu zauważyć różnicę.
Szybszy w sprincie.
W 200-metrowym sprincie z prędkością 60 km/h, zakładając niezmienność pozostałych czynników, zawodnik na SystemSix pokonałby rywala na lekkiej szosówce, jak EVO, aż o cztery długości roweru. Fotokomórka ma dziś wolne.
Codziennie szybszy.
Nawet przy lekkiej jeździe grupowej z prędkością 30 km/h, SystemSix wymaga około 10% mniej mocy do utrzymania prędkości od lekkich modeli wyścigowych jak SuperSix EVO, oszczędzając energię na walkę o KOM-y.
Rama: ALL-NEW SystemSix, BallisTec Carbon, Di2 ready, SAVE, BB30a, flat mount, Speed Release thru-axle
Widelec: ALL-NEW SystemSix, Ballistec Carbon, SAVE, Speed Release thru-axle
Korba: Cannondale HollowGram Si, BB30a w/ OPI SpideRing, 52/36
Pedały: Not Included
Wkład suportu: Cannondale Alloy PressFit30
Przerzutka tylna: Shimano Ultegra GS
Przerzutka przednia: Shimano Ultegra, braze-on
Manetki: Shimano Ultegra hydro disc, 2x11
Kaseta: Shimano 105, 11-30, 11-speed
Łańcuch: Shimano 105, 11-speed
Hamulce: Shimano Ultegra hydro disc, 160/140mm RT81 rotors
Dźwignie hamulcowe: Shimano Ultegra hydro disc
Obręcze: Fulcrum Racing 400 DB, Alloy clincher, 35mm deep
Piasty: Fulcrum Racing 400 DB, 12x100 front, 12x142 rear
Szprychy: Fulcrum double-butted, Stainless, Bladed
Opony: Vittoria Rubino Pro Speed, 700 x 26mm (23c)
Kierownica: Vision Metron 4D Flat, UD Carbon
Mostek: Vision Trimax OS, 2014 Alloy, 3D Forged
Stery: Tapered, 1-1/8” upper, 1-1/4” lower bearing
Siodło: Prologo Dimension, Tirox rails
Sztyca: SystemSix, carbon, 330mm
Rower powystawowy, z ekspozycji. Dostępna także inna wersja kolorystyczna (black/red)
Posiadamy wszystkie dokumenty, a rower objęty jest dożywotnią gwarancją Cannondale'a.
Rower wysyłany bezpośrednio z magazynu po zakupie, czas dostawy ok 2 tygodnie - proszę o kontakt przed zakupem