Witam zainteresowanych. Fajny samochód dla fajnych ludzi.
Nissan d 22 pick up, kupiony w Polsce w salonie, jestem trzecim właścicielem, mam go do dwoch i pól roku. Silnik wymieniony w akcji serwisowej nissana na oryginalny w 2008 roku po uszkodzeniu z wady fabrycznej typowej dla tych samochodow prod 2002-2005 przy przebiegu 86 tys km. Silnik 2008 juz wady nie ma. Całośc robiona w serwisie Cortes w Radomiu obecnie serwis Mazdy - sprawdzalem przed zakupem. Faktury na sam goły silnik nie ma bo Nissan dawal go na gwarancji do serwisu, Sa faktury na wymienione przy okazji sprzeglo, rozrzad itp - klient dokupil czesci bo silnik i tak byl rozebramy mial za darmo robocizne i zostal namowiony przez serwis do tej wymiany. Obecnie 179 tys czyli silnik ma 93 tys km. Ja zrobilem nim 20 tys w pierwszym roku potem wlasciwie stał. U mnie jezdzil w trasie wawa-bieszczady i tam na miejscu po polach na wsi. W trasie bez zabudowy max do 140 km/h z zabudowa 120 i dalej sie bujnie, predkosc podrozna kazda do 120, przy 90 nadal normalnie przyspiesza i wyprzedza ciezarowki. Spalanie min przy 85km/h jadac np spokojnie w nocy 8,5 l przy 100km/h ok 10 - 12 i wiecej w zaleznosci od wiatru. Nie bierze nic oleju, nie ma zadnych wycieków. Olej z listopada bez przebiegu, klocki przod bez przebiegu, wymieniony po przegladzie sworzen dolny prawy, czujnik polozenia lewarka zmiany biegow, nowe amortyzatory tył bez przebiegu, sprzegla piast wzmacniane AVM 2 lata, akumulator 2 lata, opony kopia sahara nadlewane 2 szt 20 tys km 2 szt z 5 tys km bez zapasu. Na dzien dzisiejszy do naprawy tylne hamulce tzn reczny bo stoi same hamulce dzialaja poprawnie na sciezce, ale i tak warto je rozebrac skoro reczny stanal. Cala reszta dziala: klimatyzacja, abs, elektryczne szyby wszystkie, centralny zamek, elektryczne lusterka. Miga kontrolka poduszki - odlaczona ( jakby jej nie bylo w ogole to by sie swiecila na stale, nigdy tego nie poprawialem), są dwa kluczyki, przeglad do listopada. W tylnym moscie blokada LSD tez dziala jak trzeba.
Zaudowa.
Zrobiona przeze mnie z poltora roku temu wykonczona na biezaco do teraz. Blacha stalowa, 5 cm styropianu, na konstrukcji stalowej montowana na stale do paki. Wielkosc i wymiary optymalne z doswiadczen kamperowych. Wysokosc calości 2,5 m wewnatrz bez podnoszenia dacu ok 160cm tak aby mozna bylo stanac z przychylona glowa i zalozyc spodnie tj zeby nie zawsze trzeba bylo podnosic dach. Jednoczenie nie taka wielka jak standardowe nakladane zabudowy kempingowe, ktore robia ok 320 cm wysokosci bo samochod przestaje byc jakkolwiek terenowy. Ani nie plaska bo za kazdym wejsciem na odpoczynek w trasie trzeba podnosic dach, zimno i glosno. Material wybrany celowo - standardowe materialy typu laminat, zywica czy blacha aluminiowa po spotkaniu z byle galezia pekaja czy rozrywaja sie. Blacha stalowa najwyzej ma wgniecenie. Calosc ok 350 kg z meblami, sama zabudowa 260 kg wiec nie jest tez ciezka. Na wyposazeni wszystko nowe: szafki, zlew, kuchenka, reduktor, butla (nowe), toaleta przenosna (nowa) lodowka (nowa 220V kompresorowa z przetwornica idealnie utrzymuje temperature (mozliwosc wstawienia kazdej innej lodowki drozszej kompresorowej lub absorpcyjnej). kanister na wode uzytkowa 20 l, szafka z kuchenka i zlewem demontowana tak aby mozna bylo gotowac na kempingu poza zabudowa. Dolna szafka takze latwo demontowalna, aby ew zwiekszyc uzytecznosc bagazowa auta poza sezonem wyjazdowym bez niszczenia mebli. Mozliwosc dolozenie ogrzewania postojowego suchego (nowe) na ta chwile nie zamontowane + 2900 zł.
Wystawiam fakture VAT - samochod w dzialalności gospodarczej. Mozliwosc sprzedania osobno samego samochodu lub samej zabudowy odpowiednio 23 tys i 23 tys zlotych beny brutto!
Możliowsc sprzedania samochodu z sama zabudowa bez wyposażenia szafek i urzadzeń odpowiednio taniej tj sama zabudowa tapicerowana jak na zdjęciach.
UWAGA - możliwośc wypożyczenia samochodu na okres wakacji - wyjazd bez konieczności zakupu: 2 miesiące koszt 14300 zł brutto jeden miesiąc 9300 zl brutto. Konieczna kaucja wg umowy. Zgadzam sie na wyjazd na wschód czy generalnie poza UE bez problemu. Nadaje sie na Ukraine czy dalej Azje bo ma zwykłą pompe a nie common raila i pojedzie na kazdym paliwie.
Sprzedaje bo zakochalem sie w tej opcji i szarpnalem sie na nowego pick upa. Ta zabudowa nijak mi nie bedzie pasowala i zamiast przerabiac zrobie nowa taka sama pasujaca odpowiednio na pake.
Mozliwosc wykonania takiej zabudowy na inny samochod - sama zabudowa bez wyposazenia i mebli juz od 15 tys, w zaleznosci od marek wyposazenia okien i materialow meblowyh kompletna 25-35 tys zł. Czas ok 1,5, - 2,5 miesiaca juz po wakacjach.
Nie interesuje mnie zadna zamiana na inny samochod, wstawienie w komis czy cokolwiek. Aaaa nie... jest jedna opcja... w rozliczeniu ew przyjme do 10 tys amfibie Argo.
Targowac sie oczywiście mozna próbować - po obejrzeniu i polożeniu pieniędzy w torbie po cukrze na stole. Inne propozycje cen ew poprosze tylko mailem. Samochód stoi w garażu i jest kanał mozna sobie oglądac rame, spod i co tam zechcecie.
A jak ktos ma większą rodzine to doloże mała przyczepe kemingową :)
Do obejrzenia w Nadarzynie pod Warszawa. Wiecej zdjec mailem. Zapraszam 662 293 216.
...
Update. Hamulce tyl zrobione, nowe szczeki, wszystkie zaczepy, cylinderki, przewody, uruchomione nasmarowane dzwigienki recznego. Poduszka wykasowana, kontrolka nie miga byl blad poduszki prawej, nowy krzyzak przedniego walu.
Na samochód dam gwarancje na 5 tys km.
Na jakims forum fb ukowym podobno ktos pytal czy mozna wziac zabudowe z paką w calosci odkrecona od ramy - nie ma sprawy moze byc razem z paka, cena ta sama paka w gratisie. Druga sprawa na sama zabudowe nie musze wystawiac faktury wiec moze kosztowac 19 tys.
Namiot 150gl/200szer/230wys cm dodatkowo 1800 zł (cena nowego 669 Euro) To jest normalny namiot nieprzemakalny jak przedsionki w przyczepach (a nie jakies tam katalogowa cienizna 2 tys mm slupka wody - kiepska kurtka ma 5 tys mm srednia 10) Zreszta taki delkatny mam nowy nie rozkladany 650 zl.
Zapraszam.