Slican NCP - system zunifikowanej komunikacji.
Centrala telefoniczna Slican NCP to platforma telekomunikacyjna IP o wydajności do 300 jednoczesnych rozmów i 40 połączeń video nawet dla 10.000 użytkowników. Doskonała jakość komunikacji i elastyczność systemu stanowią podstawy do projektowania bezpiecznych rozwiązań VoIP. Wymaga konfiguracji i montażu przez Autoryzowanego Partnera Slican
Slican NCP jest systemem zunifikowanej komunikacji z szerokim zakresem usług: contact center i call center, komunikator, czat, wysyłanie sms-ów, nagrywanie rozmów, fax2mail, voice2mail, konferencje i video konferencje, zarządzalne kolejkowanie połączeń i inne. Serwery NCP mogą obsługiwać firmy i instytucje, których oddziały, są zlokalizowane w dowolnym miejscu. Efektywne zarządzanie elementami systemu i usługami w firmie wielooddziałowej zapewnia elastyczne oprogramowanie z dostępem do sieci LAN i WAN. Czytelny interfejs Slican ConfigWEB jest sprawnym narzędziem do zbudowania indywidualnego systemu i jego konfiguracji przez przeglądarkę internetową.
Call Manger - serce systemu
Sprawne i wydajne działanie całego systemu Slican NCP zapewnia jednostka centralna - "Call Manager", która oferuje zunifikowaną komunikację niezależną od rodzaju wykorzystanego łącza. Interfejsy do łaczności tradycyjnej (TDM) tzw. gateway'e (bramy) pozwalają korzystać nie tylko z szerokorozumianej łączności IP ale również ISDN, GSM i analogowej (FXO). Dopasowując wg potrzeb gateway możemy do systemu podłączyć cyfrowe terminale systemowe (CTS) lub analogowe (FXS), a połączenie z siecią LAN pozwala zastosować wielofunkcyjną aplikację Slican PhoneCTI lub inne rozwiązania typu softphone. Rozmowy, konferencje czy połączenia video mogą być nagrywane dzięki wewnętrznemu, zintegrowanemu systemowi nagrywania rozmów.
Slican NCP-CM300P.1BC:
- 40xCalls w tym 3xVideoCalls
- 300xUsers w tym: max. 200-SIPuser i max. 64xCTS
- 100xWebCTI/PhoneCTI
- 40xRecording Channels
- 58xTrunk GSM
- 1xTrunk ISDN-E1
- zasilanie awaryjne
Licencje - działanie systemu
Głównym atrybutem licencjonowania w centrali SLICAN NCP są elastyczne możliwości skalowania systemu (np. do 10 tys. użytkowników) w wielu przypadkach bez konieczności modyfikacji sprzętowych. Takie kompleksowe i ekonomiczne podejście do potrzeb, zapewnia efektywność każdego projektu. Tym samym klient sam decyduje, kiedy i jakie licencje kupi w celu zwiększenia ilości użytkowników i rozszerzenia funkcjonalności i wydajności systemu.
Rodzaje licencji w centralach Slican NCP:
System licencjonowania Slican NCP daje uprawnienia / określa, z których funkcji oprogramowania może korzystać nabywca licencji, i oferuje cztery typy licencji:
- licencje bazowe (base), czyli licencje określające maksymalną ilość użytkowników i jednoczesnych rozmów
- licencje typu kanałowego (channels) określające ilości kanałów nagrywających, uczestników konferencji czy dodatkowych jednocześnie prowadzonych rozmów
- licencje użytkowe (user) czyli licencje dla każdego użytkownika np. CallCenterAgent i CallCenterQueue, Voice2Mail, Fax2Mail
- licencje serwerowe (poszerzające możliwości systemowe) czyli licencje dla wszystkich użytkowników centrali np. aktualizacja firmware, sieciowanie czy redundancja (dopasowane do wybranej licencji bazowej)
Należy pamietać:
- licencje są przypisane do platformy sprzetowej SLICAN, a nie do firmy/klienta
- wersje firmware są powiązane z głównymi uprawnieniami, które aktualizują się automatycznie wraz z aktualizacją firmware
- licencje wydane są na czas nieokreślony
MASZ PYTANIA ZAPRASZAMY DO KONTAKTU
e-mail :biuro@ro-tel.pl
tel. 783 35 35 35