Sprzedam Cagiva Raptor 125.
Jest to najszybsza 125tka dostępna na rynku.Może się okazać, że jedna z najszybszych 125-tek w Polsce.
Jest to kopia Ducati Monster w klasie 125. MV Agusta – bo to ona wyprodukowała Cagivę – współpracowała z Ducati przy tworzeniu tego motocykla. Moduły, część elektroniki, lampy, hamulce są z Ducati. Zawieszenie Marzocchi, hamulce Brembo, gigantyczna przednia tarcza – hamuje jak trzeba. Motocykl jest zbudowany z dbałością o szczegóły i tak jak „poważniejsze” motocykle, nie był traktowany przez jego konstruktorów jak większość 125-tek. To dorosły, sportowy motocykl, jakością wykonania przebijający niektóre większe maszyny.
Stan wizualny i mechaniczny rewelacyjny. Motocykl jest bardzo szybki, zrywny i wygodny (mam kilka motocykli, np. Kawasaki GPZ500 i w normalnej jeździe dynamiką Cagiva prawie nie ustępuje Kawie). Chłodzona cieczą.
Na ostatnim zdjęciu widać porównanie wielkości motocykla do Kawy GPZ500S.
Posiadam dokumentację i instrukcję, 2 oryginalne kluczyki.
Przegląd do 06.2019, OC do 09.2019.
Przebieg 11000 km, rok produkcji 2008.
Czym wyróżnia się mój egzemplarz:
1. Stan perfekcyjny, lakierowanie oryginalne – czarny mat.
2. Mechanicznie super, cały serwis robiony na bieżąco na podzespołach i płynach z najwyższej półki – nic nie trzeba robić nawet w przyszłym sezonie.
3. Ma w układzie dolotowym założony carbonowy zawór membranowy – Ital Kit – 4 listkowy, który zwiększa moc i zdecydowanie poprawia elastyczność silnika – silnik ładnie ciągnie już od niskich obrotów.
4. Wykonany na zamówienie, ręcznie we Włoszech, cały wydech JollyMoto wraz z carbonowym tłumikiem – pozwala kręcić silnik (dwusuw z dozownikiem oleju) nawet do 13000 obr./min – dźwięk jak z GP
(całość wydechu to 600 euro)
5. Posiada TankLock GIVI, pozwalający na montaż torby na baku (widoczna na foto torba KAPPA nie jest na sprzedaż).
6. Dołożony, porządny, podświetlany obrotomierz (do 15000 obr./min).
7. TankPad Ducati CORSA.
8. Opony przód i tył Pirelli Diablo Rosso (nowe, kupione na początku sezonu).
9. Nowe klocki przód i tył (TRW) + nowy płyn hamulcowy (AGIP).
10. Wszystkie płyny wg specyfikacji producenta – nowe + filtry.
11. Świeca irydowa NGK.
12. Akcesoryjna szyba PIUG.
13. Zegarek akcesoryjny, wskazówkowy na kierownicy.
14. Nowy kolektor dolotowy – oryginał.
15. Oryginalne części dołączam do motocykla, także można wrócić do pierwotnej specyfikacji… ale nie warto
Odpala od dotknięcia, po tygodniu stania też – praktycznie nigdy nie trzeba kręcić więcej niż 1 obrót rozrusznika (mogę przesłać film), po rozgrzaniu silnika z rury wydechowej nie wydobywa się żaden dym czy zapach dwusuwa, pod tym względem pracuje jak dobry 4T. Obroty jałowe bardzo stabilne, jak na 1-cylindrowca – zestrojona idealnie.
Pierwotnie zakupiłem ją w salonie i ASO Triumpha w Poznaniu.
Zarejestrowany na mnie, z przeglądem i ubezpieczeniem, gotowy do drogi natychmiast (zatankowany pod korek 98 BP
Do kompletu butelka oleju do 2T – AGIP – taki co nakazuje producent.
Do tego motocykla główne, wiodące włoskie firmy, produkują części do tuningu, są np. pełne komplety do zwiększenia pojemności np. do 160 ccm (wtedy motocykl jedzie ponad 200 km/h) – cena takiego kompletu to ok. 500 euro.
Obecnie motocykl w tej konfiguracji jedzie… nie wiadomo ile
bo bałem się uzyskać prędkość maksymalną, ale sądzę, że 180 km/h osiągnie bez większych problemów (160 km/h jedzie bez problemu i dalej chętnie przyspiesza). Do 120-140 km/h ciągnie jak „normalny”, duży motocykl. Powyżej 7000 obr/min. przyspiesza na tyle chętnie, że trzeba się mocno trzymać, żeby nie uciekła bez kierowcy, dźwięk przy tym jest rewelacyjny – zwłaszcza w tunelach czy wiaduktach
Nowy właściciel otrzyma ode mnie szkolenie z obsługi motocykla i ewentualne konsultacje telefoniczne podczas eksploatacji. Ze względu na budowę motocykla i bardzo mocny, ale dwusuwowy silnik, wymaga szczególnego traktowania. W komplecie instrukcja serwisowa oraz osobna serwisówka do gaźnika – Dellorto.
Cena to 10500 PLN – proszę tego motocykla nie porównywać z innymi egzemplarzami sprzedawanymi na innych portalach za połowę tej ceny.
Telefon: +48 501 367 197
Miejscowość: Police, Szczecin, Goleniów – po wcześniejszym umówieniu