Przerobione na CAFE RACER BMW K100 z 1986 roku. Przebieg motocykla bazowego to 57tys km (zdjęcia i dowód zakupu). Motocykl nie ma TYLKO zdjętych plastików ale zmienione zostało zawieszenie, jego geometria oraz szereg innych elementów. Wykonujemy pełne przeróbki BMW K100 oraz HONDY CB 250, CB550 i CB750
W motocyklu zrobiono:
- skrócona rama (tył)
- obniżone o 25mm przednie zawieszenie
- polerowany zbiornik paliwa
- polerowane dzwignie
- wyścigowa kierownica aluminiowa z USA
- węzyki w oplocie stalowym BF przód i tył
- lakierowane obręcze z NOWYMI oponami SPORT DEMON firmy Pirelli
- progeresywne spręzyny przód
- nowe uszczelnienia teleskopów wraz z olejem HAEVY DUTY
- nowe łożyska koła przedniego
- regulowany teleskop tył (siła tłumienia i wysokość zawieszenia)
- obrotomierz wielofunkcyjny z elektronicznym pedkościomierzem najwyższej światowej klasy MOTOGADGET
- SHIFT light
- 4x kierunkowskazy diodowe MOTOGADGET
- rączki gumowe MOTOGADGET
- 2x błotniki aluminiowe
- cofnięte podnóżki z wyścigowym układem biegów tzn 2,3,4,5 w dół
- kolektor INOX 4w1 BSK
- tłumik SUPERTRAPP z możliwoscią regulacji głośności i dźwięku
- filtr powietrza PIPERCROSS
- wyscigowa pompa hamulcowa BREMBO
- nowe klocki FERRODO
- skorzane siedzenie
- lusterka CAFE RACER
- aluminiowy tył
- diodowa lampa tylna i oświetlenia tablicy
- chromowana lampa przednia
- olej MOTUL
- płyn hamulcowy BREMBO
Cena z VAT do małej negocjacji.