BUŹKI. ZABAWA LOGOPEDYCZNA
"Buźki" to zabawa logopedyczna dla dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym, wspomagająca naukę prawidłowej wymowy i usprawnianie narządów artykulacyjnych: żuchwy, warg, języka, podniebienia, policzków. Zabawa składa się z dwóch talii po 48 kart. Awers każdej karty to fotografia, na której dziecko prezentuje "buźkę" (określony układ logopedyczny), na rewersach znajdują się krótkie polecenia. Jedną talię kart otrzymuje dziecko, drugą osoba z nim pracująca. Ćwiczenia polegają na pokazywaniu (zgodnie z poleceniem i fotografią) oraz odgadywaniu "buziek". Karty mogą być cenną pomocą dla logopedów, pedagogów, nauczycieli, a także rodziców dbających o prawidłowy rozwój mowy swoich dzieci.
- BOX: 2 talie po 48 kart
- dodatki: pudełko
- 59 07377430360
Domino Gra twarzy
Domino Gra twarzy do nauki emocji. Domino to klasyczna i niezwykle popularna gra dla dzieci i dorosłych, która uczy kreatywności i logicznego myślenia. Domino Gra Twarzy to doskonały sposób na nauczenie dziecka tego, czym są emocje oraz jakie są ich odcienie.
Z Dominem Gra twarzy podczas zabawy dziecko pozna, czym jest radość, strach, smutek, zdziwienie, złość, znudzenie, zadowolenie i zamyślenie. Domino Gra Twarzy ma na celu dostarczenie wiadomości i doświadczeń społecznych, które zmierzają do prawidłowego kształtowania osobowości oraz inspirowanie zajęć i zabaw rozwijających emocjonalność dzieci. Pomoc rozwija także percepcję wzrokową oraz kształci zdolności manualne.
Dlaczego warto kupić Domino Gra twarzy:
- przyjemny sposób poznawania emocji w formie zabawy
Podczas gry w domino dziecko zapoznaje się emocjami jakie towarzyszą w życiu codziennym, uczy się je wyrażać i rozpoznawać. Zabawa w domino to świetny sposób do nauki emocji, które spodoba się każdemu dziecku.
- wysoka wartość merytoryczna - stworzone przez specjalistkę mgr Jolantę Heller
mgr Jolanta Heller - magister wychowania przedszkolnego z długoletnim stażem pracy. Autorka programów edukacyjnych oraz przedsięwzięć pedagogicznych związanych z rozwijaniem emocjonalności i wychowaniem społeczno-moralnym dzieci. Pani Heller podkreśla jak ważny jest rozwój emocjonalny dziecka w wieku przedszkolnym. Tak samo, jak staramy się wyposażać dzieci w pewien ogólny zasób wiedzy i pomagamy im zdobywać różne umiejętności, stosując wiele metod i form pomocy, tak powinniśmy wyposażyć je w wiedzę dotyczącą ich emocjonalności oraz pomóc w rozwinięciu umiejętności radzenia sobie z własnymi emocjami. To właśnie emocje i umiejętności współżycia z innymi w znacznej mierze wpływają na nasze sukcesy i powodzenie w nauce, bo aż 80%, a sam intelekt tylko 20%. Emocje wpływają na naszą motywację do działania, wytrwałość w tym działaniu, decydują o gratyfikacji celów działania, o umiejętności współżycia w grupie, wdrażają nasze myśli w czyn.
- gwarancja lepszego startu w szkole podstawowej
Poznawanie emocji w wieku przedszkolnym wspomaga radzenie sobie w przyszłości, wpływa na sukcesy i buduje intelekt.
Zawartość:
• 30 elementów o wymiarach 4 x 8 cm z kolorowymi rysunkami dziewczynki i chłopca
wyrażającymi różne emocje mimiką,
• całość umieszczona w drewnianej skrzynce o wymiarach 17,5 x 10 x 6 cm z wysuwanym
wieczkiem,
• instrukcja z gotowymi propozycjami zabaw, zagadek oraz zajęć do wykorzystania
do pracy nad emocjami.
Ostrzeżenie! Nieodpowiednie dla dzieci w wieku poniżej 3 lat z uwagi na ostre krawędzie i wykończenia!