- Wysoka jakość - butelki wykonane są z solidnego, przezroczystego szkła, umożliwiającego zaprezentowanie wnętrza zawartości butelki.
- Nowoczesny design - unikatowy wzór na butelce sprawia, że stylowo będzie ona prezentowała się w każdej kuchni i w każdym barku - szczególnie jeśli wypełni ją kolorowy płyn!
- Wszechstronne użycie - butelki o pojemności 500 ml idealnie nadadzą się do przechowywania wszystkich Twoich ulubionych napoi. Możesz w nich trzymać więc zarówno soki, nalewki jak i wina.
- Kompletny zestaw - butelki sprzedawane są po 12 sztuk w zestawie z idealnie dopasowanymi, kolorowymi zakrętkami fi 31,5/44.
- Wygoda korzystania - ze względu na możliwość mycia butelek w zmywarce, w łatwy i bezproblemowy sposób utrzymasz ich wnętrza w czystości!
Butelka wykonana z wysokiej jakości przezroczystego szkła. Dzięki jej oryginalnemu kształtowi nalewki, wódki, whiskey czy koniaki, a także domowe soki, mogą się prezentować stylowo i nowocześnie. Taka butelka, wypełniona własnoręcznie przygotowanym trunkiem, świetnie sprawdzi się podczas kameralnych spotkań przy stole i będzie również doskonałym prezentem.
Butelki pakowane są po 6 sztuk, razem z zakrętkami. Do butelek pasują zakrętki w rozmiarze fi 31,5/44.
Podana cena dotyczy zestawu zawierającego 12 sztuk butelek z kolorowymi zakrętkami. Kolory zakrętek dobierane są losowo (czarny, czerwony, złoty).
Symbol: 631508*2
- Uwaga!
Zasady wyrobu alkoholu na terenie RP regulują ustawy: z dn. 02.03.2001 r. o wyrobie alkoholu etylowego oraz wytwarzaniu wyrobów tytoniowych: z dn. 12.05.2011 r. o wyrobie i rozlewie wyrobów winiarskich, obrocie tymi wyrobami i organizacji rynku wina oraz z dn. 18.10.2006 r. o wyrobie napojów spirytusowych oraz o rejestracji i ochronie oznaczeń geograficznych napojów spirytusowych. BROWIN Sp. z o. o. Sp. k. nie ponosi odpowiedzialności za wykorzystanie jej produktów niezgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
Firma BROWIN jest przedsiębiorstwem rodzinnym. Powstała w 1979 r. jako producent drożdży winiarskich. Obecnie na rynku ma silną i ugruntowaną pozycję, którą systematycznie umacnia. Stawiamy na edukację, której idea zawarta jest w naszym haśle: …bo domowe jest lepsze!