Witam serdecznie,
Najnowsze wcielenie kultowego roweru Bulls All Mountain AM4 na rok 2020 - 3 kolory do wyboru.
napędzanego topowym silnikiem Brose S Mag, wyposażonego w największą na rynku baterię o pojemności 750 Wh
Dostępne rozmiary S, M, L, XL, na miejscu, w magazynie, jest możliwość przymierzenia.
Cena katalogowa 27900 zł brutto z polskim VAT 23 %
Cena w przedsprzedaży - 21900 zł brutto, rabat 6000 zł
mozliwość odblokowania prędkości - całkowite 699 zł lub częściowe, do 32 km/h
Faktura VAT, 23 %, możliwość, kredytu, leasingu.
informacje tel. mojebike.pl
Napędzanego topowym silnikiem Brose S Mag, wyposażonego w największą na rynku baterię o pojemności 750 Wh
Specyfikacja:
-złącza Monkey Link - możliwość montażu lamp zasilanych z baterii roweru, m.in Supernova P99 Monkey Link
-Napęd Brose S Mag, bateria 750 Wh
-rama alu
-zawieszenie przód - FOX 36 Rythm eBike skok 150 mm
-zawieszenie tył - FOX Float Performance skok 150 mm
-przerzutka tył Deore XT RD-M8100-SGS, 12 biegów
-kaseta Shimano CS-M7100 zakres 11-51 zębów, 12 tarcz
-hamulce Shimano XT M8120 hydrauliczne, tarcze 203mm przód, 203 mm tył
-sztyca regulowana, Limotec DP-01
-obręcze Bulls Eccentric 35, tubeless ready
-piasty Shimano HB-MT400B, FH-510-B
-opony Schwalbe Hans Dampf SpeedGrip TLE , 27,5 x 2,8 cala
-korby FSA
Możliwość sprzedaży modułu , który odblokowuje prędkość
Więcej informacji na temat silnika na stronie www.mojebike.pl
Kilka słów o napędzie:
Najlepszy dostępny na rynku napęd niemieckiej firmy Brose model na S na 2019 rok
Firma Brose specjalizuje się w silnika elektrycznych m.in dla motoryzacji - produkuje silnik do sterowania el. szybami w samochodach, el. siedzeniami itd., produkuje rocznie 100 milionów silników elektrycznych róznej wiekości
Silnik ten posiada największy moment obrotowy dostępny na rynku - 90 Nm, co w daje duuużą przyjemność w jeździe ( Bosch 60 Nm, Yamaha 75 Nm). Moment jest rozwijany bardzo harmonijnie, płynnie, bez szarpnięć co daje efekt naturalnego wspomagania. Nie ma opóźnienia w załączaniu jak Bosch.
Największa bateria na rynku 750 Wh, ładowanie w rowerze lub na zewnątrz.
Najważniejszą zaletą jest jednak to , że po ustawieniu czterostopniowej siły wspomagania na 0 rower jeździ jak zwykły rower analogowy, bez strat mocy na pedałach. Przekłada się to na zasięg większy niż w Bosch
2- 3 krotnie !!!! Rower bez wspomagania nie jeździ tak ciężko jak Bosch, można śmiało delektować się jazdą.
Akumulator jest wyciągany schowany w ramie co daje wygląd i wygodę użytkowania - nie ma " narośli "na rurce ramy, można używać koszyka na bidon. Pojemność baterii -750 Wh i energooszczędność daje zasięg na poziomie 220 km i więcej.( Bosch 400 Wh lub 500 Wh i żeby jeździć trzeba cały czas korzystać ze wspomagania, nawet powyżej 25 km/h , gdzie napęd elektryczny przestaje wspomagać - Bosch dalej czerpie baterię.
Sposób umieszczenia akumulatora znakomicie wpływa na wyważenie roweru i rozłożenie masy.
Gorąco polecam
Zapraszam na jazdy próbne.