Witam, Na sprzedaż wystawiam amerykański krążownik w customowej wersji:
Buick Roadmaster Estate Wagon
- 1996r. ostatni rok produkcji modelu
- silnik 5.7 litra LT01 V8 375hp
-przebieg 154918 mil ( 249417 km )
Auto od prawie 5 lat w jednych rękach.
Traktowane jak członek rodziny.
Wyposażenie jak na luksusowego Buicka przystało:
Wszystkie fotele w skórze
Miękkie pluszowe wykładziny
Klimatronik jednostrefowy (klimatyzacja w pełni sprawna)
Radio oryginalne na kasety. Antena wysuwana
System nagłośnienia Concert Sound II
Wspomaganie kierownicy
Automatyczna 4 biegowa skrzynia biegów
Elektryczne szyby x4
Elektryczne lusterkaElektryczne fotele przednie z funkcją zapamiętywania ustawień
Regulowana kolumna kierownicza
Podświetlenie przestrzeni na nogi
Drzwi są podświetlane przy otwieraniu
Panoramiczne okno dachowe kanapy tylnej z roletą
Dodatkowy rząd siedzeń rozkładany w bagażniku.
Podłokietnik przedniej kanapy ze schowkiem i wysuwanym uchwytem na napoje.
Ogrzewanie tylnej szyby z wycieraczką
Relingi z możliwością założenia boxu dachowego.
Mnóstwo schowków.
Silnik 5.7L V8 to prawdziwa amerykańska legenda.Rozwijany od wielu lat. Spokojnie osiąga przebiegi rzędu miliona kilometrów. Tak zmodyfikowany i w tak dobrej kondycji jest wart około 12 tyś złotych.W tym samochodzie auto przeszło kilka modyfikacji, którą przeprowadziła profesjonalna firma zajmująca się amerykańskimi krążownikami. Głowice od corvetty z ostrzejszym wałkiem pozwoliły zwiększyć moment obrotowy i obniżyć go w zakres 2700 obrotów z 3200 obrotów i uzyskać większą moc. Zmienione zostało oprogramowanie i dolot na ,,wyczynowy''. Filtr powietrza jest odkurzany, przecierany i pokrywany specjalnym preparatem. Dodatkowo założono zawór podciśnieniowy, który w momencie odpuszczania gazu daje efektowny dźwięk jak przy aucie doładowanym. Układ wydechowy oraz kolektory wydechowe to mix twórczości firmy Edelbrock oraz tłumików i końcówek wydechu Borla. Silnik oddycha poprzez podwójny układ wydechowy, niezależny dla każdej strony dając przy tym niesamowite efekty mruczenia silnika V8. Silnik przy zwykłej jeździe nie jest uciążliwy na podróżujących samochodem jak i dla przechodniów. Może dać się we znaki dopiero przy mocniejszym wciskaniu pedału przyśpieszenia. Zastosowana skrzynia biegów posiada oznaczenie 4L60E a jej konstrukcja pozwala na długotrwałą jazdę na nadbiegu, co w innych wersjach jest niemożliwe (skrzynia zmienia wówczas bieg na trzeci, jeżeli auto porusza się dłuższy czas ze zwiększoną prędkością w trybie overdrive). Dodatkowo założona jest chłodnica oleju skrzyni biegów. Zdemontowane zostały fabryczne bębny hamulcowe z tyłu i zaciski z przodu. Seryjne hamulce przy masie ponad 2 ton nie spełniały swojej roli. Ich miejsce zajęły nowe zaciski, tarcze, klocki, odpowietrzniki od corvetty c5. Hamulce to prawdziwa żyleta.
Dwa lata temu zostały wykonane następujące prace:
-wymieniono amortyzatory
- tuleje wahaczy
- sworznie wahaczy przód
- drążek panharda
- końcówki drążków kierowniczych
- olej skrzyni biegów plus uszczelnienia
- płyn chłodzący
Samochód po pierwszym uruchomieniu po zimie.
Wymieniony został akumulator.
Ładowanie 14.1 V przy pełnym obciążeniu alternatora.
Lakier wymyty i zabezpieczony twardym woskiem z dodatkiem Carnauba.
Chromy zostały odświeżone pastą polerską.
Skóry wyczyszczone i zakonserwowane specjalnym preparatem.
Wykonany został przegląd techniczny.
Wymieniono płyn w układzie wspomagania.
Auto jest w pełni sprawne.
Do zrobienia:
W najbliższym czasie paski osprzętu silnika.
Odnowienie konserwacji podwozia na kolejne 20 lat.
Wymiana uszczelniacza skrzyni biegów od strony wału. (był wymieniany ale chyba coś poszło nie tak) po zimie widać że się delikatnie poci.
Hamulec awaryjny (postojowy) do zrobienia.
Wady: Dziurka w skórze na tylnej kanapie.Tylne lewe drzwi uszkodzona okleina drewnopodobna. (groszowe sprawy)
Do odmalowania wycieraczka tylnej szyby (czarna ale schodzi z niej lakier)
Jeśli starczy czasu to w najbliższym czasie postaram się usunąć te problemy ewentualnie może być to argument do negocjacji ceny.
W garażu kanał do dyspozycji.
Auto godne polecenia dla prawdziwego pasjonata od pasjonata.
Handlarzom z ofertami, że weźmie go za tyle i tyle dziękujemy.
Trzeba zobaczyć i przejechać się Roadmasterem żeby rozmawiać o tym ile jest wart.
Jeżeli nigdy nie jechałeś samochodem tylnonapędowym z mocnym silnikiem to oszczędź nam czasu i stresu.
Pytania? Dzwoń 508 679 052 Nie odbieram, napisz smsa oddzwonię w wolnej chwili.