Jjeden z niewielu w Europie Buick Reatta. Auto sprowadziłem osobiście z USA. Jest po opłatach celnych.
Technicznie i wizualnie w stanie dobrym, bardzo mały przebieg, zachowany w oryginale.
Niestety podczas mojej nieobecności zagubione zostały kluczyki do auta. Po dorobieniu nowych nie mogę niestety dojść do ładu z immobiliserem. Czasem po kilku próbach uda się go odpalić, jednak trzeba by to zrobić a ja nie wiem jak. Jeśli ktoś szuka nietuzinkowego auta bo nie spotkałem się na portalach ogłoszeniowym z drugim takim i ma pojęcie jak go naprawić( immobiliser) to gwarantuje że sama jazda sprawi mu ogromną frajdę, a dodatkowo stanie się posiadaczem auta którego produkcja trwałe bardzo krótko i wyprodukowano naprawdę niewiele szt. a co za tym idzie wartość auta będzie tylko wzrastać.
Dane z internetu
Buick Reatta − pierwszy dwumiejscowy model Buicka od czasów sprzedawanego w latach 40. modelu 46. Reatta był to ręcznie wykonywany, luksusowy samochód sportowy produkowany w Lansing Craft Centre znajdującej się w Lansing. Sprzedawany był przez należącą do General Motors firmę Buick w latach 1988 - 1991. Podobnie jak Cadillac Allanté oparty był na skróconej wersji platformy podwoziowej GM E, której używały Cadillac Eldorado, Oldsmobile Toronado a przede wszystkim Buick Riviera, z którym Reatta dzieli zaawansowaną elektronikę oraz wykończenie wnętrza.
Początkowo model oferowany był jedynie jako hardtop coupe, w roku 1990 dodano wariant convertible. Reatta używała popularnego silnika "3800" V6 osiągającego 165–170 hp (123–127 kW) i 285–298 N·m momentu obrotowego. Samochód wyposażony był w pełni niezależne zawieszenie, hamulce tarczowe wyposażone w ABS oraz napęd przedni. Prędkość maksymalna pojazdu była elektronicznie ograniczona do 201 km/h (125 mph). Samochód spalał około 13,1 l/100 km paliwa w cyklu miejskim, w trasie poza miastem 8,7 l/100 km.
Mozliwa zamiana
tel. 666853037