Witam. Mam do sprzedania buggy francuskiego producenta DASY, model BIGBUG. Jest to seryjnie produkowany model na podzespołach CF Moto 500. Pojazd wyprodukowany w 2011r. Sprowadziłem go z Niemiec w marcu tego roku i w Polsce nastąpiła jego pierwsza rejestracja przy przebiegu 450km. Przegląd i ubezpieczenie do marca 2019. Pojazd zarejestrowany jako samochodowy inny. W tej chwili na liczniku jest lekko ponad 1100km i powoli rośnie. Pojazd użytkowany rekreacyjnie. Głównie szutry i leśne ścieżki. Buggy garażowane. Po zakupie wymienione zostały filtry, olej w silniku i mostach, wyregulowane zawory, wyczyszczony i wyregulowany gaźnik. Silnik pracuje równo i ładnie wkręca się na obroty.
Buggy zbudowane jest na podzespołach quada CF Moto 500. Najbardziej trwałego i niezawodnego modelu tej marki (można poszukać informacji na forach tematycznych). Dzięki temu wszystkie elementy silnika, mostów itd można w razie awarii dokupić właśnie od tego modelu albo ewentualnie na chińskim portalu aukcyjnym.
Silnik o pojemności 493cm i mocy 40KM przy niedużej wadze daje na prawdę sporo frajdy z jazdy. Po asfalcie w dwie osoby można jechać 90km/h.
Buggy posiada napęd 4X4 w trzech konfiguracjach: 1. Napęd na tył 2. Napęd na 4 koła 3. Blokada przedniego dyferencjału. Całość sterowana elektronicznie z kokpitu. Dodając do tego prześwit 34cm (dla porównania Polaris 570/800 za około 50 000zł ma 25cm) buggy wjedzie i przejedzie wszędzie. Szerokość pojazdu to 160cm. Nie jest to więc melex ani wózek golfowy (dla porównania wspomniany wcześniej Polaris ma 125cm) Gdyby komuś było mało, to w pojeździe jest przewidziana instalacja pod montaż wyciągarki. Długość buggy to 280cm a wysokość 150cm.
Skrzynia biegów jest automatyczna z dwoma biegami do przodu: szybki i terenowy, neutralnym i wstecznym. Hamulce tarczowe na obu osiach plus ręczny. Dodatkowo z tyłu posiada haka z którego nie miałem okazji skorzystać. W kokpicie oprócz standardowego wyświetlacza mamy jeszcze przełącznik napędów, włącznik ledów przód i tył, sterowanie ewentualną wyciągarką, włącznik awaryjnych, dodatkowy włącznik wentylatora, klakson oraz analogowy wskaźnik poziomu paliwa. Odpalanie silnika przyciskiem. Fotele są kubełkowe wyposażone w czteropunktowe pasy bezpieczeństwa. Obudowa to mocne tworzywo a nie tani plastik. Całość pomalowana farbą do samochodów terenowych RAPTOR odporną na zarysowania. Miejscami drobne odpryski. Jeśli komuś będzie przeszkadzać to całość jest do pomalowania jednym litrem Raptora za ok 100zł.
Po zakupie zmieniłem w pojeździe opony na nowe. Oryginalny bieżnik mi się nie podobał. Opony z 2017 roku. Przejechałem na nich jakieś 500km. Wciąż widoczne paski między bieżnikiem. Wzór Bighorn nadaje się do jazdy w każdym terenie. Zawieszenie na obu osiach to podwójny wahacz. Ładnie wybiera nierówności i daje pewność prowadzenia w zakrętach. W zawieszeniu oczywiście żadnych luzów.
Zapraszam na oględziny i jazdę próbną. Jest to w tej chwili prawdopodobnie jedyny taki pojazd w Polsce (przy opłaceniu akcyzy w Urzędzie Skarbowym musiała zostać wprowadzona do systemu ta marka i model). Świetna okazja aby wyróżnić się na drogach.
W razie pytań zapraszam do kontaktu: 798 939 232. Pozdrawiam, Łukasz.
Niniejsze ogłoszenie jest wyłącznie informacją handlową i nie stanowi oferty w myśl art. 66, § 1. Kodeksu Cywilnego.