Budowanie świadomości marki w klubie sportowym - Mateusz Brzeźniak
"To nie tylko podręcznik brandingu, a więc działania na polu marketingu. To także spojrzenie na kulturę kibicowską i funkcje, jakie pełni sport i organizacje sportowe (socjologia). To również przewodnik po strukturach i mechanizmach funkcjonowania profesjonalnych klubów piłkarskich (organizacja i zarządzanie), a także kompendium wiedzy na temat relacji tego typu organizacji z mediami (komunikacja społeczna i public relations). Dla kogo jest ta książka? Dla prezesów i zarządów sportowych klubów piłkarskich ? od lig amatorskich do ekstraklasy. Dla studentów ? coraz więcej z nich w swoich pracach licencjackich i magisterskich podejmuje problematykę procesów brandingowych zachodzących na polu piłki nożnej. Dla kibiców ? aby mieli szansę spojrzeć na swoją ukochaną piłkę nożną z nieco szerszej perspektywy". dr Andrzej Świątecki
- Wydawca: Katedra
- Autor: Mateusz Brzeźniak
- Okładka: miękka
- Oprawa: miękka
- ISBN: 978-83-65155-70-2
- Strony: 198
- Rozmiar: 120x190
- Czas trwania: 00:00:00
9788365155702;810676