BUDOWANIE ŚWIADOMOŚCI MARKI W KLUBIE SPORTOWYM
MATEUSZ BRZEŹNIAK
- Wydawca: KATEDRA WYDAWNICTWO NAUKOWE
- Rok wydania: 2017
- Oprawa: OPRAWA BROSZUROWA
- Format: 120 x 193 mm
- Ilość stron: 200
- EAN: 9788365155702
"To nie tylko podręcznik brandingu, a więc działania na polu marketingu. To także spojrzenie na kulturę kibicowską i funkcje, jakie pełni sport i organizacje sportowe (socjologia). To również przewodnik po strukturach i mechanizmach funkcjonowania profesjonalnych klubów piłkarskich (organizacja i zarządzanie), a także kompendium wiedzy na temat relacji tego typu organizacji z mediami (komunikacja społeczna i public relations). Dla kogo jest ta książka? Dla prezesów i zarządów sportowych klubów piłkarskich od lig amatorskich do ekstraklasy. Dla studentów coraz więcej z nich w swoich pracach licencjackich i magisterskich podejmuje problematykę procesów brandingowych zachodzących na polu piłki nożnej. Dla kibiców aby mieli szansę spojrzeć na swoją ukochaną piłkę nożną z nieco szerszej perspektywy".
[Kod oferty,262121,9788365155702,2021-03-08 19:42:35]