Marka: MV Agusta
Model: Turismo Veloce 800
Wersja: Lusso
Silnik: 3-cylindrowy, DOHC
Chłodzenie: chłodnice cieczy oraz oleju
Alternator: 450W 12V/ 11 Ah
Pojemność: 798 cm3
Moc maksymalna 125 KM (92kW) przy 11 600 obr/min
Maksymalny moment obrotowy: 84 Nm przy 8600 obr/min
Skrzynia biegów: 6-stoniowa
Rama: kratownica z rur stalowych
Zawieszenie przód: widelec upside-down, śr. goleni 43 mm, pełna regulacja
Zawieszenie tył: 1-ramienny wahacz z aluminium, centralny amortyzator z pełną regulacją
Hamulce przód: dwie tarcze, śr. 320 mm, 4-tłoczkowe zaciski radialne, ABS
Hamulce tył: jedna tarcza, śr. 220 mm, zacisk dwutłoczkowy, ABS
Opony: 120/70-17 / 190/55-17
Rozstaw osi: 1420mm
Masa: 207kg
Skok zawieszenia przód: 160mm
Skok zawieszenia tył: 160mm
Wysokość kanapy: 87cm
Pojemność zbiornika paliwa: 20 L
BSG zajmuję się budową projektów Customowych oraz renowacją i serwisem motocykli w Żywcu, dokładamy wszelkich starań aby sprzedawane przez nas motocykle reprezentowały najwyższy poziom i były wolne od wad. Oferujemy również bezpieczny transport motocykla do klienta na terenie całej Europy- w razie potrzeby.
Motocykl zarejestrowany w Polsce / OC: 2021 / BT: 2021
- Nowy lakier
- Nowe naklejki
- Nowy filtr oleju
- Nowy olej silnikowy
- Nowy filtr powietrza
- Nowy płyn DOT4 obu hamulców
- Nowy płyn DOT4 pompy sprzęgła
- Nowe opony
- Nowe klocki hamulcowe przód
- Nowe klocki hamulcowe tył
- Nowy kompletny napęd
- Akcesoryjna szyba Puig
- Akcesoryjny stelaż rejestracji
- Akcesoryjne podświetlenie rejestracji
- Akcesoryjne kierunkowskazy Rizoma
- Akcesoryjny uchwyt tankbag'a
- Akcesoryjne osłony obu chłodnic
- Akcesoryjny zbiorniczek płynu hamulcowego tył
- Akcesoryjne pokrywy pomp hamulca i sprzęgła
- Akcesoryjny Scottoiler
- Akcesoryjny Quickshifter
Motocykl przeszedł przegląd podczas serwisu:
* Tarcze hamulcowe bez luzów na nitach
* Rama: stan fabryczny
* Ośki proste, sprawdzone zegarem
* Koła: Wyważone (dynamicznie), obie felgi proste
* Łożyska główki ramy bez luzów
* Zaciski hamulcowe po inspekcji: płynna praca tłoczków
* Zawieszenie po inspekcji: stan fabryczny
* Elektronika po inspekcji: światła przednie i tylne wraz z podświetleniem rejestracji/ kierunkowskazy/ klakson/ pompa paliwa/ czujnik biegu neutralnego/ quickshifter/ czujniki światła stopu/ regulator napięcia/ ładowanie/ kontrolki/ immobiliser/ komputer pokladowy/ podgrzewanie manetek
* Stacyjka/ zamek zbiornika/ zamek siedzenia- działają bez zacięć i są oczywiście na ten sam kluczyk
* 2 oryginalne kluczyki MV Agusta
* Książki z instrukcjami obsługi MV Agusta
Dodatkowe informacje:
* Motocykl testach mocy maksymalnej na hamowni (Film z testów w linku poniżej): wartości fabryczne
* Regulowana wysokość szyby, jednym ruchem można podnieść ją o około 6cm
* Monowahacz
* Potrójna końcowa wydechu
* Podgrzewane manetki: 3 stopnie intensywności grzania
* Komputer pokładowy sterowany jest w pełni jednym przyciskiem pod lewym kciukiem
* Zawieszenie przednie i tylne w pełni regulowane z poziomu komputera pokładowego (4 tryby: solo / solo + bagaż / duo / duo + bagaż)
* Bluetooth
* GPS
* ABS
* Możliwość zmiany map silnika z poziomu komputera pokładowego
* Kontrola trakcji posiada aż 8 poziomów
* Kierunkowskazy przednie wbudowane w handlebar'y
* Oświetlenie DRL
* Tempomat ustawiany z poziomu komputera pokładowego
* Licznik biegów
* Limiter prędkości ustawiany z poziomu komputera pokładowego
* Termometr temperatury zewnetrznej
* Ostrzeżenia przed możliwym oszronieniem jezdni
* Średnie spalanie
Słowo od nas:
Prezentowany sprzęt w świecie motocykli to prawdziwa biżuteria, po prostu- najwyższa półka. Przez wielu ogłoszony najpiękniejszym motocyklem turystycznym świata, a my się pod tym podpisujemy. Sportowy turystyk doskonale sprawujący się zarówno w mieście jak i dalekich trasach. Bardzo wygodna pozycja za kierownicą sprawia, że krótkie odcinki 300km nie są kompletnie odczuwalne. To maszyna stworzona do wygodnego i szybkiego przemieszczania się na duże odległości, jednocześnie trzycylindrowa jednostka aż rwie się do tańca przypominając, ze spokojna i stateczna turystyczna jazda... To nie to do czego została stworzona. Jeśli szukasz maszyny która przyspieszy bicie Twojego serca, zarówno podczas jazdy jak i wtedy kiedy tylko patrzysz na nią kiedy stoi przed garażem? To to jes TO. Niepodważalny #1.
Propozycje zamiany, bądź pozostawienia swojego sprzętu w rozliczeniu- prosimy kierować bezpośrednio na maila: motoprojekt op.pl
_________________
Jazda testowa motocyklem jest możliwa tylko po pozostawieniu depozytu w postaci 100% ceny z ogłoszenia, oraz okazaniu ważnych uprawnień do prowadzenia odpowiadającej pojemności motocykla. Bez spełnienia tych dwóch warunków, motocykl można tylko obejrzeć. Prosimy o wyrozumiałość.
*Link do YouTube z filmem ukazującym możliwości komputera pokładowego:
https://www.youtube.com/watch?v=eYpBON9ov0s&feature=youtu.be
-
*Link do YouTube z filmem ukazującym test motocykla na hamowni (Inżynieria ADV):
https://www.youtube.com/watch?v=1FmsqlQ_jjc&feature=youtu.be
-
*Link do YouTube z filmem ukazującym test tego modelu przez MotoBande:
https://www.youtube.com/watch?v=W7JPIFBWdeo
Kolejne motocykle w trakcie przebudowy/renowacji/serwisu przed sprzedażowego:
Ducati 748s
Ducati 748s
Ducati SS 900 [projekt BSG w stylu Cafe Fighter]
Ducati ST2 944 [projekt BSG w stylu Cafe Fighter]
Ducati Monster M600
Triumph Daytona 600
Honda CB1 400
Fotograf: Mariusz Matuszek (IG: @matuszek_foto)
Modelka: Karolina Piotrowska (IG: @kala_piotrowska)