Ducati SS 750 Superlight
Wersja: Semi Carenata (SC)
Pojemność skokowa: 748 cm3 / Dwucylindrowy układ V
Moc maksymalna: 66.00 KM (48.2 kW) przy 8500 RPM
Maksymalny moment obrotowy: 70.61 Nm przy 6500 RPM
System chłodzenia: Olejowy
Waga na sucho: 149kg
Wysokość siodła: 76cm
Stosunek mocy do masy: 0.385 HP/kg
Pojemność zbiornika paliwa: 17.5 l
BSG zajmuję się budową projektów Cafe Racer & Bobber oraz renowacją i serwisem motocykli w Żywcu, dokładamy wszelkich starań aby sprzedawane przez nas motocykle reprezentowały najwyższy poziom i były wolne od wad. Oferujemy również bezpieczny transport motocykla do klienta na terenie całej Europy- w razie potrzeby.
Motocykl zarejestrowany w Polsce / OC ważne 6 miesięcy/ przegląd 12 miesięcy
- Pełna renowacja motocykla
- Nowy projekt designu linii motocykla (SuperLight by BSG)
- Nowy lakier (OEM Ducati)
- Nowe naklejki (OEM Ducati)
- Nowe klocki hamulca przedniego
- Nowe klocki hamulca tylnego
- Nowe uszczelniacze zacisków hamulcowych
- Nowa powłoka lakiernicza zacisków hamulcowych
- Nowy płyn DOT4 (ATE Racing)
- Nowy olej Shell
- Nowy filtr oleju K&N
- Nowy filtr odmy K&N
- Nowy filtr powietrza K&N
- Nowe uszczelniacze przeciwpyłowe lag ARI
- Nowy uszczelniacze olejowe lag ARI
- Nowy olej lag Liqui Moly
- Nowe opony Metzleler M3 180/50/17 | 120/70/17
- Nowe kątowe zawory powietrza
- Nowy akumulator
- Nowa szyba (OEM Ducati)
- Nowe przewody olejowe
- Nowa chłodnica oleju
- Nowe tarcze sprzęgłowe TRW + nowe przekładki TRW + nowe sprężyny (OEM Ducati)
- Nowy tłoczek + podwójne uszczelnienie siłownika sprzęgła
- Nowe łożyska koła przedniego SKF 2RS
- Nowe łożyska koła tylnego SKF 2RS
- Nowe łożysko zabieraka zębatki tylnej
- Nowe łożysko główki ramy TourMax
- Nowe łożyska igiełkowe wahacza
- Nowa powłoka anody na goleniach zawieszenia
- Nowe świece Champion
- Nowe fajki NGK
- Nowe uszczelki dolotów
- Nowe kolektory wydechowe 2w1 ze stali nierdzewnej
- Nowe uszczelki kolektorów wydechowych
- Nowe uszczelki pokryw zaworowych
- Nowy czarny lakier proszkowy na felgach i pozostałych podzespołach
- Nowy czerwony lakier proszkowy na ramie oraz pozostałych elementach pomocniczych ramy
- Nowa kanapa
- Nowe zaworki iglicowe + oringi na głównych dyszach
- Nowy napęd łańcuch DID | zębatki Sunstar
- Nowe manetki Tommassini
- Nowa powłoka lakiernicza silnika
- Nowe silikonowe przewody wysokiego napięcia BERU
- Nowe fajki świec NGK
- Nowa ośka przód oraz ośka tylna
- Nowe wszystkie śruby motocykla
- Nowe końcówki kierownicy Rizoma
- Nowy zbiorniczek płynu hydraulicznego hamulca tylnego Rizoma
- Nowe przewody hydrauliczne hamuclowe, w stalowym oplocie 3x
- Nowy przewód hydrauliczny hamuclowy tylny, w stalowym oplocie 1x
- Nowy przewód hydrauliczny sprzęgła, w stalowym oplocie 1x
- Nowy Akcesoryjny aluminiowy stelaż rejestracji
- Nowe Akcesoryjne kierunkowskazy tylne (360st)
- Akcesoryjny wahacz
- Akcesoryjna felga tylna (szerokość: 5,5')
- Akcesoryjny tłumik Silentium + DB-killer
Projekt przeszedł kompletną renowację w naszej firmie
* Rama ocynkowana
* Na reszcie elementów piaskowanych/szkiełkowanych/sodowanych przed nałożeniem farby proszkowej, zawsze zostaje nałożony proszkowy podkład epoksydowy
* Felgi po inspekcji: Wyważone (dynamicznie), Obie felgi proste.
* Tarcze hamulcowe bez luzów na nitach
* Gaźniki po kompleksowym serwisie oraz regulacji pod filtr powietrza K&N
* Zawieszenie po inspekcji: gładź fabryczna, lagi przy wymianie uszczelniacze sprawdzone- proste, bez ubytków na powłoce bądź uszkodzeń
* Rama po inspekcji: stan fabryczny, nie naprawiana
* Elektronika po inspekcji: cała elektronika i elektryka sprawna- światła przednie i tylne wraz z podświetleniem rejestracji/ kierunkowskazy/ klakson/ pompa paliwa/ czujnik biegu neutralnego/ czujniki światła stopu/ regulator napięcia/ ładowanie/ kontrolki/ podświetlenie zegarów
* Stacyjka/ zamek zbiornika/ zamek siedzenia- działają bez zacięć i są oczywiście na ten sam kluczyk
* Ustawiony zapłon
* Rozrząd po serwisie naciągu pasków oraz inspekcji łożysk
* Ciśnienie cylindrów: 8,1 oraz 8,3
Motocykl na prawo jazdy A. Doskonały dla doświadczonego motocyklisty/motocyklistki który nie musi już niczego udowadniać na prostej, dla znawcy tematu który już objeździł sprzęty które śmiało można by było nazwać teleportami na kołach. Dla kogoś kto ma etap dojrzewania za sobą i teraz naprawdę chce nacieszyć się czystą przyjemnością z dynamicznej jazdy, a nie walki o życie. Dla motocyklisty/motocyklistki który zadba o utrzymanie obecnego stanu, oraz doceni status jaki ten motocykl reprezentuje. Mimo, że nadaje się on na pierwszy motocykl z racji mocy którą rozsądny początkujący motocyklista/motocyklistka opanuje, lecz brak doświadczenia i obycia z motocyklem które nabiera się z latami skutkowałby szybką utratą uroku tego sprzętu. To Ducati polecamy tylko komuś kto jest całkowicie świadomy co kupuje, a jeśli masz mało wspólnego z motosportem, ale po prostu Cię stać i podoba Ci się ten motocykl, to prośba- utrzymaj go w takim stanie jak najdłużej.
P.S. Przy naszych wystawach w towarzystwie kilku sprzętów podobnego kalibru, największe zainteresowanie Panów i Pań wzbudzało właśnie to Ducati, prezentuje się naprawdę dobrze. Klasycznie piękne.
Propozycje zamiany, bądź pozostawienia swojego sprzętu w rozliczeniu- prosimy kierować bezpośrednio na maila: motoprojekt@op.pl
_________________
Jazda testowa motocyklem jest możliwa tylko po pozostawieniu depozytu w postaci 100% ceny z ogłoszenia, oraz okazaniu ważnych uprawnień do prowadzenia odpowiadającej pojemności motocykla. Bez spełnienia tych dwóch warunków, motocykl można tylko obejrzeć. Prosimy o wyrozumiałość.
Linki do zewnętrznej galerii z dodatkowymi zdjęciami:
https://www.aukcjoner.pl/gallery/027088941-.html#I1
__________________
ZAPRASZAMY NA POZOSTAŁE OGŁOSZENIA ("wszystkie przedmioty sprzedającego")
Kolejne motocykle w trakcie przebudowy/renowacji/serwisu przed sprzedażowego:
MV Agusta Brutale 750 F4
Ducati SS 900 [projekt Cafe Fighter]
Ducati ST2 944 [projekt Cafe Fighter]
Ducati 748s
Suzuki GSR 600
Sachs (Yamaha Virago 125) [projekt Cafe Racer]