BRIDGESTONE 180/55ZR17 TL 73W Battlax T31 Sport Touring Tył
E4F032
- 16": 17"
- 180: 180
- 180/60R16: 180/55ZR17
- 2023: 2023
- 5452000684639: 3286341054910
- 635373: 10549
- 80: 55
- 80 = 450 kg: 73 = 365 kg
- 87: 5,9
- DUNLOP: BRIDGESTONE
- ELITE 4: Battlax Sport Touring T31
- H - <210 km/h: W - <270 km/h
- Indeks: 1805517 OMBR 73W T31
- Masa produktu: 5.900
- Opona chopper/cruiser: Opona turystyczna
- Opony motocyklowe i skuterowe: Opony motocyklowe i skuterowe
- Producent: BRIDGESTONE
- Profil: 55
- Średnica: 17"
- Szerokość: 180
- TL: TL
- Tył: Tył
- [R]-Radialna: [ZR]-Radialna
Nowe opony New BattlaxSport TouringT31 –na skrzyżowaniu bezpieczeństwa i wydajności
T31 staje się flagową oponą Bridgestone w zakresie połączenia bezpieczeństwa i wydajności.
Bezpieczeństwo jakie zapewnia opona T31 dzięki niesamowitemu wyczuciu kontaktu na drodze oraz reaktywności. Innowacyjny wzór oraz ulepszenia mieszanki sprawią, że każdy kierowca sportowy oraz turystyczny odczuje pewność w każdych warunkach.
Kroki poczynione w zakresie jazdy w niskich temperaturach oraz na mokrej nawierzchni wywodzą się bezpośrednio z osiągnięć w dziedzinie prac badawczo-rozwojowych na poziomie molekularnym mających na celu odkrycie jak zwiększyć rozkład krzemionki w gumie.
Lepsza przyczepność na mokrej nawierzchni
Zapewnienie większej siły ciągu ze względu na większy obszar kontaktu opony z podłożem przy wszystkich kątach nachylenia przysparza wyjątkowej radości z prowadzenia motocykli turystyczno-sportowych, poprawia prowadzenie oraz jest krokiem naprzód w zakresie przyczepności na mokrej nawierzchni.
Opona T31 stanie się Twoim kolejnym kompanem w podróży lub przyniesie Ci dodatkowy uśmiech po udanej przejażdżce po krętej drodze –dzięki ulepszonym osiągom w pełnym zakresie bez wpływu na stopień zużycia.
Koncepcja produktu
Kierowcy motocykli turystyczno-sportowych zyskują pewność dzięki maksymalnemu wyczuciu kontaktu na drodze oraz reaktywności –dzięki czemu mogą czuć się bezpiecznie i cieszyć każdą wyprawą, korzystając z nowych opon Battlax Sport-Touring T31. Wyjątkowe osiągnięcia opony T31 na mokrej nawierzchni oraz doskonałe prowadzenie pojazdu.
Cele techniczne
- Poprawa w zakresie przyczepności na mokrej nawierzchni/ogólnego komfortu jazdy, szczególnie w niskich temperaturach.
- Wysoki poziom reaktywności oraz wyczucia kontaktu przez oponę.
- Poprawa w zakresie neutralności oraz lekkości prowadzenia
- Zwiększenie siły ciągu
- Brak negatywnego wypływu na stopień zużycia
Metodologia
- Wzór bieżnika –powiązany z odprowadzaniem wody oraz odkształceniem bloku
- Złożoność mieszanki i konstrukcja (3LC + pasek bazowy) zapewniają wyczucie kontaktu na drodze, przyczepność oraz stabilność.
- Poprawa w zakresie obszaru kontaktu opony z podłożem oraz obszaru przyczepności/poślizgu.
WZÓR BIEŻNIKA
Wzór na przedniej oponie
Główny nacisk na odprowadzanie wody, a także równowagę pomiędzy odkształcaniem a sztywnością
- 1) Zwiększony współczynnik NACIĘĆ w obszarze barku
- 2) Niski, zmniejszony WSPÓŁCZYNNIK NACIĘĆ w obszarze środkowym
- 3) Umiejscowienie rowków pod ostrym kątem w obszarze środkowym
Wzór na tylnej oponie
Główny nacisk na odprowadzanie wody przy zachowaniu stabilnej przy wysokiej prędkości.
- 4) Zwiększony współczynnik NACIĘĆ w obszarze barku
- 5) Zmniejszony współczynnik NACIĘĆ w obszarze środkowym
- 6) Wyregulowany kąt rowków, zapewniający maksymalną siłę ciągu.
Korzyści
- Lepsze odprowadzanie wody - Zwiększona PRZYCZEPNOŚĆ NA MOKREJ NAWIERZCHNI
- Sztywność klocka - Skrócona droga hamowania
- Większa powierzchnia obszaru kontaktu opony z nawierzchnią - Większa siła ciągu
KONSTRUKCJA i ZŁOŻONOŚĆ MIESZANKI
Elementy techniczne
- Mieszanka 3LC z zastosowaniem paska bazowego w tylnej oponie: Równowaga pomiędzy przyczepnością oraz stabilnością podczas wchodzenia w zakręty
- Nowa mieszanka w przedniej oponie, nowe podejście na poziomie molekularnym Lepszy rozkład krzemionki Elastyczność gumy w celu lepszego wyczucia kontaktu na drodze
- Zwiększenie obszaru kontaktu opony z podłożem (do 7%) z 0°do uzyskania kąta pełnego pochylenia: Większa siła ciągu (siła pozwalająca na wykonanie motorem skrętu)
- Dane uzyskane z badania Ultimate EYE dowodzą, że uzyskano większą powierzchnię przyczepności oraz mniejszą powierzchnię poślizgu. Poprawiona przyczepność podczas wchodzenia w zakręty na nawierzchni mokrej Poprawiona responsywnośćpodczas jazdy na nawierzchni suchej
Ulepszenie
- o 3% wyższy współczynnik tarcia na mokrej nawierzchni
- o 3% szybszy czas okrążenia na mokrym torze
- Wyczucie kontaktu na drodze oraz reaktywność w celu zapewnienia maksymalnej pewności