BRIDGESTONE 160/60R14 TL 65H Battlax Scooter SC2 Tył
E4EFAB
- Data produkcji: 2023
- Dedykowana oś: Tył
- Dętka: TL
- Indeks: 1606014 OSBR 65H SC2
- Indeks nośności: 65 = 290 kg
- Indeks prędkości: H - 210 km/h
- Kod EAN: 3286341059113
- Kod producenta: 10591
- Masa produktu: 5.400
- Model bieżnika: Battlax Scooter SC2
- Producent: BRIDGESTONE
- Profil: 60
- Przeznaczenie: Opony motocyklowe i skuterowe
- Przeznaczenie (opis tech): Opona skuter/moped
- Rozmiar: 160/60R14
- Średnica: 14"
- Szerokość: 160
- Typ (konstrukcja): [R]-Radialna
- Waga [kg]: 6,21
Nowe opony Battlax Scooter SC2 oraz SC2 Rain, opona radialna do skuterów dopasowana do Twojego stylu.
Najnowsza opona radialna do skuterów spełnia więcej potrzeb posiadaczy maksi skuterów.
Sportowe zacięcie SC2 sprawi, ze każdy maksi skuter stanie się pogromcą szos – dzięki technicznym parametrom uzyskanym bezpośrednio dzięki zastosowaniu opon typu „hypersport” – Battlax Hypersport S21.
Battlax Scooter SC2 – liniowe kołysanie oraz lepsza przyczepność na suchej nawierzchni to cechy pozwalające na uzyskanie największej pewności podczas podróży sportowymi maksi skuterami.
Wyjątkowe osiągi na mokrej nawierzchni
Nowe opony Battlax Scooter SC2 Rain zapewniają również wyjątkowe osiągi w kontakcie z mokrą nawierzchnią, wspomagając podróże wycieczkowe oraz codzienne użytkowanie w przypadku każdego rodzaju maksi skutera. Opony SC2 Rain wykorzystują wzór Battlax Sport-Touring T31, wzbogacając go o lepsze właściwości odprowadzania wody oraz lepszą trakcję, a także komfort prowadzenia na mokrej nawierzchni.
Radialne opony do skuterów SC2 oraz SC2 Rain gwarantują doskonałą wytrzymałość na poziomie ich poprzedniej odsłony.
Koncepcja produktu
Gwarancja maksymalnej wydajności zaspokajającej potrzeby kierowców maksi skuterów. Niezależnie od warunków panujących na drodze, zapewniają one poczucie bezpieczeństwa oraz najwyższy stopień pewności. Lepsza wydajność najnowszych radialnych opon Bridgestone do skuterów we wszystkich obszarach.
Cele techniczne
- Ulepszona przyczepność we wszystkich zakresach temperatury.
- Lepsze prowadzenie na suchej nawierzchni oraz liniowe kołysanie w przypadku zastosowań sportowych.
- Brak negatywnego wypływu na stopień zużycia
Metodologia
Wzór w oparciu o wyjątkowo wydajne kategorie Battlax Hypersport i Sport-touring.
- Powiązanie z odprowadzaniem wody oraz odkształceniem bloku
- Stabilność i precyzja
Elementy techniczne
- Zastosowanie konfiguracji 3LC w tylnej oponie
- Nowy sposób łączenia warstw z dużą zawartością krzemionki
KONSTRUKCJA i ZŁOŻONOŚĆ MIESZANKI (SC2)
Elementy techniczne
Konstrukcja MSB
- Lepsza precyzja
- Lepsze prowadzenie
Opona tylna – konfiguracja 3LC*
- Odporność na zużycie
- Przyczepność oraz łatwość wchodzenia w zakręty
Mieszanka w przedniej oponie, mocna przyczepność punktowa:
- Zmiana właściwości mieszanki w całym zakresie temperatury
* konfiguracja 3LC w zależności od rozmiaru
Ulepszenie
- Poprawione kołysanie liniowe
- Poprawione właściwości wchodzenia w zakręty
- Lepsze prowadzenie
KONSTRUKCJA i ZŁOŻONOŚĆ MIESZANKI (SC2 RAIN)
Elementy techniczne
Konstrukcja MSB
- Lepsza precyzja
- Lepsze prowadzenie
Opona tylna – konfiguracja 3LC*
- Odporność na zużycie
- Przyczepność oraz łatwość wchodzenia w zakręty
Wysoka zawartość krzemionki w części centralnej
- Wzmocnienie trakcji oraz prowadzenia na mokrej nawierzchni
- Lepsza przyczepność w niższych temperaturach
* konfiguracja 3LC w zależności od rozmiaru
Ulepszenie
- Poprawa trakcji oraz prowadzenia na mokrej nawierzchni oraz przy niskich temperaturach