BRIDGESTONE 120/70R19 TL 60V Battlax A41 Przód
E4F07B
Opona motocyklowa Battlax A41 – niezawodność w każdych warunkach! Tym, co świadczy o jakości opony motocyklowej, jest przede wszystkim niezawodność w każdych warunkach. Odpowiadają za nią rodzaj mieszanki użytej do produkcji opony, zastosowane rozwiązania czy bieżnik. Doskonałą propozycją wśród opon motocyklowych, przystosowanych do jazdy w najtrudniejszych nawet warunkach, jest opona motocyklowa Battlax A41 58 W. Stworzona została głównie z myślą o motocyklach o dużych silnikach, dostępna jest w wielu rozmiarach. Dzięki temu możliwe jest dopasowanie jej do różnych maszyn. Bez względu na to, czy jeździsz po mieście, czy w terenie, w słońcu czy w deszczu, opona motocyklowa Bridgestone zapewni Ci maksymalną wydajność i doskonałą przyczepność. Zastosowanie nowoczesnej mieszanki gumy gwarantuje ulepszoną trakcję i doskonałe prowadzenie, zarówno podczas pokonywania ostrych zakrętów, jak i przy jeździe prosto z dużą prędkością. Podczas produkcji tego ogumienia, główny nacisk położono na ulepszenie odprowadzania wody, co ułatwia jazdę po mokrej nawierzchni, zwiększając kontakt opony z nawierzchnią i gwarantując o wiele lepszą przyczepność. Według testów okrążenie na mokrej nawierzchni możliwe do wykonania nawet o 8 proc. szybciej. Według przeprowadzonej analizy „Ultimate Eye",która umożliwia symulację zachowania opony przy różnych prędkościach i w różnych warunkach, w oponach zastosowano lepszy rozkład ciśnienia, co gwarantuje znacząco lepszą trakcję i łatwiejsze prowadzenie. Opona motocyklowa wyścigowa 58 W A41 – innowacja na rynku opon motocyklowych Opona motocyklowa wyścigowa 58 W A41zaprojektowana została w innowacyjny i zaawansowany technologicznie sposób. Zastosowanie monokrystalicznego paska doskonale wpływa na sztywność i wysoki poziom tłumienia. Dzięki temu, że blok pozostaje sztywny, jazda jest o wiele stabilniejsza. Ponadto hałasy podczas jazdy zredukowane są do minimum, co niewątpliwie zwiększa komfort jazdy. Zwiększona powierzchnia styku opony z nawierzchnią pozytywnie wpływa na przyczepność na mokrej nawierzchni, a przemyślane ułożenie rowków gwarantuje skuteczne odprowadzanie wody. To wszystko sprawia, że opona motocyklowa od Bridgestone jest doskonałym wyborem przede wszystkim dla właścicieli dużych i mocnych maszyn, ale nie tylko. W ofercie dostępny jest pełen zakres rozmiarów opon, łatwo więc dopasujesz je do swojego jednośladu. Opona motocyklowa Battlax A41 – bezpieczeństwo i niezawodność Dzięki zastosowaniu stalowego kordu opona od Bridgestone o parametrach 1207017 OMBR 58W A41 jest doskonale zabezpieczona przed ewentualnym rozerwaniem w trakcie dużych obciążeń. Zwiększenie poziomu przyczepności sprawia, że jazda staje się jeszcze bardziej komfortowa i bezpieczna nawet podczas pokonywania ostrych zakrętów w niekorzystnych warunkach. Dzięki zastosowaniu unikalnego wzoru bieżnika na przedniej i tylnej oponie zachowany jest właściwy stopień odkształcania się ogumienia podczas jazdy, co z kolei przekłada się na reaktywność i maksymalną wydajność. Jeżeli szukasz opony idealne, to właśnie ją znalazłeś! Nagłe zmiany warunków czy pogorszenie się warunków atmosferycznych nie odbiorą Ci więcej radości z jazdy w każdym terenie. Zapraszamy do zapoznania się z ofertą sklepu!
- Data produkcji: 2023
- Dedykowana oś: Przód
- Dętka: TL
- Indeks: 1207019 OMBR 60V A41
- Indeks nośności: 60 = 250 kg
- Indeks prędkości: V - 240 km/h
- Kod EAN: 3286341056419
- Kod producenta: 10564
- Masa produktu: 5.800
- Model bieżnika: Battlax A41
- Producent: BRIDGESTONE
- Profil: 70
- Przeznaczenie: Opony motocyklowe i skuterowe
- Przeznaczenie (opis tech): Opona on/off enduro
- Rozmiar: 120/70R19
- Średnica: 19"
- Szerokość: 120
- Typ (konstrukcja): [R]-Radialna
- Waga [kg]: 5,326
Bridgestone
Bridgestone jest wiodącym producentem ogumienia do wszystkich rodzajów środków transportu.
Nowe opony Battlax Adventure A41 Nowy sposób na przygodę.
Opony wyznaczają NOWY szlak na Twojej drodze, dostarczając wyjątkowych doświadczeń z podróży, niezależnie od warunków. Zaufanie oraz pewność to filary tej całkowicie nowej oferty. Pełna wydajność przy suchej, a zwłaszcza mokrej pogodzie, przy zachowaniu pełnego okresu eksploatacji jest dużym krokiem na przód.
Nieplanowany deszcz? To nie koniec przygody!
Koniec ze zmartwieniami o nagłe opady deszczu lub o mokrą nawierzchnię. Dzięki zastosowaniu technologii wykorzystującej wielowarstwowe mieszanki (3LC) w przedniej i tylnej oponie z zastosowaniem paska bazowego, a także dzięki innowacyjnemu wzorowi oraz rozmieszczeniu rowków osiągnięto wydajniejszy sposób odprowadzania wody oraz lepszą przyczepność w trudnych warunkach.
Ponowna analiza konstrukcji pozwoliła na osiągnięcie odpowiednich właściwości dotyczących powierzchni kontaktu w celu zapewnienia harmonii z ulepszoną mieszanką – opony Battlax Adventure A41 zapewniają pewność oraz wyczucie kontaktu na drodze potrzebne do stawienia czoła najbardziej niebywałym drogom.
Koncepcja produktu
Użytkownikom średnich i dużych silników zapewniamy autentycznego kompana na trasie, gdzie pewność oraz wyczucie kontaktu są kwestiami kluczowymi. Przyczepne opony na każdą pogodę/do każdego rodzaju nawierzchni zabiorą was wszędzie, gdzie chcecie.
Cele techniczne
- Poprawa w zakresie przyczepności na mokrej nawierzchni/ogólnego komfortu jazdy, szczególnie w niskich temperaturach.
- Wysoki poziom reaktywności oraz wyczucia kontaktu przez oponę.
- Wspomaganie wchodzenia w zakręty oraz osiąganie stabilności przy wysokiej prędkości podczas jazdy prosto.
- Brak negatywnego wypływu na stopień zużycia
Metodologia
- Wzór bieżnika –powiązany z odprowadzaniem wody oraz odkształceniem bloku
- Złożoność mieszanki i konstrukcja (3LC + pasek bazowy) zapewniają wyczucie kontaktu na drodze, przyczepność oraz stabilność.
- Ulepszanie obszaru kontakt opony z podłożem oraz rozkład ciśnienia
WZÓR BIEŻNIKA
Wzór na przedniej oponie
Główny nacisk na odprowadzanie wody, a także równowagę pomiędzy odkształcaniem a sztywnością
- 1) Zwiększony WSPÓŁCZYNNIK NACIĘĆ w obszarze barku
- 2) Niski, zmniejszony WSPÓŁCZYNNIK NACIĘĆ w obszarze środkowym
Wzór na tylnej oponie
Główny nacisk na odprowadzanie wody przy zachowaniu stabilnej przy wysokiej prędkości.
- 3) Zwiększony WSPÓŁCZYNNIK NACIĘĆ w obszarze barku
- 4) Kąt nachylenia rowka przystosowany do odprowadzania wody.
- 5) Duży blok w części środkowej
Korzyści
- Lepsze odprowadzanie wody - Zwiększona PRZYCZEPNOŚĆ NA MOKREJ NAWIERZCHNI
- Sztywność bloku - Stabilność podczas jazdy w linii prostej oraz przy pokonywaniu zakrętów
- Właściwy stopień odkształcania - Reaktywność oraz wydajność
KONSTRUKCJA i ZŁOŻONOŚĆ MIESZANKI
Elementy techniczne
- Zastosowanie pojedynczego spiralnego opasania (MSB) wraz z nową konstrukcją karkasu.
- Wyczucie kontaktu na drodze
- Stabilność przy wysokiej prędkości
- 2-składnikowa mieszanka 3LC w przedniej oraz tylnej oponie
- Duża przyczepność na mokrej oraz suchej nawierzchni oraz poprawiona stabilność
- Odporność na zużycie
- Analiza styczności „Ultimate Eye” wskazuje na lepszy rozkład ciśnienia oprócz ulepszonego obszaru kontaktu opony z podłożem.
- Lepsza trakcja
Ulepszenie
- +5% Obszar kontakt opony z podłożem
- +9% Lepsza trakcja na MOKRYM podłożu *3
- -8% Szybsze pokonywanie okrążeńna MOKRYM podłożu *4