BRENTA Klocki hamulcowe
Kod: FT 3141
Wymiary: w mm (patrz rycina po lewej)
Mieszanka: organiczna
Ilość: 2 sztuki
- szeroki zakres zastosowań w skuterach, starszych motocyklach sportowych, turystycznych, customowych i enduro
- spiek organiczny (na bazie żywicy)
- dobra jakość hamowania, połączona z niskim zużyciem klocka
- posiadają homologację europejską E24 (ECE R90)
- produkowane w 100% we Włoszech
- optymalna wydajność hamowania po okresie docierania
- długi czas eksploatacji i dobra współpraca z tarczami hamulcowymi
- komplet na jedną tarczę
BENELLI
- 354 -82 tył
- 750 Sei 75- przód
- 900 Sei 83-90 przód
BIMOTA
- 997 SB3 - D SB3 83- przód
BMW
- 450 R45 BMW248 81-86 przód
- 650 R65 BMW247 85-88 przód
- 650 R65 - G/S BMW247E 87-92 przód
- 650 R65 - GS BMW247E 91-92 przód
- 650 R65 - LS BMW248 81-86 przód
- 750 K75 - C BMW75 85-88 przód
- 750 K75 - RT BMW75 89-95 tył
- 750 K75 - S BMW75 85-88 przód
- 750 K75 - S BMW75 85-88 tył
- 750 K75 - S BMW75 88-95 tył
- 750 K75 - S ABS BMW75 88-95 tył
- 800 R80 BMW247 84-88 przód
- 800 R80 - G/S BMW247E 80-87 przód
- 800 R80 - RT BWM247 82-84 przód
- 800 R80 - RT/2 BWM247 85-88 przód
- 800 R80 - ST BMW247E 82-87 przód
- 1000 K1 BMW100 88-93 tył
- 1000 K1 - ABS BMW100 88-93 tył
- 1000 K100 - /2 BMW100 87-88 przód
- 1000 K100 - /2 BMW100 87-88 tył
- 1000 K100 - /2 BMW100 88-90 tył
- 1000 K100 - LT BMW100 86-88 przód
- 1000 K100 - LT BMW100 86-88 tył
- 1000 K100 - LT BMW100 88-92 tył
- 1000 K100 - RS BMW100 83-87 przód
- 1000 K100 - RS BMW100 83-87 tył
- 1000 K100 - RS BMW100 88-89 tył
- 1000 K100 - RS (16 V) BMW100 89-92 tył
- 1000 K100 - RS (16 V) ABS BMW100 89-92 tył
- 1000 K100 - RT BMW100 83-88 przód
- 1000 K100 - RT BMW100 83-88 tył
- 1000 K100 - RT BMW100 88-89 tył
- 1000 R100 BMW247 81-84 przód
- 1000 R100 - CS BMW247 80-85 przód
- 1000 R100 - RS BMW247 81-84 przód
- 1000 R100 - RS BMW247 81-84 tył
- 1000 R100 - RS BMW247 85-88 przód
- 1000 R100 - RT BMW247 81-84 przód
- 1000 R100 - RT BMW247 81-84 tył
- 1000 R100 - RT BMW247 87-88 przód
- 1100 K - LT BMW100 90-98 tył
- 1100 K - LT ABS BMW100 90-98 tył
- 1100 K - RS BMW100 92-96 tył
- 1100 K - RS ABS BMW100 92-96 tył
- 1100 R - RS BMW259 92-01 tył
- 1100 R - RS ABS BMW259 98-01 tył
- 1200 K - GT ABS K12 01-05 tył
- 1200 K - RS BMW589 97-00 tył
- 1200 K - RS K12 01-05 tył
- 1200 K - RS ABS BMW589 97-00 tył
- 1200 K - RS ABS K12 01-05 tył
DUCATI
- 350 Desmo przód
- 350 Pantha SL 83-84 przód
- 350 Pantha SL 83-84 tył
- 500 GTV 79-80 przód
- 500 GTV 79-80 tył
- 600 Pantha 81-84 przód
- 600 Pantha 81-84 tył
- 750 F1 86 przód
- 750 F1 86 tył
- 750 Sport 750S 88-90 przód
- 750 Sport 750S 88-90 tył
- 900 GTS 75-76 przód
- 900 GTS 75-76 tył
- 900 MH - Mike Hailwood R. MH 85 tył
- 900 MH - Mike Hailwood R. MH 85 przód
- 900 S2 Desmo S 85 przód
- 900 S2 Desmo S 85 tył
- 900 SD Darmah 900SD 78-84 przód
- 900 SD Darmah 900SD 78-84 tył
- 906 Paso 89-92 przód
- 906 Paso 89-92 tył
- 1000 MHR - Mike Hailwood R. MH 84-85 przód
- 1000 MHR - Mike Hailwood R. MH 84-85 tył
- 1000 Mille Replica 1000S2 84-85 przód
- 1000 Mille Replica 1000S2 84-85 tył
- 1000 S2 Desmo 85 przód
- 1000 S2 Desmo 85 tył
HOREX
- 80 Rebell - T, Sport 80 L 86- przód
- 80 Rebell - T, Sport 80 L 86- tył
- 560 E 86- przód
- 560 E 86- tył
- 600 Columbus 87- przód
- 600 Columbus 87- tył
INDIAN
- 1700 Chief Blackhawk 10-13 tył
- 1700 Chief Bomber 10-13 tył
- 1700 Chief Classic 10-13 tył
- 1700 Chief Dark Horse 10-13 tył
- 1700 Chief Deluxe 09-13 tył
- 1700 Chief Roadmaster 09-13 tył
- 1700 Chief Standard 09-13 tył
- 1700 Chief Vintage 09-13 tył
LAVERDA
- 500 SFC przód
- 500 SFC tył
- 600 SF2, SF3 74-78 przód
- 600 SFC 86 przód
- 600 SFC 86 tył
- 1000 Executive 83-86 przód
- 1000 Executive 83-86 tył
- 1000 Jota 76-82 przód
- 1000 Jota 76-82 tył
- 1000 RGA 83-86 przód
- 1000 RGA 83-86 tył
- 1000 RGS 83-86 przód
- 1000 RGS 83-86 tył
- 1000 SFC 78-86 przód
- 1000 SFC 78-86 tył
- 1000 TGA 83-86 przód
- 1000 TGA 83-86 tył
- 1200 78-80 przód
- 1200 78-80 tył
MOTO GUZZI
- 750 Enduro 86 przód
- 750 Enduro 86 tył
- 750 NTX LX 86-93 przód
- 750 NTX LX 86-93 tył
- 850 Le Mans I, II VE 75-80 przód
- 850 Le Mans I, II VE 75-80 tył
- 850 Le Mans III VF 81-83 przód
- 850 Le Mans III VF 81-83 tył
- 850 T3, T4 VD 75-83 przód
- 850 T3, T4 VD 75-83 tył
- 850 T5 VR 83-89 przód
- 850 T5 VR 83-89 tył
- 1000 California II VT 82-86 przód
- 1000 California II VT 82-86 tył
- 1000 California III VW 87-93 przód
- 1000 California III VW 87-93 tył
- 1000 California III i.e. VY 90-93 przód
- 1000 California III i.e. VY 90-93 tył
- 1000 Le Mans III VV 79-84 przód
- 1000 Le Mans IV VV 85-91 przód
- 1000 Le Mans IV VV 85-91 tył
- 1000 Le Mans V VV 92-93 przód
- 1000 Le Mans V VV 92-93 tył
- 1000 Mille GT VH 87-94 przód
- 1000 Mille GT VH 87-94 tył
- 1000 S VV 90-93 przód
- 1000 S VV 90-93 tył
- 1000 SP - I VG 78-83 przód
- 1000 SP - II VH 84-87 przód
- 1100 California i.e. KC 94-95 przód
- 1100 California i.e. KC 94-95 tył
- 1100 California i.e. KD 96-00 przód
- 1100 California i.e. KD 96-00 tył
MZ/MUZ
- 125 ETZ 85-92 przód
- 125 Saxon Roadstar 93-98 przód
- 125 Saxon Sportstar 93-98 przód
- 150 ETZ 85-92 przód
- 250 ETZ 81-89 przód
- 251 ETZ 89-94 przód
- 251 ETZ - Kanuni 94-97 przód
- 251 Saxon Fun 89-94 przód
- 251 Saxon Sportstar 89-94 przód
- 251 Saxon Tour 89-94 przód
- 301 ETZ - Kanuni 94-97 przód
- 301 Saxon 91-94 przód
- 301 Saxon Fun 91-94 przód
- 301 Saxon Sportstar 91-94 przód
- 301 Saxon Tour 91-94 przód
- 500 Green Star 97-98 przód
- 500 R 90- przód
- 500 Red Star 97-98 przód
- 500 Saxon 93-98 przód
- 500 Saxon Country 91-97 przód
- 500 Saxon Fun 91-93 przód
- 500 Saxon Tour 91-96 przód
- 500 Silver Star 93-98 przód
MZB
- 125 Horex Regent 96- przód
- 125 MZB RT-Classic 96- przód
NORTON
- Commander 90- przód
- Commander 90- tył
- F-1 90 przód
- F-1 90 tył
- Interpol 2 83 przód
- Interpol 2 83 tył
- Wankel Classic 88 przód
- Wankel Classic 88 tył
TRIUMPH
- 750 Bonneville U.K. 87- tył
- 750 Bonneville U.K. 87- przód