Breakout Atari 1976 Typ: Gra wideo polecam dla fanów ATARI 100% ORYGINAŁ MADE IN USA
Stan skrzyni bardzo ładny ( sprawdzony przez serwis fliperów wyświetla się gra na połowie ekranu wymaga serwisu bez problemu do naprawy, najważniejsze że jest 100% oryginał płyta główna i cała elektronika, znalazłem przy akcji sprawdzenia wrzutnik nowy na monety i monety " 20zł " na dnie automatu ;-) , mocno byłem naciskany przez serwisanta czy nie chce odsprzedać maszyny, poszperałem i okazało się że ma ciekawą historię i jest poszukiwany przez kolekcjonerów na świecie, jeden stoi w muzeum w Niemczech.
troszkę historii o automacie:
Nazwa: Breakout
Producent: Atari
Rok: 1976 Typ: Gra wideo
Gatunek o szerokim uwalnianiu : Monitor z piłką i wiosłem
Orientacja: pionowa
Typ: Raster: Rozdzielczość standardowa
CRT: Czarno-biały z nakładką kolorową
Klasa konwersji: unikalna
gra specyficzna: Pinout Breakout
Liczba jednoczesnych graczy: 1
Maksymalna liczba graczy: 2
Rozgrywka: Naprzemienny
układ panelu
sterowania: Elementy sterujące dla jednego gracza :
Obrotowy: analogowy
Przyciski: 1 [Serve]
Dźwięk: Wzmocniony Mono (jeden kanał)
Style szafek : Koktajl
Breakout został wyprodukowany przez Atari w 1976 roku.
Gra w piłkę i wiosło, w której celem jest zbieranie punktów podczas uderzania piłki w ścianę z cegieł. Po trafieniu płytki znikają, a kule odbijają się.
VAPS Arcade / Coin-Op Breakout Census
Bardzo często - 55 znanych egzemplarzy tego komputera należy do kolekcjonerów Breakout, którzy są aktywnymi członkami. Spośród nich 47 z nich to oryginalne maszyny dedykowane, a 8 z nich to tylko płytki drukowane, które w razie potrzeby kolektor mógłby umieścić w ogólnym przypadku.
Na sprzedaż - Na sprzedaż jest 3 aktywnych członków VAPS z maszynami Breakout . W sprzedaży są 2 aktywni członkowie VAPS z dodatkowymi płytkami drukowanymi Breakout, Poszukiwany - Obecnie 5 aktywnych członków VAPS poszukuje Breakouta .
Ta gra zajmuje 31 miejsce w skali od 100 (100 = najczęściej spotykane, 1 = najmniej popularne) w popularności na podstawie zapisów własności spisu.
Ta gra zajmuje 11 miejsce w skali od 100 (100 = najczęściej poszukiwane, 1 = najmniej popularne) w popularności na podstawie spisu ludności chce listy rekordów.
Kiedy Steve Jobs pracował w Atari, firma pracowała nad stworzeniem gry zręcznościowej Breakout , która wymagała 80 układów scalonych. Im mniej było układów scalonych, tym tańsze byłyby gry, więc Nolan Bushnell, prezes Atari, zaproponował Jobs 750, aby wymyślił projekt, ze 100 bonusem dla każdego układu scalonego, który mógłby zostać wyeliminowany z projektu. Jobs poprosił swojego przyjaciela Steve'a Wozniaka o pomoc w wyzwaniu i zaproponował podzielenie 750, aw ciągu czterech dni i nocy opracowali projekt, który wymagał tylko 30 układów scalonych. Bushnell dał Jobsowi 5000 premii, którą Jobs „podzielił” z Wozniakiem, mówiąc mu, że jest to bonus 700, dając mu „połowę”, lub 350. Woz był zachwycony, ale po latach odkrył prawdę.
Tak się złożyło, że projekt Wozniaka zmniejszył liczbę układów TTL do 42, ale metody produkcyjne Atari nie były w stanie odtworzyć projektu w ten sposób i ostatecznie zastosowali własny projekt, który obejmował około 100 układów TTL. Rzeczywista rozgrywka wyglądała tak samo jak projekt Wozniaka.
Dziedzictwo: Breakout, Super Breakout
automat w kolekcji domowe nie śmierdzący nie pozalewany, wyprzedaż garażowa zmiana kolekcji
START OD 1.00 zł TAKA OKAZJA JEST TYLKO RAZ ZAPRASZAM WSZYSTKICH MANIAKÓW GRY ARCADE
Zdjęcia w galerii aukcji przedstawiają rzeczywisty stan urządzenia!!! FOTKI REALITY