Przedmiotem aukcji jest rower elektryczny :
BOTTECCHIA BE 35 ELEKTRON E-FULL
Cena : 11,449 .-
BE 35 ELEKTRON E-FULL 27,5 "MIDDLE MOTOR
BE35 ELEKTRON to najnowsze zawieszenie E-MTB z pełnym zawieszeniem 27,5 ". Nowa, całkowicie zawieszona rama z przełożeniem osi o średnicy 12 mm i 130 stopni, która nadaje się również do najtrudniejszych tras.
Bottecchia na rok 2018 przedstawia swój nowy projekt ETR 3, nowy środkowy silnik, który wyposaża niektóre z nowych rowerów elektrycznych BeGreen. ETR 3 to naprawdę konkurencyjny i urzekający produkt, z cechami technicznymi na wysokości swoich konkurentów, dzięki doskonałej integracji z geometriami rowerów najnowszej generacji i połączeniem ze zintegrowaną baterią w ramie. Dzięki studiom projektowym przeprowadzonym przez Bottecchia, ETR 3 doskonale nadaje się zarówno do rowerów trekkingowych jak i MTB dzięki możliwości zastosowania innego oprogramowania.
Specyfikacja: Rama Alu, FUL 27,5 zintegrowana bateria, Przerzutka SRAM X59S, Silnik ERT3 36V 250W, Bateria zintegrowana PANASONIC 36V 504Wh, Hamulce taczowe Shimano 315, Opony VEETIRECO MTB 27,5 x 2,60, Rozmiar 44-48, Waga 26 kg, Zasięg od 50 do 150 km
SILNIK
ETR 3 jest centralnym silnikiem, który rozwija moc 250 W i maksymalny moment obrotowy 90 Nm, dzięki czemu zapewnia doskonałe wsparcie i przyspieszenie.
Dzięki technologii opracowanej z wykorzystaniem czujników mocy, prędkości i kadencji, wprowadzono różne ustawienia silnika, aby stworzyć bardziej sportową i urzekającą odpowiedź na użytek OFF ROAD, dzięki czemu możesz bez problemu poradzić sobie z najtrudniejszymi trasami. Bardziej łagodny i stopniowy w użytkowaniu CITY, wspomagający rowerzystę podczas długich podróży, dzięki czemu ten system może być zainstalowany zarówno na rowerach TREKKING, jak i MTB z doskonałymi wynikami.
WYŚWIETLACZ I KONTROLER
Podświetlany wyświetlacz LCD wyświetla wszystkie ważne informacje w jednym miejscu: stan akumulatora, prędkość chwilowa, przebieg i wybrany poziom wspomagania. Możesz także wybrać średnią prędkość, maksymalną prędkość, dystans podróży, całkowitą odległość, czas podróży. Dzięki wysokiemu kontrastowi można go bez trudu odczytać również pod bezpośrednim światłem słonecznym. Sterownik kierownicy został opracowany jako kompaktowy, trwały i łatwy w użyciu. Dzięki niemu możesz kontrolować wszystkie funkcje wyświetlacza i ustawiać różne parametry.
BATERIA
Akumulator, z którym ten silnik jest wyposażony, jest doskonale zintegrowany z ramą, równoważąc jej masy i nadając mu zniewalający i czysty wygląd.
Bateria składa się z ogniw Sanyo firmy Panasonic litowo-jonowych, które dają 36 V i 14 Ah dla łącznej pojemności 504 Wh oraz inteligentnego systemu BMS do gromadzenia danych i przedłużenia życia ogniw. Obudowa, w której znajdują się ogniwa, ma kształt umożliwiający ładowanie baterii bez konieczności wyjmowania jej z ramy.