✅ FABRYCZNIE NOWE GŁOŚNIKI BOSCHMANN
⭐ GŁOŚNIKI ŚREDNIO-NISKO TONOWE + ZWROTNICE + GŁOŚNIKI WYSOKOTONOWE
⭐ PIERŚCIENIE DYSTANSOWE
⭐ REDUKCJE DO FABRYCZNEJ INSTALACJI
✅ Zastosowanie:
- Audi A2 (1999-2002) - tylny panel
- Seat Altea (2004-2015) - drzwi przednie i tylne
- Seat Arosa (1997-2004) - drzwi przednie i tylne
- Seat Cordoba (2002-2009) - drzwi przednie i tylne
- Seat Leon 1 (1999-2005) - drzwi przednie i tylne
- Seat Toledo 2 (1998-2004) - drzwi przednie i tylne
- Seat Toledo 3 (2004-2009) - drzwi przednie i tylne
- Skoda Fabia 1 (2000-2007) - drzwi przednie
- Skoda Fabia 2 (2007->) - drzwi przednie i tylne
- Skoda Octavia 2 (2004-2008) - drzwi tylne
- Skoda Octavia 2FL (2008-2013) - drzwi tylne
- Skoda Roomster (2006-2015) - drzwi przednie
- Skoda Superb 1 (2001-2008) - drzwi przednie i tylne
- Skoda Superb 2 (2008-2015) - drzwi tylne
- Skoda Yeti (2009->) - drzwi tylne
- Volkswagen Bora (1998-2005) - drzwi przednie i tylne
- Volkswagen Bora Variant (1999-2004) - drzwi przednie
- Volkswagen Jetta 4 (1998-2005) - drzwi przednie i tylne
- Volkswagen Golf 4 (1997-2003) - drzwi przednie i tylne (w wersji 3D - tylne boczki)
- Volkswagen Golf 4 Kombi (1999-2006) - drzwi przednie i tylne
- Volkswagen Golf 5 (2003-2008) - drzwi tylne (w wersji 3D - tylne boczki)
- Volkswagen Golf 6 (2008-2012) - drzwi przednie i tylne
- Volkswagen Passat B5 (1996-2005) - drzwi przednie i tylne
- Volkswagen Passat CC /B6 (2008-2012) - drzwi tylne
- Volkswagen Polo 4 (2001-2009) - drzwi przednie i tylne
- Volkswagen Scirocco 3 (2008->) - drzwi przód i tylne boczki
- Volkswagen Tiguan 1 (2007-2015) - drzwi tył
- Volkswagen Touran (2003->) - drzwi przednie i tylne
- Volkswagen EOS (2005->) - drzwi przednie
✅ 2-drożny odseparowany system audio.
Komplet 4 głośników odseparowanych zwrotnicą. Głośniki średnio-nisko-tonowe o średnicy 16cm i oddzielne małe głośniki wysoko-tonowe tworzą szerokopasmowy system, który najlepiej spisuje się w samochodach gdzie fabrycznie w drzwiach znajdowały się głośniki basowe, a na górze w obudowie klamek, lusterek, na słupku lub podszybiu znajdowały się tzw tweetery - głośniki wysoko-tonowe.
System odseparowany gra zdecydowanie lepiej od pojedynczego głośnika szerokopasmowego z tweeterem na słupku. Dzieje się tak dlatego, że wysokie tony są kierunkowe i ludzkie ucho słyszy je najlepiej, kiedy głośnik wysoko-tonowy znajduje się na wysokości ucha, a nie jest tłumiony na wysokości kolan lub jeszcze niżej w drzwiach samochodu.
Głośniki nisko-tonowe mogą znajdować się niżej, ponieważ niskie tony nie są kierunkowe i bas słychać nawet z bagażnika samochodu.
Opierając się na takiej wiedzy konstruktorzy samochodów już od 20 lat oferują auta z systemami odseparowanymi, które grają zwyczajnie lepiej.
✅ PARAMETRY TECHNICZNE:
⭐ Specyfikacja głośników średnio-nisko-tonowych:
- Moc RMS: 50W
- Moc MAX: 200W
- Pasmo akustyczne: 28Hz-5.000Hz
- Dynamika audio: 91dB
- Impedancja cewki: 4 ohm
- Kosz głośnika: odlew aluminium
- Głębokość montażowa: 46mm
⭐ Specyfikacja głośników wysoko-tonowych:
- Średnica membrany: 25mm
- Średnica obudowy: 45mm
- Pasmo akustyczne: 5000Hz-58000Hz
- Dynamika audio: 91dB
- Impedancja cewki: 4ohm
- Membrana: tytanowa
- Magnes: neodymowy
✅ Oferowany zestaw składa się z komponentów pokazanych poniżej:
⭐ 2 x głośnik średnio-nisko-tonowy
⭐ 2 x głośnik wysoko-tonowy
Tweeter wysoko-tonowy należy przed montażem w fabrycznym miejscu wyjąć z ozdobnej ramki. Ponieważ jest to uniwersalny (okrągły) tweeter trzeba go po zamontowaniu w fabrycznym miejscu zabezpieczyć klejem.
⭐ 2 x zwrotnica 2 drożna 12dB/Okt z regulacją sopranu
⭐ 1 x komplet okablowania
⭐ 2 x dystanse ABS
⭐ 2 x redukcje do fabrycznej instalacji w drzwiach