Ładowarka do akumulatorów BOSCH 0 189 999 03M
Najważniejsze informacje:
Stan: Nowy
EAN Produktu: 4047024610569
- Model: C3
- Do akumulatorów: V6 V, 12 V
- Typy akumulatorów
- Akumulatory ołowiowo-kwasowe
- AGM
- EFB
- Żelowe
- Otwarte
- VRLA (akum. z zaworami)
- Pojemność ładowanego akumulatora
- 6 V: 1,2 Ah -14 Ah
- Ah12 V: 14 Ah - 120 Ah
- Dostępne programy ładowania
- Tryb 1 | 6 V (ładowanie)
- Tryb 2 | 12 V (ładowanie motocykla)
- Tryb 3 | 12 V (ładowanie samochodu)
- Tryb 4 | 12 V (ładowanie zimą, AGM)
- Gwarancja: 24 miesiące
- Przyłącze 230V: wtyk płaski EU; izolacja gumowa H05RN-F, 2 x 0.75 mm² - dług. ~ 190cm
- Przyłącze 12V: 2 x 1.5 mm², dług. ~190 cm. stalowe, izolowane
- Ładowanie: 4 warianty, automatyczne
- Elektronika: sterowanie cyfrowe
- Zasilanie: 220-240V, 50/60 Hz
- Napięcie wyjściowe: nominalnie: 6/12V
- Prąd ładowania: 3.8A lub 0,8 +/- 10%
Ładowarka Bosch C3M umożliwia szybkie i pewne ładowanie akumulatorów do samochodów osobowych, motocykli, motorowerów i skuterów wyposażonych w instalację 6V oraz 12V.
Zalety
- Do wszystkich rodzajów akumulatorów ołowiowo-kwasowych: Proste i bezpieczne ładowanie lub podtrzymanie napięcia
- Funkcja pamięci zapisuje ostatnie ustawienie urządzenia
- Funkcja samokontroli - poprawa bezpieczeństwa
- Ochrona przed kurzem i wodą (IP 65)
- Ergonomiczne w obsłudze i wyjątkowo łatwe w użytkowaniu – otrzymały wyróżnienie „honourable mention 2011” w konkursie Red Dot Design Award
- Solidne i niezawodne
Funkcja pamięci (C3, C7)
W przypadku odłączenia ładowarki od zasilania lub odpięcia przewodów doprowa-dzających prąd od akumulatora ładowarka zapisze w swojej pamięci dane z ostatniego ładowania. Gdy ponownie podłączymy przewody urządzenia do akumulatora, łado-warka wznowi proces ładowania, automa-tycznie wybierając odpowiedni tryb
Kabel ze złączem wtykowym (C3, C7)
Przewód doprowadzający prąd do akumulato-ra w ładowarkach C3 i C7 składa się z dwóch części połączonych złączem wtykowym. Jeśli często ładujemy akumulator, możemy przy-kręcić na stałe przewód do klem akumulatora i rozłączać go za pomocą wtyczki. Ponowne podłączenie ładowarki wymaga tylko połącze-nia obu części przewodu.
Zabezpieczenie przed zwarciem
Dzięki zabezpieczeniu przed zwarciem do zacisków ładowarki nie zostanie doprowadzone napięcie, gdy nie są one podłączone do biegu-nów akumulatora lub gdy zostały podłączone nieprawidłowo. Zapobiega to możliwym uszko-dzeniom elektroniki pojazdu i ładowarki. Dzięki temu można bez ryzyka ładować akumulatory, nie wymontowując ich z samochodu