Aukcja dotyczy sprzedaży sprzęgła hydrokinetycznego do pojazdów marki: Bomag
BEZ LIMITU KILOMETRÓW!
Lista zastosowań na dole aukcji.
Klikając "Kup Teraz" na naszych aukcjach dokonujesz bezpiecznego zakupu usługi, jesteś chroniony przez:
- PROGRAM OCHRONY KUPUJĄCYCH
Proces regeneracji:
Otwarcie
- Przed rozpoczęciem procesu regeneracji obudowa sprzęgła hydrokinetycznego jest rozcinana.
Mycie
- Nasz specjalista po rozcięciu obudowy sprzęgła hydrokinetycznego wyjmuje wszystkie elementy i dokładnie je oczyszcza pod wysokim ciśnieniem, z resztek okładzin czy też opiłków metalu.
Profesjonalne sprawdzenie
- Po dokładnym wyczyszczeniu wszystkich elementów nasz specjalista ocenia ich stan techniczny.
Wymiana części na nowe
- Wszystkie elementy które są zużyte wymieniane są na nowe. Każdorazowo niezależnie od stopnia zużycia elementu "lock up'u" zostają wymieniane na nowe oryginalne.
Spawanie
- Kiedy sprzęgło hydrokinetyczne posiada już nowe elementy wewnątrz i zostanie złożone nasz specjalista montuje je na wyłącznie przeznaczonym do tego celu automacie spawalniczym gdzie spawane jest z wysoką precyzją.
Testy zanurzeniowe
- Aby upewnić się co do dokładności i szczelności wykonanego spawu, każde sprzęgło hydrokinetyczne poddawane jest testom zanurzeniowym w specjalnym roztworze, który pozwala na wykrycie nawet najmniejszych pęcherzyków powietrza.
Testy pomiarowe
- Następnie po testach zanurzeniowych sprawdzamy czy wymiary zespawanego sprzęgła hydrokinetycznego mają odpowiednią wartość. Pomyłka rzędu 1mm mogła by się przełożyć na nieprawidłowe zamontowanie a w dalszym okresie czasu wadliwą pracę. Dlatego wolimy się upewnić, że dany konwerter posiada odpowiednie wymiary po złożeniu.
Dynamiczne wyważanie
- Ostatnim elementem procesu regeneracji jest dynamiczne wyważanie konwertera. Jest to niezbędne aby wykryć jakiekolwiek niedowarzenia które mogą przełożyć się na wibracje podczas pracy. Dlatego jeśli sprzęgło hydrokinetyczne nie przejdzie tego testu, nie jest wysyłane do klienta.