Bocialarka 2.0 na SSC U, uchwyt. ład, ogniwa FV (523650923)



Sprzedano za: 210,00 zł

Zakończona o 11:17 dnia 20.01.2009 r.

Kategoria: Oświetlenie rowerowe
Lokalizacja: mazowieckie


Zobacz aktualne oferty
aktualne przedmioty sprzedającego

Parametry

Waga (gramy)
220000

oferta nr 523650923


Opis

Witam. Tym razem oferuję latarkę zbudowaną na diodzie pochodzącej od polskiego dystrybutora Seoul Semiconductor P4 rank U1 z selekcją niskiego Vf diody (gwarancja dłuższego liniowego świecenia latarki pełną mocą!) . Dioda ta generuje  220-230lm światła przy prądzie 1A.

Jest to wersja 2.0 w której wyeliminowano zdarzające się wcześnie sporadycznie problemy z przełączaniem się trybów na dołkach i wybojach jadąc rowerem (jest pod tym względem dokładnie testowana) oraz zastosowano emiter z pewnej, polskiej dystrybucji  selekcjonowany pod kątem niskiego napięcia przewodzenia oraz barwy światła (większa sprawność lm/W pobieranej energii). Inną zmianą jest zastąpienie szybki szklanej szybką ze specjalnej optycznej plexi 2mm grubości (wycinanej laserowo na zamówienie) odpornej na pęknięcia przy upadku. Kluczową zmianą jest również modyfikacja sterownika uProcka na tryby jak poniżej:

65%/100%/40%/10%/mrygające miejskie (przygasające ~15%).


Zmiany trybów dokonujemy szybkim wyłączenie/włączeniem latarki (najwygodniej bez wykonywania pełnego klicku a tak zwanym miękkim). Tryby posiadają pamięc po 1sek. więc po używaniu latarki przez min ten okres bądz dłużej po kolejnym włączeniu latarka włączy się w ostatnio użytym trybie.

Latarka oparta jest na moim własnym projekcie i przy w pełni naładowanym ogniwie 18650 (w trybie high) w układzie diody płynie prąd ~ 1A a dioda generuje ponad 220 lumenów światła. Tak wyżyłowane parametry pracy udało się uzyskać dzięki wykorzystaniu solidnej aluminiowej obudowy latarki również jako części radiatora odprowadzającego ciepło (główna cześć chłodząca wykonana jest z miedzi). Obudowa z aluminium, bardzo wytrzymała. Latarka jest zasilana ładowalnym akumulatorkiem Li-Ion typu 18650 (2 szt. W ZESTAWIE RAZEM Z AUTOMATYCZNĄ ŁADOWARKĄ DSD). W latarce zastosowano kolimator 15st który (sprawdza się idealnie jako oświetlenie rowerowe).


Różne tryby są przydatne chociażby z racji, że nie zawsze potrzebujemy świecić pełną mocą latarki (przykładowo w nocy aby uniknąć oślepienia). Tryb 65% wystarcza spokojnie do jazdy w nocy a jest oszczędniejszy i zapewnia dużo dłuższa pracę na naładowanym ogniwie. Tryb "mrygający" to świetna sprawa sygnalizacyjna do jazdy w mieście pobierając przy tym znikomą ilość energii z ogniwa/


UWAGA: W POZOSTAŁYCH AUKCJACH DOSTĘPNY TAŃSZY KOMPLET IDENTYCZNEJ LATARKI Z PROSTĄ ŁADOWARKĄ Li-Ion!




NA DOLE AUKCJI LINK DO PORÓWNANIA LATARKI ZE SCOLO ORAZ CatEye HL-EL500G.

Oto jak świeci w nocy. Tryb High. Markery odblaskowe ustawione co 5m od siebie począwszy od latarki. Ostatni znajduje się 20m od lampki.









Miedziany radiator wewnątrz latarki występuje na całej długości korpusu:

 




CHARAKTERYSTYKA PRODUKTU:


Zasilanie: Jeden akumulator typu 18650 

Optyka: Kolimator 15st. (idealna wiązka światła na rower)

Korpus: korpus aluminium, środek miedziany

Siła światła: 220 lumenów (jasność-regulowana - różne tryby świecenia )

Źródło światła: 1 dioda SSC P4 rank U1 H selekcjonowany pod względem niskiego Vf (w praktyce większa sprawność energetyczna diody - więcej światła/dłużej liniowo w funkcji czasu) Emiter jest pewnego pochodzenia z oficialnej polskiej dystrybucji a nie z chińskiego marketu w standardzie praktycznie sprzedającego co innego niż pisze.

Żywotność diody: 50 000 godz.

Czas pracy zależy od wybranego trybu świecenia (w trybie high 2,5 - 3 godziny). W trybie 65% spokojnie 4 godziny.

Wymiary: 10.5cm (długość) x 2,5cm (średnica) (głowica średnica 3 cm) 

Waga: ~200gram z ogniwem.

Kolor: czarny

W skład zestawu wchodzi:

- Latarka
- Smyczka na kciuk,
- 2 szt. firmowych, przetestowanych ogniw 18650 o pojemności 2200mAh!!!
- Automatyczna ładowarka DSD
- Uchwyt rowerowy
- Pokrowiec mocowany do paska bądź plecaka.

- Dowód sprzedaży w postaci faktury VAT
- Pisemna gwarancja na okres 1 roku.



ŁADOWARKA W ZESTAWIE (instrukcja obsługi załączona w przesyłce):




Specyfikacja

Wejście: AC 110-240V 50/60Hz

Wyjście: DC 5V 700mA

Mikroprocesor: kontrolowane odcięcie zasilania

Masa: 132g

Działa z akumulatorami: 16340, CR123A, 18650, 17650

Zestaw ładowarki: pudełko, ładowarka,firmowy zasilacz sieciowy(mini)

 

Czas ładowania w zależności od pojemności

 

Pojemność

Czas ładowania

Jednego akumulatora

Dwóch akumulatorów

450mAh

1h

2h

750mAh

1,6h

3,2h

1000mAh

2,2h

4,4h

2200mAh

4,8h

9,6h

 

Wzór ogólny: ( Pojemość x 1,5 ) / 700 [wynik w godzinach]


Czasy podane są dla ogniw rozładowanych do najniższego pułapu napięcia pracy tj. 2,8V (co w praktyce zdarza się bardzo rzadko i ładowanie ogniwa średnio rozładowanego trwa o wiele krócej.

Uniwersalny uchwyt rowerowy, przykręcany do kierownika:

 

 

Bardzo praktyczny ochronny pokrowiec nylonowy idealnie pasujący do latarki:



TERAZ PREZENTACJA LATARKI W PRAKTYCE:





Mam również już grono zadowolonych klientów z Allegro (komentarze).  Pamiętajcie że kupując u mnie dostajecie towar o pewnych parametrach (dbam o to żeby ludzie szanowali i polecali moją pracę) oraz komplet akcesoriów użytkowych (koniec z dokupowaniem co jakiś czas baterii do latarki)! Przez małe gabaryty zmieścimy ją w każdej kieszeni i nie obciąży nas dodatkowo np. na szlaku. Super sprawa w turystyce, dla grotołazów, jako wyposażenie samochodu etc. I jeszcze na zakończenie: Nie odpowiadam za uszkodzenie wzroku powstałe w wyniku naświetlenia nią oczu - radzę nie próbować...

 

Jeśli chodzi o ogniwa Li-Ion 18650 (zdjęcia w opisie są tylko poglądowe) to pochodzą one z demontażu niesprawnych elektronicznie, firmowych baterii laptopowych (dokłądnie marki HP). Ogniwka są przeze mnie osobiście testowane i tylko sprawne są wysyłane (niesprawne, nietrzymające parametrów są wyrzucane). Marki ogniw zdarzają się różne: Panasonic, LG, Samsung, Hitachi, Sony ale wszystkie mają fabryczną pojemość 2200mAh.

 

Koszt wysyłki tylko po przelewie 8zł (polecony-priorytet).


UWAGA: WAŻNA INFORMACJA. Z RACJI MOCNIEJSZYCH OGNIW, KTÓRE DŁUŻEJ GENERUJĄ DUŻY PRĄD (w zależoności od trybu) OK. 1A  TEMPERATURA OBUDOWY MOŻE BYĆ WYCZUWALNIE CIEPŁA (ZALEŻY TEŻ OD TEMPERATURY OTOCZENIA) I JEST TO ZJAWISKO ZUPEŁNIE NORMALNE.


Dodatkowo każda latarka przed wysłaniem jest "wygrzewana" przez 2 godziny aby zapewnić nabywcy sprawny towar bez wad fabrycznych


Proces wygrzewania latarek:


DLA NIEDOWIARKÓW: PROSZĘ PRZECZYTAĆ MOJE KOMENTARZE ZA SPRZEDANE LATARKI:)


Wszystkich zainteresowanych tematyką LED, latarek i wszelakich innych świecideł zapraszam na nasze forum www.swiatelka.pl


Latarka w trybie high (reflektor IMS20mm):





Porównanie mojej latarki z innymi ogólnie dostępnymi latarkami dedykowanymi jako oświetlenie rowerowe:

http://www.swiatelka.pl/viewtopic.php?p=9760#9760


Zestawienie pozwalające porównać różne modele latarek świecące w tych samych warunkach:

http://dominik.magma-net.pl/mod/

Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu.