Auto zostało zarejestrowane w Polsce we wrześniu 2013. Przy zakupie licznik zweryfikowany po VIN wskazywał 149.000km. Samochód został zakupiony na licytacji po leasingowych aut w Belgii. Z ważniejszych napraw wykonano:
- regenerację skrzyni rozdzielczej około 40tyś km temu
- wymieniono oryginalny blaszany kolektor wydechowy na żeliwny (wada fabryczna w tych autach) - stary był popękany
- usunięto klapki w silniku - już nie wpadną
- przeprowadzono regeneracje turbiny
- samochód posiada 3.000 km temu wymienione oleje (w tym olej skrzyni biegów) wraz z klockami i tarczami z przodu
- koło pasowe wymieniono na wzmocnione 20.000km temu
- wymieniono z tyłu sprężyny na nowe oryginalne
Na część wymian posiadam dokumentację - za późno pomyślałem żeby tego pilnować
Do samochodu są dołączone oryginalne dywaniki welurowe oraz komplet opon zimowych (spokojnie na nich można jeszcze pojeździć). W samochodzie zainstalowany został emulator zmieniarki CD (odtwarzanie mp3). Oryginalna zmieniarka CD jest, tylko została odłączona. Radio posiada wejście na 1 płytę CD.
Samochód posiada czarną podsufitkę. Dynamiczne (doświetlanie zakrętów) Xenony z funkcją automatycznego zapalania dzień/noc.
Osobiście bym go nie sprzedawał, gdyż nie po to zrobiłem nie dawno serwis i co najważniejsze dobrze się nim jeździ. Jednakże dostałem auto służbowe i BMW by tylko stało nie używane, a chciałbym go oddać w dobre ręce.
Dopuszczam możliwość sprawdzenia pojazdu na stacji diagnostycznej. Przegląd wykonano ostatnio 05.09.2018. OC opłacone 05.09.2018.