Oferujemy short block silnika N55D30 A i B zregenerowany przy użyciu nowego układu korbowego.
Short blocki są dostępne od ręki "na wymianę" uszkodzonego short blocku. Przyjmujemy w rozliczeniu tylko i wyłącznie short blocki w których nie doszło do urwania korbowodu ani zatarcia panewek głównych. Nie przyjmujemy w rozliczeniu bloków z usuniętym polem numerowym lub z przebitymi numerami.
Posiadamy wszystkie wersje bloku N55 od początku produkcji, przez modele, moce i roczniki. Dla uniknięcia pomyłek, zawsze prosimy o przesłanie numeru nadwozia i budujemy silnik pod konkretny numer VIN.
Nasze silniki odpowiadają parametrami pracy silnikowi fabrycznie nowemu i parametry te są objęte gwarancją.
Oferta obejmuje blok silnika uzbrojony w układ korbowo tłokowy. Nie jest to oferta sprzedaży całego silnika.
Info 533!504!266 zamowienia(małpa)pansilnik.pl
Dlaczego nasz silnik?
Jesteśmy wyspecjalizowani tylko w budowach silników i nie naprawiamy nic innego. Mamy ścisły podział ról i każdy pracownik odpowiada tylko za określony proces. Posiadamy pełne zaplecze pomiarowe średnic wewnętrznych i zewnętrznych, porządne narzędzia do obsługi silników i profesjonalny węzeł myjący. Pracujemy na częściach oryginalnych lub zamiennikach porządnych firm. Od lat mamy tych samych dostawców towarów i usług.
Każdy nasz silnik posiada dokumentację elektroniczną którą możemy udostępnić nawet za kilka lat. Proces budowy każdego silnika jest filmowany a nagranie przechowywane 12 miesięcy. Każdy nabywca wprowadzany jest do systemu i przypisany do silnika o konkretnym numerze. Przez cały okres gwarancji w dowolnym momencie udostępniamy możliwość obejrzenia procesu budowy zakupionego silnika.
Modyfikujemy też silniki pod większe moce lub pod określone parametry. Takie modyfikacje również objęte są gwarancją.
Oferta dotyczy tzw. short blocku do którego musisz we własnym zakresie zamontować głowicę i rozrząd. Nie budujemy całych silników N55 i nie zbudujemy go specjalnie dla Ciebie. Nasza oferta obejmuje tylko w pełni zregenerowany short block który odpowiada parametrom fabrycznie nowemu.
W short blockach N55 wymieniamy na fabrycznie nowy wał korbowy BMW OE. Nie montujemy używanych wałów nominalnych ani nie montujemy tzw. wałów po szlifie.
Mamy specjalistyczne narzędzia do obsługi silników, pełne zaplecze pomiarowe, dokumentację techniczną silników BMW i 4 etapowy węzeł myjący. Nasze silniki są czyste przez co nie lakierujemy ich na srebrno. Każdy silnik jest składany zgodnie z dokumentacją BMW. Kupujesz silnik z profesjonalnej firmy gdzie od lat silniki BMW składa jeden i ten sam pracownik.
Blok silnika jest regenerowany w obszarze wszystkich płaszczyzn roboczych. Podczas budowy silnika N55 wykonywanych jest przynajmniej 12 różnych pomiarów.
Do budowy silnika używamy części dobrej jakości. Montujemy nowe śruby bloku i nowe panewki. Nie używamy części z Chin, Turcji czy Indii.
Płaszcz każdego tłoka pokrywamy warstwą przeciwcierną co redukuje opory podczas pracy tłoka. Silnik z takimi tłokami jest mniej podatny na zjawisko piston slap. BMW oryginalnie nie stosuje tej technologii w tym silniku.
Oprócz regenerowanych tłoków, do budowy silnika używamy zawsze kompletu nowych korbowodów. Pozwala to zachować tą samą wysokość wykorbień co bezpośrednio wpływa na kulturę pracy silnika.
Tuleje cylindra są honowane a tłok jest uzbrajany w nowe pierścienie. Płaszczyna bloku jest splanowana.
Wykonujemy też modyfikacje silników pod tzw. chip tuning. Widoczny na zdjęciach miedziany kolor tłoków, to warstwa ceramiki. Tłoki poryte ceramiką to opcja dodatkowo płatna. Oferta którą oglądasz obejmuje blok z tłokami których denka nie zostały pokryte ceramiką. Podejmujemy się też "grubszych" modyfikacji pod tuning i taki silnik również objęty jest gwarancją. Zakres prac zawsze uzgadniany jest z firmą która będzie dokonywała zmian w oprogramowaniu silnika.
Udzielamy 12 miesięcznej pisemnej gwarancji bez limitu kilometrów.
Nie uzależniamy gwarancji od montażu głowicy w ASO BMW i wymiany połowy części w komorze silnika.
Kamera która rejestruje budowę silnika, filmuje także wskazania momentów użytych do skręcania silnika i cały zakres pracy montera, włącznie z pomiarami kontrolnymi i oporami obrotowymi układu korbowo-tłokowego.
Każda reklamacja rozpatrywana jest w naszej firmie z udziałem naszego ubezpieczyciela, kupującego lub osoby przez niego upoważnionej.
Usterka zostanie usunięta max. 7 dni od daty oględzin silnika przez naszego ubezpieczyciela.
Oferta jest przeznaczona dla osób które potrafią zamontować głowicę i rozrząd. Jeżeli nie masz pewności, że potrafisz wykonać te czynności poprawnie to poszukaj oferty sprzedaży całego silnika.