Kupujesz auto od miłośnika motoryzacji!
BMW M5 Individual
Historia pojazdu:
- produkcja: 02.2020
- I rejestracja 04.2020
- I właściciel - NIE DEMO!!!
- przebieg: 9000km
- absolutnie bezwypadkowy, perfekcyjny
- wersja po liftingu wnętrza - nowe zegary i system multimedialny
Pakiety serwisowe i gwarancyjne:
- pakiet serwisowy Service Inclusive 5 lat / 100.000 km (darmowy serwis)
- pakier Repair Inclusive 4 lata / 200.000 km (gwarancja)
Wyposażenie ponadstandardowe:
- lakier niebieski Marina Bay
- felgi 20" M Double Spoke 706 Bicolor
- hamulce karbonowo ceramiczne M
- sportowy układ wydechowy M
- szklany dach elektrycznie otwierany
- przyciemniane szyby
- dostęp komfortowy
- wnętrze BMW Individual Merino Caramel o pełnym zakresie
- wielofunkcyjne fotele przednie M z aktywną wentylacją
- podsufitka BMW Individual Alcantara Anthracite
- listwy wewnętrzne carbon o ciemnej strukturze
- aplikacje ceramiczne na elementach obsługi
- ogrzewanie kierownicy
- wielofunkcyjny kluczyk z wyświetlaczem LCD
- systemy asystujące kierowcy PLUS
- asystent parkowania PLUS
- head up display
- HiFI Harman Kardon Surround Sound
- i dziesiątki innych
Modyfikacje zabezpieczające:
- pakiet zabezpieczenia najwyższej jakości folią bezbarwną XPEL - tzw. full front: zderzak przedni, maska, błotniki, lusterka, dach, progi
- całość pokryta powłoką ochronną ceramiczną GTechniq z 5 letną gwarancją
- pakiet zabezpieczenia el. plastikowych wnętrza wraz z wyświetlaczem bezbarwną folią XPEL
- impregnacja najlepszymi na rynku środkami całości tapicerki skórzanej
- zabezpieczenie przednich reflektorów folią przyciemniającą 30%
- zabezpieczenie tylnych lamp folią przyciemniającą 50%
- znaczki na masce i klapie bagażnika przyciemnione folią
- lotka na klapie bagażnika oklejona na czarno
- powyższe usługi wykonane w renomowanej firmie detailingowej AUTO KLINIKA KRAKÓW
- koszt 15.000 zł
Modyfikacje wizualne:
- przednie nerki oryginalne M5 czarne z połyskiem
- skrzela błotników przednich oryginalne M5 czarne z połyskiem
- znaczek na tylną klapę oryginalny M5 czarny z połyskiem
- koszt 2000 zł
Finanse:
- cena katalogowa: 717.045 zł brutto
- cena modyfikacji: 17.000 zł brutto
- cena sprzedaży: 549.000 zł brutto
- odstępne: 79.000zł netto (do wrzucenia w całości w koszty!!!)
- rata miesięczna: 6350zł netto (pozostały 41 raty)
- wykup: 130.000zł netto (do wrzucenia w całości w koszty - osobna transakcja księgowa bez liczenia proporcji!!!)
- mój agent załatwia wszystkie formalności cesji leasingu, wystarczy dostarczyć dokumenty
- zgoda na ubezpieczeni zewnętrzne
Samochód zamówiłem do produkcji nowy i użytkuję go od pierwszych km, co oznacza, że został przeze mnie dotarty przez pierwsze 2000km z prędkościami obrotowymi do 3000 obr/min. Przeszedł pierwszy serwis, czyli wymianę oleju w silniku wraz z filtrem oraz oleju w moście.
TO NIE BYŁ SAMOCHÓD DEMO, który jak wiadomo klienci mordują od samego początku.
Auto konfiugorwałem osobiście i każdy element wyposażenia został dokładnie przemyślany.
Dlaczego nie Competition? Każdą z wersji dzięki uprzejmości dealera jeździłem cały dzień. Oprócz ZNACZĄCEJ utraty komfortu resorowania nie zauważyłem żadnych sensownych różnic pomiędzy obydwoma modelami. Dla mnie Competition do jazdy na codzień jest nieakceptowalne, a zwykła wersja jest naprawdę komfortowa. Pod względem dynamiki na drogach publicznych nie ma róznicy. Może na torze, nie wiem, nigdy nie byłem.
Dlaczego hamulce karbonowo-ceramiczne? Ponieważ w aucie, które przyspiesza w 3s do 100km/h a do tego kompletnie nie czuć w nim prędkości żadna inna opcja nie wchodzi w grę. Testowałem zwykłe hamulce M, zgrzały się po 3-krotnym hamowaniu na autostradzie z większej prędkości. Poza tym nie pylą, wyglądają jak milion $ i nie wydają żadnych dźwięków, jak to można przeczytać w „internetach“. POEMAT!
Dlaczego dach szklany, a nie karbonowy pełny? Żeby móc słuchać myzyki z dokupionego systemu wydechowego M. Poza tym światło wpadające przez dach pięnie doświetla karmelowe wnętrze, co robi piorunujące wrażenie. Na koniec dach karbonowy rozwrastwia się przy próbie ściagnięcia folii ochronnej, a takie zabezpieczenie jest konieczne, jeżeli nie chcemy szybko nabawić się dziur od kamyczków.
Samochód nie ma żadnych wad ukrytych, nie mam też noża na gardle i nie potrzebuję się go pozbywać, więc proszę nie dzwonić z niedorzecznymi propozycjami. Kocham samochody, zauroczyłem się już kolejnym, choć tym jeździ mi się fenomenalnie.
Kontakt:
- tel. 504 104 182 - 7 dni, 9:00 - 19:00