BMW wypuszczając na rynek serię 5 E39, chyba samo nie było świadome, jak bardzo odmieni tym modelem świat motoryzacji. Zaprezentowany w 1995 roku samochód stał się wzorem wzornictwa, jakości wykonania i ergonomii wśród samochodów segmentu D.
W 1998 roku do wcześniej oferowanych wersji dołączyła najmocniejsza odmiana M5 wyposażona w prawie 5-litrowy, wolnossący silnik V8 o mocy 400 koni mechanicznych i aż 500 niutonometrów.
Pozwalało to blisko ćwierć wieku temu na przyśpieszenie do pierwszej „setki” w zaledwie 5,3s oraz prędkość maksymalną tradycyjnie ograniczoną do 250 km/h.
W porównaniu do największego konkurenta czyli Mercedesa E55 AMG BMW nie było tylko szybkim i pięknie brzmiącym pożeraczem autostrad, ale równie dobrze czuło się na krętych drogach i torach wyścigowych. Charakter M5 świetnie oddaje precyzyjna, manualna skrzynia biegów Getrag przekazująca moc tylko na tylne koła, większe hamulce, niższe i twardsze zawieszenie i precyzyjny układ kierowniczy. Jako ciekawostkę można dodać, że z uwagi na ogromny silnik, który ledwo mieścił się pod maską E39, M5-tka jako jedyna otrzymała ślimakową przekładnię kierowniczą, ponieważ tradycyjna zębata była zbyt duża. Mimo to niemiecki producent tak dostroił podwozie, że kierowca doskonale wie co dzieje się z pojazdem i może czerpać masę frajdy z jazdy.
Seria 5 na swoim wyposażeniu posiada wszystko, co może być potrzebne do wygodnego podróżowania, a brak nowoczesnych „wodotrysków” nadrabia jakością wykonania. Nawet po dwóch dekadach, gdy zajmiemy miejsce w kabinie, wszystko wydaje się bardzo solidne złożone i po prostu działa.
Już standardowe wersje dzięki swoim pięknym, prostym i klasycznym liniom nadwozia mogą się podobać, natomiast dodatki M gmbh w formie poczwórnego wydechu, subtelnego pakietu ospojlerowania, owalnych lusterek i przede wszystkim szerokich, 18-calowych felg sprawiają, że E39 M5 już zawsze będzie przykładem tego, jak powinien wyglądać sportowy sedan. Potwierdzają to stale i szybko rosnące ceny tych egzemplarzy na rynku wtórnym.
Prezentowana oferta stanowi przykładową propozycję importu samochodu z Japonii. Cena zamieszczona w ogłoszeniu jest przewidywaną ceną zakupu samochodu bez zawartych kosztów transportu i rejestracji.
Jesteśmy w stanie znaleźć niemal każdy model samochodu w dowolnej konfiguracji.
W celu ustalenia dokładnych szczegółów prosimy o bezpośredni kontakt z naszymi doradcami.
Wszystkich zainteresowanych bardzo prosimy o kontakt telefoniczny pod numerem
662-741-696 w godzinach 08:00-19:00 w dni robocze. Zwracamy się z uprzejmą prośbą o
wcześniejszy kontakt w celu potwierdzenia dostępności pojazdu oraz oględzin. Z uwagi na
najwyższą jakość obsługi klienta, która jest dla nas najważniejsza, każde spotkanie
umawiamy indywidualnie na konkretny dzień oraz godzinę.
Informacje umieszczone na stronie internetowej służą jedynie celom informacyjnym. Nie
stanowią ofert w rozumieniu przepisów Kodeksu Cywilnego oraz opisu towaru ani
zapewnienia w rozumieniu art. 4 Ustawy z dnia 27 lipca 2002 roku o szczególnych
warunkach sprzedaży konsumenckiej. Indywidualne uzgodnienie właściwości i specyfikacji pojazdu następuje przy sprzedaży auta. Oferta dotyczy tylko jednej sztuki pojazdu. Ogłoszenie nie stanowi oferty w rozumieniu art. 66 1 kkc. Ogłoszenie stanowi zaproszenie do zawarcia umowy w rozumieniu art. 71 kc.