Do sprzedania mam replikę BMW e30 M3 Evo2. Od wielu lat siedzimy mocno w motorsportcie przygotowujemy auta do sportu, modyfikujemy silniki do sportu... zbudowaliśmy wiele replik sportowych samochodów, głównie Lotusa Seven, Tiger Cat E1, Tiger Avon czy Caterham z zestawu do montażu itp... i zawsze gdzieś tam z tyłu głowy chodziło mi zbudowanie repliki BMW e30 M3. Okazjonalnie udało mi się kupić kupić piękne, zdrowe e30 z 1990r. Z oryginalnym przebiegiem (180.000km) od pierwszego właściciela. Postanowiłem przebudować to auto na replikę BMW e30 Evo 2. Zależało mi na dopracowaniu szczegółów, przebudowa samego nadwozia kosztowała mnie ponad 30.000 zł, nie wspominając już o kosztach odbudowy i modyfikacji zawieszenia, czy układu hamulcowego. Wszystko składałem na nowych częściach. Auto nie wymaga nakładu finansowego. Badanie techniczne ważne jest do maja 2019, ubezpieczenie również. Całe nadwozie jest po kompleksowej blacharce, przebudowie na Evo 2, nowy lakier, całe podwozie zostało zakonserwowane. Laminaty bardzo dobrej jakości (Plastil). Drzwi, maska, oraz pas tylni – oryginał. Spojler tył z regulowaną lotką z carbonu. Autko ma elektryczne lusterka, szyberdach. Zamontowany short shifter. Wnętrze auta pozostało oryginalne, jest w pięknym stanie. Do auta dorzucam dwa komplety foteli (2 kubełki i 2 oryginały). Zamontowałem kierownicę z nabą Sparco. Cały układ hamulcowy zmontowany na nowych częściach. Przedni układ hamulcowy: Zaciski przednie Brembo Porsche 911/996 po pełnej regeneracji z roczną gwarancją, nowe adaptery 300mm.de, nowe tarcze hamulcowe nawiercane i nacinane Rotinger (300mm/ siada felga 15''), nowe klocki hamulcowe Ferodo, nowy zestaw montażowy do zacisków Brembo, wszystkie przewody hamulcowe nowe, nowe elastyczne przewody hamulcowe w oplocie stalowym. Układ hamulcowy tył: zaciski hamulcowe po kompleksowej regeneracji z roczną gwarancją, nowe tarcze hamulcowe nawiercane i nacinane Rotinger, nowe klocki hamulcowe Ferodo, nowe elastyczne przewody w oplocie stalowym, nowe szczęki hamulcowe hamulca postojowego Ferodo, zmontowane na nowym zestawie montażowym TRW, Nowe linki hamulca postojowego ATE, wszystko zalane nowym, sportowym płynem hamulcowym DOT4 Motul. Zawieszenie również przeszło generalną odbudowę modyfikacje. Wszystkie elementy zawieszenia, belki, wahacze... zostały poddane obróbce strumieniowo ściernej oraz malowaniu elektrostatycznemu. Wszystko zmontowane na nowych częściach. Nowe tuleje acentryczne wahaczy przednich firmy Lemiforder, zwrotnice to konwersja e36 5x120, poddane obróbce strumieniowo ściernej, oraz malowaniu elektrostatycznemu zmontowane na nowych piastach i łożyskach firmy SKF, tył również nowe SKF. Belka tył z regulacją zbieżności, oraz kąta pochylenia koła, również malowana elektrostatycznie. Nowe sworznie wahaczy przednich wewnętrzne firmy RUVILLE, zewnętrzne nowe firmy RUVILLE. Wszystkie tuleje, silentblocki wahaczy tył zamontowałem nowe firmy Lemiforder. Maglownica po regeneracji BMW e36 (krótsze przełożenie) z roczną gwarancją. Nowy krzyżak wałka kierowniczego. Nowe zawieszenie gwintowane z regulacją firmy TA-technix z atestem TUV. Felgi po kompleksowej regeneracji z nowymi oponami letnimi. Nowe śruby do kół. Zamontowana nowa rozpórka w komorze silnika. Zamontowana nowa wydajniejsza chłodnica silnika od wersji e36 (z klimą) przygotowana pod konwersję silnika M42B18 lub M50B25, w aucie dodatkowo jest zamontowany sportowy tłumik końcowy Ulter. Silnik: Auto celowo sprzedaje z oryginalnym silnikiem, gdyż nowy właściciel może sobie zeswapować co będzie chciał, od 1,8 is'a, 2.5, po 4.4. Ze zmianą silnika można liczyć na moją pomoc, mam całe zaplecze techniczne i stację obsługi pojazdów. Dla nowego właściciela mogę również przygotować silnik M42B18 na strokerze i przepustnicach Dblias (210 KM/ 217 NM) taki jak w naszej torowej czerwonej E30. Aktualnie w aucie siedzi oryginalny silnik 1,6 (seria 100 KM). Od momentu ukończenia auta zrobiłem nim może z 300 km, ogólnie stoi w garażu i się kurzy, nawet nie mam czasu nim jeździć. Sprzedaje ponieważ kupiłem kilka sztuk zabytkowych Porsche i potrzebuje trochę gotówki aby je pokończyć. Cena oczywiście podlega negocjacji, mogę również rozważyć inne ciekawe propozycje, lub przyjąć jakieś ciekawe auto w rozliczeniu. Jestem konkretny i elastyczny. Kupujesz - Dzwoń! Co do silnika, swapa - dogadamy się! Zapraszam do obejrzenia innych moich projektów na mojej stronie Walenda Motorsport w dziale projekty: http://motorsport.walenda.pl/projekty
KONTAKT: tel. 516-762-076